מדוע עיצוב גרפי הוא כלי מהותי בשיווק דיגיטלי?

עם ההתפתחות האדירה בכל עולמות הדיגיטל, בניית האתרים ועיצוב אפליקציות, עולה מאוד הצורך במעצבים גרפיים שמתחברים מאוד לעולמות חוויית המשתמש, הולך ועולה. כך, עיצוב גרפי הפך לצורך בכל פוסט, קמפיינים לקידום ממומן, בניית אתרים וכאבן יסוד של כל משרד לשיווק דיגיטלי. המגמה הזו רק תלך ותגבר וכשיותר ויותר עסקים רוצים למתג את עצמם בעולמות הדיגיטל, כך גם עיצוב הופך ממש לאבן יסוד בכל פעילות שיווק. 

הדיגיטל מייצר צורך הולך וגובר בעיצוב, למטרת מיתוג ובידול של מותגים. אם בעולם הישן של הפרינט, כל עיצוב דרש גם הדפסה של אלפי עותקים והכנת חומרים פיזיים, בעולם האינטרנט, הדברים שונים. תדירות העלאת התכנים והצורך בתכנים למטרות שיווק, הפכו את העיצוב הגרפי לכלי מהותי.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדוע עיצוב גרפי הוא כלי מהותי בשיווק דיגיטלי?

עם ההתפתחות האדירה בכל עולמות הדיגיטל, בניית האתרים ועיצוב אפליקציות, עולה מאוד הצורך במעצבים גרפיים שמתחברים מאוד לעולמות חוויית המשתמש, הולך ועולה. כך, עיצוב גרפי הפך לצורך בכל פוסט, קמפיינים לקידום ממומן, בניית אתרים וכאבן יסוד של כל משרד לשיווק דיגיטלי. המגמה הזו רק תלך ותגבר וכשיותר ויותר עסקים רוצים למתג את עצמם בעולמות הדיגיטל, כך גם עיצוב הופך ממש לאבן יסוד בכל פעילות שיווק. 

הדיגיטל מייצר צורך הולך וגובר בעיצוב, למטרת מיתוג ובידול של מותגים. אם בעולם הישן של הפרינט, כל עיצוב דרש גם הדפסה של אלפי עותקים והכנת חומרים פיזיים, בעולם האינטרנט, הדברים שונים. תדירות העלאת התכנים והצורך בתכנים למטרות שיווק, הפכו את העיצוב הגרפי לכלי מהותי.

אחידות ועקביות

כדי לבנות מותג ותחושה, חשוב שהעיצוב עבור מותגים יהיה עם אחידות וקווים זהים. אחרת, הצרכנים וקהל היעד לא יצליח לקבל את תמונת החוויה שמנסה העיצוב הגרפי ליצור.

עיצוב גרפי ובניית לוגו

בניית לוגו היא אחת העבודות הכי שכיחות של המעצב הגרפי. לעיצוב הלוגו יש משמעויות והשלכות רבות מאוד, החל מתפיסה, שפה ומסרים שמנסה המותג לשדר. עם זאת, לוגו הוא לא מותג או מיתוג. 

בחברת הפינגווין אנחנו מציעים שירותי אפיון ובניית לוגו של מותגים, גדולים, קטנים וגם כאלה ששואפים להפוך למגה ברנדס. החשיבה וההבנה האסטרטגית אצלנו בפינגווין, יוכלו לסייע לכם בכל עבודת מיתוג.

לגבי מותג ומה מאפיין מותג נרחיב עוד בהמשך, אבל בקווים כלליים נציין שעיצוב הלוגו בא לאגד ולאחד את כל מה שהמותג רוצה לשדר לעולם, בצורה תמציתית. 

ספר מותג

אחת מהעבודות השכיחות והמאתגרות של מעצבים גרפיים, היא בבניית ספר מותג. ספר המותג נדרש כדי לייצר קווים כלליים שיקבעו את עבודת המעצב הגרפי. כדי שבכל עיצוב ועיצוב תהיה אחידות של המותג, חוקים וכללים שמתחברים עם החברה, נדרש עיצוב מונחה.

באיזה תוכנות משתמשים מעצבים גרפים?

תתפלאו, מעצבים גרפים לא משתמשים כמעט אף פעם בקנבה. מדובר אכן בתוכנה פופולרית מאוד, אבל מעצבים גרפיים מקצועיים משתמשים בתוכנות מבית Indesign של חברת Adobe.

בחירת מקצוע של מעצב גרפי – מה צריך לדעת?

עיצוב גרפי הינו בין המקצועות המבוקשים ביותר בשנים האחרונות, ונדמה כי מגמה זו רק הולכת ומתגברת. אם יש לכן או לכם נגיעה לאסתטיקה ולתחום העיצוב, העיסוק יכול להיות בהחלט מתגמל עבורכם.

אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בנוגע ל"מה תעשו כשתהיו גדולים" ועוד לא הכנסתם לרשימה שלכם את העיצוב הגרפי, כדאי שתעשו re-check של הרשימה. העיצוב הגרפי הינו בין המקצועות התוססים, העדכניים והדינאמיים ביותר שישנם כיום ולמעשה מדובר בחוויה מתמשכת המתחילה עם הלימודים ואינה מסתיימת לעולם.

מדוע? כי מקצוע העיצוב עצמו ממשיך להתפתח ללא הרף וככל שתכניסו את עצמכם יותר למקצוע – כך תוכלו להתפתח יותר ולהעשיר את התרומה של התחום לחייכם ואת תרומתם לענף.

עיצובים הם ערך מוסף גדול בכל עבודת שיווק בדיגיטל. עיצוב הוא האלמנט הממחיש ללקוח למה הוא צריך לבחור במוצר או בחברה והמחלקה שאחראית על יצירת קשר עין – מוח – לב אצל המתבונן.

מעצב גרפי שלא למד לקרוא את הצרכים של החברה או המותג  ואינו שולט היטב בכלים המקצועיים – לא יצליח לבטא את ערכיה בצורה האולטימטיבית.

עיצוב גרפי – נדרש בכל ערוצי החברה

עיצוב גרפי הינו מקצוע נדרש בכל תחום. למעשה, אין אתר אינטרנט, כרטיס ביקור, פלייר, עמוד נחיתה, אפליקציה בסמארטפון או משחק מחשב שאינם עושים שימוש בטכנולוגיות מפותחות של העיצוב הגרפי.

מעצבים גרפיים ממלאים כמעט כל פונקציה מרכזית ביצירת המראה והתחושה שהגולש, או הקורא, מקבלים. אם אתם רואים את עצמכם ממלאים את הפונקציה המרכזית הזאת  -שווה לבדוק את האפשרות של לימודי עיצוב גרפי מקצועיים.

לימודי עיצוב גרפי מרחוק

לימודי עיצוב גרפי כיום אינם מצריכים נסיעות ארוכות למקום הלימודים, רשימת ספרים אינסופית או היערכות מוקדמת של כשנה מראש. שלא כמו למידה מספרים, לימודי עיצוב גרפי מעניקים ללומד את כל הידע הדרוש באופן אישי  ובהתאמה לצרכים הייחודיים של כל תלמיד, עד הבית.

להיות בחזית

המעצבים הגרפיים המקצועיים והמוכשרים ביותר נמצאים בחזית הישראלית.

מאחר ותמונה שווה אלף מילים; עיצוב מרשים ואיכותי באתר האינטרנט שלכם, ובכלל בדיגיטל, הוא הגורם שישפיע האם בכלל מתעניין ירצה להשאיר אצלכם פרטים באתר. למשל, בפינגווין אנחנו יודעים לספר, שמספר חברות שהגיעו ועיצבו אצלנו את אתר האינטרנט שלהם, השיגו לפתע לאחר עבודת המיתוג, הרבה יותר פניות והשארות פרטים. 

אבל עיצוב הוא קריטי גם בכל עבודות הקורפירייטינג, עוד בראשית ההיסטוריה של השיווק. עיצוב משפיע בעיתון, דעה פוליטית, לוגו של חברה בעלייה או כל עיצוב מקצועי ברמה גבוהה יכול להיות בחזית העיצוב הישראלי מעצב דעת קהל.

נסו להיזכר בכל מערכות הבחירות במדינת ישראל, כמה פעמים מפלגות השתמשו בצבע הכחול הזהה לדגל ישראל. כמה בולטת השייכות העיצובית של מדינת ישראל, בתוך המערכת הפוליטית וכיצד היא משפיעה עליה. בתת המודע של בוחרים רבים, צבע כחול מסמל ומשפיע על היקפי ההצבעה, גם אם מצביעים יעידו שצבע כזה לא השפיע עליהם מעולם. 

עיצובי גרפי

אז אם תמיד חלמתם להיות עצמאיים

לימודי עיצוב גרפי הינם לימודים ממוקדים, יעילים ומותאמים באופן אישי.

לפיכך, בתום הלימודים יכול המעצב הגרפי הצעיר להחליט אם ברצונו להמשיך את דרכו כשכיר בחברה או שברצונו לפתוח משרד עצמאי ולייצג את עצמו. מעצבים גרפיים ללא ניסיון שיש להם תיק עבודות מרשים יכולים להגיע רחוק על ידי שיווק נכון ובאמצעות העיצובים הגרפיים המוצלחים.

עבודות איכותיות מדברות בשם עצמן ומוכרות את המעצב יותר טוב מכל כרטיס ביקור.

הזדמנות להתקבל גם לחברות גדולות

גוגל, ווייז, ווטסאפ וחברות בינלאומיות אחרות בסדר גודל דומה נעזרות במעצבים גרפיים מרחבי העולם כולו בכל פעולה. כל אתר תדמית שנבנה, כל אפליקציה מחודשת, כל פרסומת או דף נחיתה הנו אתגר לעשרות מעצבים גרפיים מרחבי העולם כולו.

אם אתם רואים את עצמכם משתלבים בשירותיהן של החברות הגדולות ביותר בעולם ומתפתחים בתוכן לתפקידים מתקדמים – עיצובים גרפיים הוא תחום עשיר בו אפשרויות הקידום לעולם אינן מסתיימות. ברגע שכבשתם פסגה אחת – כבר תוכלו לראות את הפסגה הבאה בהמשך הדרך, קורצת ומנצנצת.

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין