כלי הפרסום המתקדמים של לינקדאין: מודעות מסמכים ותובנות קהל

אחת מפלטפורמות הפרסום הכי חכמות ויעילות בעולמות העסקים לעסקים היא לינקדאין. כתבנו כבר על יתרונות השיווק והפרסום בלינקדאין שמציעה ערך מוסף על פייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם. כשמדברים על עסקים עם מוצרים לעסקים אחרים, לא להיות מקצוענים בלינקדאין זה פשוט פספוס. המאמר הבא מביא לעסקים ומפרסמים מעט תובנות איכותיות על הפיצ'רים החדשים של רשת הפרסום בלינקדאין.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כלי הפרסום המתקדמים של לינקדאין: מודעות מסמכים ותובנות קהל

אחת מפלטפורמות הפרסום הכי חכמות ויעילות בעולמות העסקים לעסקים היא לינקדאין. כתבנו כבר על יתרונות השיווק והפרסום בלינקדאין שמציעה ערך מוסף על פייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם. כשמדברים על עסקים עם מוצרים לעסקים אחרים, לא להיות מקצוענים בלינקדאין זה פשוט פספוס. המאמר הבא מביא לעסקים ומפרסמים מעט תובנות איכותיות על הפיצ'רים החדשים של רשת הפרסום בלינקדאין.

למי שמעוניינים לקרוא את המסמך המקורי באנגלית שפרסמה לינקדאין תוכלו למצוא אותו כאן.

יכולות הפרסום בלינקדאין הולכות והופכות מקצועיות יותר, הגם שהעלויות של לינקדאין יותר יקרות מאלו של פייסבוק. הבידול של הרשת, ככזו למעסיקים ומקומות עבודה, הולך ומצדיק את עצמו. אין כיום רשת חברתית שהיא תחרות אמיתית ללינקדאין ועבור עסקים שמוכרים לעסקים, במיוחד בתחומי טכנולוגיה – לינקדאין היא אוקיינוס כחול למפרסמים.

אז איזה כלים חדשים יש ללינקדאין שבהם תוכלו להשתמש כדי לפרסם טוב יותר?

המרות לא מקוונות (Offline Conversions)

אחד הקשיים של מערכות פרסום הוא סנכרון בין מסעות לקוח, משפכי מכירה והיכולת להבין את מארג השיווק השלם. זה קריטי, מאחר ואתם רוצים לדעת מהם הכלים שהיו הכי אפקטיביים במערך השיווק שלכם כדי לדעת כיצד לחלק את התקציבים.
הכלי החדש והמתקדם של לינקדאין הוא המרות לא מקוונות. הפיצ'ר מאפשר לך לחבר את ההמרות שאתה עוקב אחריהם בכלים אחרים ישירות ללינקדאין. מנהלי קמפיינים יכולים להעלות באופן ידני קובצי CSV ל-Campaign Manager.  שותפי CRM נתמכים חדשים כוללים את Adverity, Hub Spot, LeadsBridge, LiveRamp ו-Make.
ברגע שאתם מסנכרנים את הפעולות וההמרות בכלים אחרים, תוכלו למעשה לשפר את ניתוח הדטאות שלכם. זה יתקבל בדיווח המצטבר על המרות ויספקו הבנה הוליסטית יותר של ההשפעה השיווקית שלך על תוצאות במשפך התחתון.

מהם השלבים כדי להשתמש בכלי של המרות לא מקוונות?

1. הכינו דאטה שמגיע מחוץ ללינקדאין בקובץ CSV בלבד, כדי שתוכלו להעלות אליה.
2. אחרי שהעליתם את הקובץ עליכם לבחור קמפיין שיתמשק עם הקובץ שהעליתם ואחרי ההמרות שלו אתם רוצים לעקוב.
3. בחירת הפעולה שאחריה תרצו לעקוב – כלומר אחרי איזו פעולה של הקהל שהעליתם אתם רוצים לספור. האם אלה יהיו המרות, לייקים או הקלקות על הקמפיין?

 תובנות קהל (Audience insights)

תובנות קהל בחינם נמצאות כעת ב-Campaign Manager.  אלה יכולים לעזור לחברות מותגים או מפרסמים לאתר מי הם הקהלים שלהם, במה הם מתעניינים וכיצד הם מתקשרים עם תוכן ונושאים אחרים.
 תובנות קהל זמינות הן עבור קהלים מתאימים והן עבור קהלים שמורים.  הוא מייצר תובנות מצטברות המבוססות על נושאים ותכנים שהם עסקו בהם, אבל גם כותרות עבודה, שנות ניסיון, ותק, מיקום, שם חברה, ענף ועוד.  ניתן להשתמש בתובנות גם כדי לגלות קהלים חדשים.

מודעות מסמכים (Document ads)

כמה פעמים רציתם להציע לקהלים שלכם תוכן ארוך ועמוק, אבל לא היה לכם את הכלי. כשמדובר בעסקים, קידום של מסמך מחקר עמוק, דו"ח השוואתי, מצגת חברה, או כל דבר בסגנון יכול להיות חץ שייפגע במטרה. בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, בהם התוכן קצר מאוד והאוריינטציה העסקית מועטה יותר, אין קהל יעד מתאים לכלי כזה.

לינקדאין הגדילה ראש והבינה את הבידול שלה למפרסמים ובחרה להתמקד בו.

מה זה בכלל מודעות מסמכים? מודעות מסמכים מאפשרות לך לקדם תוכן בפורמט ארוך ישירות לפידים של חברים. שם הם יכולים לקרוא ולהוריד מסמכים, מקרים ודוחות מבלי לעזוב את הפלטפורמה.  אתם יכולים להשתמש בטופס Lead Generation כדי לאסוף לידים של אנשים שבוחרים להוריד את המסמכים. כלומר, תוכלו להתנות את הצגת המסמך בהשארת פרטים, פונקציה שנגישה וזמינה כיום באתרים של גופים גדולים מאוד, בנקים, בתי השקעות, חברות מחקר ועוד.

 ספריית מדיה

ספריית המדיה החדשה של LinkedIn מאפשרת לכם לבנות מודעות בקלות רבה יותר על ידי אחסון כל התמונות והסרטונים שלך במיקום מרכזי אחד. מפרסמים יכולים כעת ליצור עד חמש מודעות בו-זמנית על ידי בחירת הסרטון או התמונה מספריית המדיה, כל אחת מהן הופכת למודעה משלה.  נראה שתכונה זו הופכת את יצירת המודעות לקלה ומהירה יותר.

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין