אחת מפלטפורמות הפרסום הכי חכמות ויעילות בעולמות העסקים לעסקים היא לינקדאין. כתבנו כבר על יתרונות השיווק והפרסום בלינקדאין שמציעה ערך מוסף על פייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם. כשמדברים על עסקים עם מוצרים לעסקים אחרים, לא להיות מקצוענים בלינקדאין זה פשוט פספוס. המאמר הבא מביא לעסקים ומפרסמים מעט תובנות איכותיות על הפיצ'רים החדשים של רשת הפרסום בלינקדאין.
למי שמעוניינים לקרוא את המסמך המקורי באנגלית שפרסמה לינקדאין תוכלו למצוא אותו כאן.
יכולות הפרסום בלינקדאין הולכות והופכות מקצועיות יותר, הגם שהעלויות של לינקדאין יותר יקרות מאלו של פייסבוק. הבידול של הרשת, ככזו למעסיקים ומקומות עבודה, הולך ומצדיק את עצמו. אין כיום רשת חברתית שהיא תחרות אמיתית ללינקדאין ועבור עסקים שמוכרים לעסקים, במיוחד בתחומי טכנולוגיה – לינקדאין היא אוקיינוס כחול למפרסמים.
אז איזה כלים חדשים יש ללינקדאין שבהם תוכלו להשתמש כדי לפרסם טוב יותר?
המרות לא מקוונות (Offline Conversions)
מהם השלבים כדי להשתמש בכלי של המרות לא מקוונות?
תובנות קהל (Audience insights)
מודעות מסמכים (Document ads)
כמה פעמים רציתם להציע לקהלים שלכם תוכן ארוך ועמוק, אבל לא היה לכם את הכלי. כשמדובר בעסקים, קידום של מסמך מחקר עמוק, דו"ח השוואתי, מצגת חברה, או כל דבר בסגנון יכול להיות חץ שייפגע במטרה. בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, בהם התוכן קצר מאוד והאוריינטציה העסקית מועטה יותר, אין קהל יעד מתאים לכלי כזה.
לינקדאין הגדילה ראש והבינה את הבידול שלה למפרסמים ובחרה להתמקד בו.
מה זה בכלל מודעות מסמכים? מודעות מסמכים מאפשרות לך לקדם תוכן בפורמט ארוך ישירות לפידים של חברים. שם הם יכולים לקרוא ולהוריד מסמכים, מקרים ודוחות מבלי לעזוב את הפלטפורמה. אתם יכולים להשתמש בטופס Lead Generation כדי לאסוף לידים של אנשים שבוחרים להוריד את המסמכים. כלומר, תוכלו להתנות את הצגת המסמך בהשארת פרטים, פונקציה שנגישה וזמינה כיום באתרים של גופים גדולים מאוד, בנקים, בתי השקעות, חברות מחקר ועוד.