שיווק אתרים על אוטומט – איך זה מתבצע?



כל אתר תדמיתי זקוק לפעולות שיווק סביב השעון, בייחוד אם עומד מאחוריו גורם עסקי כלשהו. אין צורך להיות מומחה בתחום כדי לדעת שעיסוק מאסיבי בשיווק האתר  מצריך לא מעט  זמן ומאמצים שלא תמיד יהיה לעסק את הזמן לכך.
התוצאה היא לא מעט אתרים שזונחים את הפן השיווקי שלהם, פשוט כי אין להם יכולות או זמן להתעסק בו. הבעיה העיקרית בכל הסיפור היא שבסופו של דבר האתרים האלו נשארים מאחור בזירה הדיגיטלית.
החדשות הטובות הן שקיים כיום פתרון אידיאלי למצבים מהסוג הזה, המתבסס על הפקדת השיווק בידיה של הטכנולוגיה. הפתרון הזה נקרא שיווק אוטומטי של אתרים.

כך נותנים לשיווק לעבוד במקומכם

שיווק אתרים על אוטומט הוא אוסף רחב של כלים המשמשים למטרות שונות במסגרת השיווק: תקשורת עם הלקוחות, קיבוע המותג, העברת מסרים וכן הלאה. כשנכנסים לעובי הקורה אפשר לראות שיש כאן סוגים שונים של שיווק המוגדר כאוטומטי.
זה מתחיל עם פעולות בסיסיות של:
שליחת ניוזלטרים (הודעות דואר אלקטרוני לקהל יעד) - כאן האוטומציה באה לידי ביטוי בשליחת מיילים נפרדים למספר קבוצות נמענים של גולשים או של לקוחות על-פי פילוח של קהל היעד.
יצירת הודעות FOLLOW-UP -  שליחה של סדרת מיילים שוטפת ייחודית ללקוחות שביצעו רכישה פיזית באתר.
תזמון המיילים למועדים שונים - ניתן לתכנן מראש את מועדי השליחה עבור רשימת הנמענים על פני תאריכים ספציפיים.
באמצעות האוטומציה ניתן להכניס שחקנים נוספים לשדה המשחק, למשל, שליחת הודעתSMS  ללקוחות שלא פתחו את המייל מסיבה זו או אחרת.
רשתות חברתיות - השיווק האוטומטי יכול להתבצע גם ברשתות החברתיות ובראשן פייסבוק, כמובן. הכלי המרכזי המשמש לצורך זה הוא הרימרקטינג, שתכליתו הצגת מודעות פרסום מספר פעמים לקהל היעד, כשהעלות של כל הצגה נמוכה יותר מאשר קמפיין "חדש".
לרוב ההסתכלות בפוסטים מתוזמנים ככלי אוטומטי (בפייסבוק למשל)היא מובנת מאליו,  אך במקרים אלו בהחלט יש לעבוד וליצור את הפוסטים מאפס בכל פעם.

מבחינת האפשרויות, השמיים הם הגבול

מערכות אוטומטיות לשיווק אתרים מגלמות מספר יתרונות חשובים מאד. המערכות הללו מקלות בצורה ניכרת את השיווק, ולכן מתאימות כמו כפפה ליד (גם) לעסקים בסדר גודל קטן עד בינוני, בהם אין בהכרח גורם שלוקח על עצמו את מאמצי השיווק בכל רגע נתון.
בעולם העסקי, החיסכון הזה בזמן ובמאמצים שווה הרבה מאד כסף. המערכות אלו מגבירות את הזיקה של קהל היעד הפוטנציאלי לעסק, ומאפשרות לאנשיו להתאים לו במדויק  את המסרים או אפילו את אופני השיווק (והרי ידוע שאין בהכרח מסר אחיד שמתאים לפלח שוק רחב).
נקודת ההתחלה של מי שבוחר בשיווק אוטומטי, לכן, היא בהחלט חיובית. אלא שגם כאן נדרשת עבודה מסוימת, למשל בבחירת אופני השיווק ובפנייה לחברה שתיקח על עצמה את המלאכה, תתפעל את המערכות השיווקיות ותסייע בהתאמה שלהן לעסק.
אם פונים לחברה מהשורה הראשונה מקבלים שקט נפשי, לצד תוצאות חיוביות יותר ברגעי האמת. מומלץ לבחור חברה שבטוחים במקצועיות שלה בכל מאת האחוזים, ושמחזיקה בניסיון רב בביצוע פעולות שיווק אוטומטיות לעסקים בעלי מאפיינים דומים יחסית.



 
תפריט דף הבית טלפון