דברים שכדאי לחשוב עליהם בתהליך קידום אתרים

קידום אתרים בתוצאות האורגניות של מנועי חיפוש מהווה דרך מעולה לקדם כל עסק בכל תחום ולהגיע אל קהל יעד ממוקד ומפולח ע"י הקלקה ישירה מתוצאות החיפוש עבור השאילתות הרלווניות לעסק שלכם.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

איש יחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר המספקת שירותי יחסי ציבור ושיווק למותגים בעולמות המשפט, פיננסים וכלכלה. מנחה פודקאסט ציפור פיננסית.
שהם לוי הוא הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר אשר מתמחה ביחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. שהם, אשר החל את דרכו כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט", הינו בעל 15 שנים ניסיון בתחום. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות. שהם הפך בשנים האחרונות לאחד המומחים המרכזיים בישראל בהפקת ושיווק פודקאסטים לחברות ויחידים, כאמצעי להגדלת הפעילות העסקית ובניית מותג.

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, לקבל לידים ולהגדיל את נפח העבודה, צרו קשר ונבצע שיחת ייעוץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דברים שכדאי לחשוב עליהם בתהליך קידום אתרים

קידום אתרים בתוצאות האורגניות של מנועי חיפוש מהווה דרך מעולה לקדם כל עסק בכל תחום ולהגיע אל קהל יעד ממוקד ומפולח ע"י הקלקה ישירה מתוצאות החיפוש עבור השאילתות הרלווניות לעסק שלכם.

את אותן שאילתות הגולש מקליד במנועי החיפוש ואם העסק שלכם שם – אתם על הגל! פוסט זה ידבר על דברים שכדאי לחשוב עליהם בתהליך קידום אתרים וגם כמובן קצת טיפים וטריקים.

1. זנב ארוך – אל תקדמו רק את הביטו המרכזי – אם למשל יש לכם חנות פרחים – אל תקדמו רק את הביטוי "פרחים בגוגל", כנסו לראש של הגולש, מה הוא עלול לרשום ולהגיע אליכם מעבר למילה הג'נרית. למשל "משלוחי פרחים", "זרי פרחים", פרחי נוי", "עציצים" וכו'

אמנם נפח החיפוש החודשי במילים אלו היו פחות מהמילה המרכזית אך כבר הזכרתי בעבר שקצת+קצת+קצת שווה בסופו של דבר הרבה – הרבה פניות לעבק שלכם.

2. חשבו על העתיד – צפו מגמות, אירועים שהולכים לקרות, זהו טרנדים. למשל מי שהשכיל לקדם את עצמו לפני כחצי שנה במילה "מונדיאל", קצר אחלה רווחים ואחלה כמות טראפיק לאתר שלו ממש בתקופה הזאת. ואת האמת… יכלתם לקדם אפילו שנה לפני. הזורעים בדמעה – ברינה יקצרו  סבלנות – הרווחים יגיעו.

3. קבלו רעיונות מההצעות של גוגל – כאשר תקלידו מילה ג'נרית במנוע החיפוש, גוגל יתן לכם באופן אוטומטי הצעות לשאילתות חיפוש אשר קשורות לנושא

4. פתחו תת עמודים בנושאים של ביטויי הזנב תחת הדומיין שלכם – ביטוי זנב למי שלא יודע הינו ביטוי משני ברמה אחת פחות מהראשי אבל שעדיין שווה לקדם אותו (כמו הדוגמה שהבאתי עם הפרחים). רצוי לפתוח דפים פנימיים באתר שלכם עבור ביטויים אלו ולרשום מעין מאמר בהקשר של ביטוי הזנב – גוגל מאוד אוהב טקסטים.

מה גם שאת אותם דפים יהיה לכם קל יותר לקדם מכיוון שהנושא שלהם הינה מילת מפתח ממוקדת מאוד. אל תעמיסו את כל עול הקידום רק על העמוד הראשי – הכניסו קישורים ישירים גם לדפים הפנימיים – גוגל אוהב את זה 

5. השתמשו בכלי מילות המפתח של גוגל – כלי מילות המפתח של גוגל יעזור לכם לקבל רעיונות למילות מפתח וכן זיהוי של ביטויים פופולאריים בקרב בגולשם. מעבר לכך תוכלו לקבל נתונים על נפתח החיפוש של מילים מסויימות עבור ביטויים הקשורים לעסק שלכם וכן את רמת התחרויות שלהם. להפעלת הכלי לחצו כאן.

6. קדמו בכמה וריאציות – אני למשל שעוסק בבניית אתרים, לא אקדם רק בביטוי "בניית אתרים", אנסה לקדם גם בביטוי "בניית אתר", "הקמת אתרים" וכו' – כל אחד יחפש את השירות הזה בצורה שונה.

עד כאן להפעם, זכרו שאתם עובדים מול אנשים – כנסו לראש של קהל היעד שלכם ופנו אליו דרך הביטויים הרלוונטיים אשר הוא אמור לרשום בהקשר לשירותים \ מוצרים שלכם.

צוות המומחים שלנו

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

רוצים לדעת איך השגנו ללקוח שלנו כתבות בדה מרקר? צרו קשר לשמוע על מודל העבודה שלנו

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק את העסק שלכם ברשת בשנת 2025