רשתות חברתיות ועוד: כיצד לייצר נוכחות דיגיטלית?

בפוסט זה אסקור בקצרה את הכלים העומדים לרשותכם ליצירת נוכחות אינטרנטית, פחות מהבחינה הטכנית ויותר מבחינת רשימה על מנת שתדעו מה מציע לנו האינטרנט לשיווק חימני של עסקינו, המיתוג האישי והנוכחו האינטרנטית.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

איש יחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר המספקת שירותי יחסי ציבור ושיווק למותגים בעולמות המשפט, פיננסים וכלכלה. מנחה פודקאסט ציפור פיננסית.
שהם לוי הוא הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר אשר מתמחה ביחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. שהם, אשר החל את דרכו כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט", הינו בעל 15 שנים ניסיון בתחום. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות. שהם הפך בשנים האחרונות לאחד המומחים המרכזיים בישראל בהפקת ושיווק פודקאסטים לחברות ויחידים, כאמצעי להגדלת הפעילות העסקית ובניית מותג.

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, לקבל לידים ולהגדיל את נפח העבודה, צרו קשר ונבצע שיחת ייעוץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רשתות חברתיות ועוד: כיצד לייצר נוכחות דיגיטלית?

בפוסט זה אסקור בקצרה את הכלים העומדים לרשותכם ליצירת נוכחות אינטרנטית, פחות מהבחינה הטכנית ויותר מבחינת רשימה על מנת שתדעו מה מציע לנו האינטרנט לשיווק חימני של עסקינו, המיתוג האישי והנוכחו האינטרנטית.

רשתות חברתיות – פייסבוק וטוויטר בעיקר, תוכלו ליצור עמודי אוהדים בפייסבוק ולחבר אותם יחד עם החשבון בטוויטר, כך שיתעדכן באופן אוטומטי. (https://www.facebook.com/twitter), מעבר לכך תוכלו למצוא המון לקוחות פוטנציאלים בקבוצות ממוקדות (קהל היעד שלכם) וכן להפיץ את התכנם שלכם ואת המוצרים שלכם ברשת החברתית.

בישראל תוכלו למצוא למשל רשתות כמו קפה דה מרקר וגלובס דסק אשר גם בהן גולשים הרבה בעלי עסקים שיכולוים להפוך ללקוחות.

קידום אתרים בגוגל – גוגל עדיין מהווה את הכלי החזק ביותר לעסק ומפנה הרבה יותר לקוחות, ע"י טכניקות שכל אחד יכול ליישם תוכלו להופיע גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות ולקבל טראפיק איכותי וממוקד לאתר שלכם. יש לציין כי תהליך זה אינו פשוט בכלל ומצריך המון זמן – אבל שווה כל רגע. מאמרים בנושא תוכלו לקרוא בבלוג בקטגוריית "קידום אתרים".

הקמת בלוג – כמו הבלוג הזה, הבלוג הוא בעצם ספינת האם שלכם, כאן תוכלו לכתוב כל מה שתרצו, להכניס תוספים, לעצב אותו כמו שאתם רוצים. יתרונות עיקריים הם היאינדוקס של התכנים בגוגל ומאידך גם הסנכרון המעולה עם רשתות חברתיות. מומלץ להקים בלוג עצמאי עם דומיין עצמאי שבנוי על מערכת וורדפס – כרגע הדבר הטוב ביותר שקיים בגיזרת הבלוגים.

אם תרצו להקים בלוגים חינם, גם זה אפשרי:
https://www.blogger.com/start
https://wordpress.com

אתרי וידאו – אתרי וידאו פופולאריים כמו יוטיוב (הפופולארי ביותר) וגם פליקס שהוא המוביל בישראל יוכלו  ליצור תמועה מרשימה לאתר שלכם ואף לגרום לפניות. בתת מודע כשלקוח פוטנציאלי רואה מי עומד מולו וכיצד הוא מדבר ומה הוא יודע לעשות – יותר סוג של חיבור ראשוני טוב.

אתרי תמונות – מומלץ לצלמים, אמנים או משווקי בגדים ומעצבים, תוכלו להעלות את הקולקציה שלכם או את תיק העבודות לאתרים ובכך לחשוף אנשים ליצירות שלכם. כמובן שאח"כ גם ניתן ואף רצוי לשתף את התמונות האלו בפייסבוק. האתר המוביל – פליקר

אתרי מאמרים – אתרי מאמרים נתנים לכם במה להפיץ את התכנים שלכם ואת הידע המקצועי שלכם ומעבר לכך לקבל גם קישורים נכנסים מתוך הטקסט אל האתר שלכם (דבר המסייע לקידום בגוגל).

אתרי המלצות גולשים – אתרים אלו בסגנון DIGG מאפשרים לכם למנף את התכנים שלכם ולגרום לתנועה להגיע אליהם מיותר מקורות ובכך להגביר את התנועה בקלות. פשוט הרשמו והפיצו קישור בכל פעם שאתם מעלים תכנים חדשים לאתרכם. הסבר מפורט וכמובן גם קישורים לאתרים המובילים בישראל.

פורומים וטוקבקים – אופציה קצת שנויה במחלוקח וגם לא מתאימה לכל עסק, פשוט לקחת חלק בדיו אשר רלוונטי לעסק שלכם, לענות ולהפגין ידע מקצועי. בפורומים בד"כ יש לכם כרטיס משתמש, כך שכל מי שירצה לפנות אליכם – ידע איך לעשות זאת. בטוקבקים זה שיווק יותר "קוויקי", נועד לחיזור או בניה של מותג, אך חשוב לעשות זאת נכון ועם טקטק. כמו שהוזכר בהתחלת הפסקה – זה לא מתאים לכולם ואני אישית ממליץ לא להשתמש באופציה של הטוקבקים. פורומים מאידך זו אופציה מצויינת.

אינדקסים – פשוט רשמו את האתר שלכם להמון אינדקסים, מעבר לקישורים שאתם מקבלים (שעוזרים בקידום בגוגל), תמיד טוב שידעו עליכם, זוהי פעולה שמתבצעת באופן חד פעמי (לכל אינדקס) והקישור שלכם נשאר שם לנצח.

עד כאן להיום, חזרו לבקר בבלוג מידי יום כי כמו שכבר הבנתם… הוא מתעדכן וימשיך להתעדכן על בסיס יומי בטיפים לשיווק עסקכם באינטרנט.

צוות המומחים שלנו

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק את העסק שלכם בדיגיטל בשנת 2025

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק את העסק שלכם ברשת בשנת 2025