מהו שיווק באינטרנט ולמה הוא טוב

מהו שיווק באינטרנט ולמה הוא טוב


בעשור האחרון עליית השימוש באינטרנט היא משמעותית מאוד ונראית לעין. אנו קוראים חדשות באינטרנט, רואים סרטים וסדרות באינטרנט, מדברים עם חברים באינטרנט, קונים באינטרנט וגם מנהלים את העסקים שלנו דרך האינטרנט. אין פלא, עם התרחבות כה גדולה, ששיווק באינטרנט נעשה דבר כה נפוץ ויעיל. עם כל היעילות שבו, שיווק אינטרנטי צריך להיעשות בצורה נבונה, מכיוון שהוא כה זמין לקהל הרחב. צריך לדעת למי לשווק, איך לשווק, איפה לשווק ומתי. כל אחד יכול לשווק באינטרנט, אך לא כל אחד יודע איך, וכך נוצר מצב שלא כל שיווק באינטרנט יצליח. אך כאשר הוא מצליח, הוא מצליח בגדול.
 

איך אפשר להצליח בשיווק באינטרנט

בראש ובראשונה, דעו מי הוא קהל היעד שלכם ולמי אתם משווקים. קהל היעד שלכם הוא הקובע האם השיווק הצליח או לא בסופו של דבר. דעו באיזו שפה אתם משווקים את המוצר, לאיזו אוכלוסייה, לאילו גילאים ומה היא האג'נדה של רובם. הרי לא תנסו לשווק מוצר למי שאינו רוצה אותו, או למי שאינו צריך אותו. בדקו את ההתעניינות של הקהל, ודרך ההתעניינות שלהם תדעו להצביע על מה הם רוצים ולתת להם אותו.
בנוסף, ישנם אנשים שעיסוקם הכולל בחיי היום יום הוא לשווק באינטרנט או לעזור לחברות הרוצות לשווק מוצרים באינטרנט. מכיוון ששיווק באינטרנט הוא זול יותר משיווק בפלטפורמות אחרות, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה כדי שהשיווק הזול לא יעלה לחברה שלכם ביוקר. הכל נשמר ומתועד באינטרנט, ולמרות שהמדיה זזה מהר מאוד – דברים רעים נוטים לא להישכח מהר. שווקו בחכמה.
 

את מה ניתן לשווק באינטרנט

גם כחברה וגם כאנשים פרטיים, תוכלו לשווק את המוצרים שאתם מייצרים באינטרנט, ואפילו את עצמכם. מספרים, לביגוד, לטכנולוגיה מתקדמת או תוכנה חדשה שפיתחתם, להכל יש במה באינטרנט, ויש חוק של האינטרנט שאומר: אם המצאתם משהו חדש, בטוח שיהיה מישהו שיתעניין בו וירצה לקנות אותו. הפנייה לאוכלוסייה באינטרנט היא כה רחבה, כך שאינכם צריכים להסתפק בשיווק לאנשים הקרובים, ואפילו לא לתושבי אותה הארץ בה אתם מתגוררים. תחשבו גדול, תחשבו גלובאלי, תחשבו מותאם אישית, ויותר מכל – תחשבו כיצד לתת לקהל היעד את מה שהם רוצים.
 

טיפים נוספים וחשוב לדעת

שיווק באינטרנט מושך יותר עיניים כאשר הוא אינו מאוד אינפורמטיבי, אלא גם קצת פונה לרגש ולחושים. אתם יכולים לפתח קונספט נחמד, להפיק סרטים קצרים שיכולים לעזור בשיווק המוצר, להמציא משפטים קליטים ואפילו שירים קליטים שיכולים להיתקע בראש של מי שצופה בהם (וזה קורה. אם אשאל אתכם מהו המספר של חברת AIG אני בטוחה שכולנו נשיר אותו יחדיו). תכנסו ללב של קהל היעד וגם הפעילו בו את הקוגניציה והחשיבה הרציונאלית. הסבירו להם למה הם זקוקים לכם, ובו בזמן גם תראו להם למה הם זקוקים לכם. שילוב בין רגש לרציונאליות הוא שילוב מנצח.



 
תפריט דף הבית טלפון