פרסום בלינקדאין, שיווק בלינקדאין ושימוש בפלטפורמה כמנוע של מיתוג ותוכן

גיליתם את לינקדאין? ברוכים הבאים! לינקדאין היא אחת מפלטפורמות השיווק הכי מסקרנות שיש בעולם עבור עסקים, קרייריסטים וכל מי שמתעניין בתחומים מקצועיים. פרסום בלינקדאין והיכולות הרבות שהוא מעניק מצית את הדמיון והמחשבה של רבים. היכולת להגיע לקהלי היעד בצורה ממוקדת ומפולחת, למתג את עצמכם, דרך יצירת תוכן, גם לפרסם בצורה ממומנת ולהגיע לקהל היעד ולהגדיל את ההכנסות. כחברה שמתמחה ביחסי ציבור להייטק אנחנו משתמשים רבות בלינקדאין כפלטפורמה מנצחת לשיווק עסקים בלינקדאין.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

איש יחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר המספקת שירותי יחסי ציבור ושיווק למותגים בעולמות המשפט, פיננסים וכלכלה. מנחה פודקאסט ציפור פיננסית.
שהם לוי הוא הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר אשר מתמחה ביחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. שהם, אשר החל את דרכו כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט", הינו בעל 15 שנים ניסיון בתחום. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות. שהם הפך בשנים האחרונות לאחד המומחים המרכזיים בישראל בהפקת ושיווק פודקאסטים לחברות ויחידים, כאמצעי להגדלת הפעילות העסקית ובניית מותג.

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, לקבל לידים ולהגדיל את נפח העבודה, צרו קשר ונבצע שיחת ייעוץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרסום בלינקדאין, שיווק בלינקדאין ושימוש בפלטפורמה כמנוע של מיתוג ותוכן

גיליתם את לינקדאין? ברוכים הבאים! לינקדאין היא אחת מפלטפורמות השיווק הכי מסקרנות שיש בעולם עבור עסקים, קרייריסטים וכל מי שמתעניין בתחומים מקצועיים. פרסום בלינקדאין והיכולות הרבות שהוא מעניק מצית את הדמיון והמחשבה של רבים. היכולת להגיע לקהלי היעד בצורה ממוקדת ומפולחת, למתג את עצמכם, דרך יצירת תוכן, גם לפרסם בצורה ממומנת ולהגיע לקהל היעד ולהגדיל את ההכנסות. כחברה שמתמחה ביחסי ציבור להייטק אנחנו משתמשים רבות בלינקדאין כפלטפורמה מנצחת לשיווק עסקים בלינקדאין.

לינקדאין היא פלטפורמת שיווק אפקטיבית מאוד ומיועדת למקצוענים ביותר. בכל עולמות השיווק של עסקים לעסקים, לדעתנו אין בכלל שאלה של האם אתם צריכים להיות שם. אם יש לכם עסק שמוכר לעסקים, לא משנה באיזה גודל או תחום, לינקדאין היא בשבילכם. אז מהם השלבים ואיך עושים פרסום בלינקדאין?

לפני שיווק בלינקדאין – קודם משביחים את הפרופיל האישי

טיוב פרופיל אישי בלינקדאין

ברגע שתערכו את הפרופיל שלכם בלינקדאין, תתחילו מהכותרת הראשית, מילוי השם ו

בהמשך, תגיעו גם לתיאורים של מקומות עבודה. מאחר ולינקדאין כולה היא בראייה של מיתוג אנשים ועסקים, חשוב מאוד לסמן את העמוד העסקי הנכון של מקומות העבודה שלכם, בהווה ובעבר.

ההגדרה הזו חשובה כדי שאנשים שקוראים את הפרופיל הפרטי שלכם, יוכלו להתרשם בדרך האמינה והמקצועית ביותר. תזכרו שאם אתם בעל חברה או עסק, הם יבחנו את הניסיון שלכם בטרם ירצו לשכור את השירותים שלכם. כמעט תמיד הם יבדקו מהם מקומות העבודה האחרונים בהם עבדתם.

 

יצירת תיאור גג בפרופיל הלינקדאין שלכם
איך לייצר כותרת מזמינה ושיווקית בפרופיל הגג שלכם בלינקדאין. הדרך האורגנית היא הנכונה ביותר כדי להתחיל פרסום בלינקדאין

 

דניאל ביטון

סיפור הצלחה

דניאל ביטון

מייסדת ומנכ"ל EDI אנרגיה

שהם והצוות שלו הקפיצו את EDI אנרגיה. כתבות עיתונות, ראיונות בפודקאסטים המובילים בישראל, ועם תוצרים לרשתות החברתיות כמו סרטוני רילס מראיונות בטלויזיה ומראיונות פודקאסט. ההשפעה של יחסי הציבור והתוצרים לסושיאל הייתה משמעותית מאוד להצלחת החברה.

רוצים לשמוע על ההצלחה שלנו בשיווק חברות?

הגדרת פרופיל אישי בלינקדאין במצב Creator Mode

השיווק בלינקדאין לא מתחיל ונגמר רק בפרסום ממומן. זו פלטפורמה הרבה יותר ידידותית יוצרי תוכן. בלינקדאין הקימו פונקציה בפרופיל האישי שנקראת Creator Mode, היא מתגמלת אנשים שהם יוצרי תוכן קבועים ודואגת לקדם את התוכן שלהם בקרב החברים ובקרב החברים של מי שמגיבים או מסמנים בלייק את התוכן שלכם.

אם אתם רציניים בכל הנוגע לשיווק בלינקדאין והחלטתם שזו הפלטפורמה עבורכם, תדרשו גם לייצר תוכן שוטף. אם זה המצב עליכם להגדיר את הפרופיל שלכם במצב של Creator Mode. הגדרה זו תקשה על אנשים לשלוח אליכם בקשות חברות, אבל תאפשר להרבה יותר מהם לעקוב אחריכם. בתנאי תתמידו ביצירת תוכן.

איך עוברים לקריאייטור מוד?

אפשר לראות את קריאייטור מוד מתחת למילה Resouces. כדי להגיע למסך הזה אתם בוחרים ב-Edit my profile שנמצא בצד העליון למעלה אחרי שלחצתם על השם בפרופיל שלכם.

כשאתם בתוך ממשך העריכה של הפרופיל, אתם גוללים את העכבר למטה עד למילה Resouces ושם אתם מדליק ל-On וזהו אתם במצב של פרופיל יוצר תוכן בלינקדאין. עכשיו תוכלו להגיע להרבה יותר אנשים עם התוכן שלכם, בתנאי שתתמידו.

הגדרת פרופיל קריאייטור מוד בלינקדאין - מנוע שיווק בלינקדאין כיצירת תוכן אורגני
שיווק בלינקדאין צריך לעבור דרך הפיכת הפרופיל שלכם לפרופיל יוצר, כלומר להדליק את כפתור קריאייטור מוד

ממליצים בפרופיל האישי בלינקדאין והחשיבות שלהם למטרות שיווק בלינקדאין

אפשר לראות בדוגמה מטה, את הפרופיל שלי, מייסד Creativity Value ומייסד פינגווין, סוכנות לשיווק דיגיטלי. עם השנים עבדתי במקומות רבים ועם אנשים רבים, חלקם שמחו מאוד להעניק לי המלצות פומביות בפרופיל הלינקדאין.

אז יש לנו חדשות בשבילכם, חשוב מאוד שתהיו אקטיביים בכל הנושא של קבלת המלצות. ביכולתכם לבקש המלצות ממכרים או חברים בלינקדאין. הכי אמין ונכון שאלה יהיו אנשים שעבדתם איתם במהלך השנים.

המלצות בלינקדאין חייבות להיות מאוד מנומקות, אחרת, הגולש יבין שמדובר במשהו שאינו אמין. ככל שההמלצה כוללת גם אירועים מהעבר שבגינם ניתנה ההמלצה, כך האמינות שלה בעיני הקוראים גבוהה יותר. העדיפו תמיד שנותני ההמלצות יהיו כאלה בעלי פרופיל עם תמונה, ועדיף כמובן שאלה יהיו אנשים בדרגת בכירות הגבוהה ביותר.

ממליצים הם קריטיים בפרופיל אישי בלינקדאין
מאחר ולינקדאין בנויה על אמון ואמינות, מי שרוצה להצליח במאמצי פרסום ושיווק בלינקדאין, צריך לדאוג גם לממליצים

צרו קשר לתיאום שיחת ייעוץ לגבי העסק שלכם ובדיקה כיצד ניתן לסייע

שיווק אורגני בלינקדאין

כשאנחנו מתחילים שיווק עסקים בלינקדאין אנו ראשית ממליצים ללקוח להימנע משליחת הודעות לינקדאין לאנשים שאתם לא מכירים ואין לכם אינטרקציה עימם. יש הרבה מאוד חברות שעושות את זה ומפעילות בוטים ששולחים הרבה מאוד הודעות לאנשים.

קודם כל זה ספאם וכזה שלא עובד. תחשבו לרגע, האם הייתם עושים עסקים כבעלי עסקים עם אנשים שלא הכרתם מעולם? שאין לכם שוק ממשק עימם? כנראה שלא.

שיווק אורגני בלינקדאין עובר דרך יצירת תוכן ויצירה עקבית שלו. תוכלו להעלות גם בפרופיל האישי שלכם מסקנות, תובנות, מידע והרבה מאוד ערך לקהל שעוקב אחריכם.

עד כמה החשיפה של שיווק אורגני בלינקדאין יכולה להיות משמעותית?

באופן אישי הצלחתי עם פוסטים מסוימם להגיע לחשיפה של 50,000 קוראים!! זה המון. תחשבו שכאשר ביצעתם פרסום ממומן בפייסבוק, לינקדאין או כל פלטפורמה אחרת, כדי להגיע למספר כזה עליכם להשקיע הון תועפות. לינקדאין אפשרה את המספר הזה בזכות תוכן מדויק וגם בעזרת תיוג למשל החברה שהתוכן בגינה פורסם.

אחד מהסטארטאפים שעימם אנחנו עובדים כמי שמנהלים עבור את יחסי הציבור, השלים גיוס הון. הכתבה התפרסמה בדה מרקר ואנחנו תייגנו את כל עובדי החברה בפוסט הזה עם תמונה של המייסדים. מאחר ורבים מכירים אותם  וגם עם וטקסט מדויק, הגענו לעשרות רבות של אלפי אנשים מבלי להוציא שקל.

מהי המטרה שלשמה הוקמה לינקדאין ומה מבדל אותה מרשתות חברתיות אחרות?

לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית שהוקמה בשנת 2002, לפני יותר משני עשורים ומטרה לסייע לאנשים למצוא עבודה. עיקר המיקוד של לינקדאין הוא חיבור בין עסקים למחפשי עבודה. אבל לא רק. לינקדאין היא המקור כדי להעלות מגוון רחב מאוד של נושאים מקצועיים בענייני עבודה.

עם השנים, השימוש בלינקדאין הפך פופולרי מאוד עבור מי שרוצים להשקיע במיתוג האישי שלהם.

מיתוג אישי שלכם כבעלי מקצוע, בין אם אתם שכירים, עצמאים או בעלי חברות הוא מהותי מאוד. הדרך של אנשים להכיר אתכם כמומחים בתחום שלכם, עוברת כמעט תמיד ביצירת תוכן גם בלינקדאין.

ככל שתייצרו תוכן איכותי, בתחום שבו אתם מומחים, כך לאחרים תהיה עדות חיצונית ואמיתית לגבי מידת הידע וההבנה שלכם. הם גם ייקחו את זה בחשבון ויסרקו את הפרופיל שלכם, לפני שיפנו אליכם. זה יקרה פעמים רבות.

תחשבו על זה כך: מי שקרא הרבה מאוד פוסטים שלכם, התרשם מהמקצועיות ופונה, לעומת מי שפונה ואינו מכיר אתכם. כמובן שתהיה לו סימפטיה גדולה הרבה יותר לעבודה שלכם, לעומת מי שלא נחשף לתכנים שלכם מעולם.

אין ספק מיתוג אישי ויצירת עקבית של תכנים בלינקדאין לוקחת זמן, משאבים ולעתים גם עולה כסף.

כיצד שונה מנגנון הפצת התוכן בלינקדאין מרשתות חברתיות אחרות?

פוסטים בלינקדאין ניתנים למדידה

בניגוד לפייסבוק, שבה פרסמתם פוסט ומלבד לייקים ותגובות, אין לכם שום מושג כמה אנשים ראו אותו. בלינקדאין תוכלו לדעת את המספר המדויק של אנשים שנחשפו לפוסט בפיד שלכם.

זה יתרון משמעותי, כך תוכלו לדעת האם התוכן שיצרתם רלוונטי, מעניין וזכה לתגובות.

פרסום עסקים בלינקדאין – עבור מי הוא מהותי ויכול לייצר פניות והזדמנויות?

לאיזה סוגים של עסקים מתאים פרסום בלינקדאין?

בעלי מקצוע המעניקים שירותים לעסקים

בתור בעלי מקצוע שמוכרים שירותים לעסקים, אתם חייבים להיות בלינקדאין. במיוחד אם אתם מוכרים לעסקים גדולים מאוד כמו בנקים, חברות ביטוח, חברות הייטק, תעשייה ועוד. לכל החברות הללו יש אינספור נציגים בלינקדאין שמחפשים עובדים, אבל גם צורכים תוכן.

אחת הדרכים לייצר לעצמכם קהל הם לשלוח הזמנות חברות על פי מילת מפתח חיפוש של האנשים בארגון שאליהם אתם רוצים לשווק.

שיווק עסקי בלינקדאין עבור עובדי הייטק שמעוניינים במיתוג אישי

עבור עובדי תעשיית ההייטק לינקדאין הוא המקום להשקיע. נקודה.

פרופיל לינקדאין מושקע של עובד הייטק, שכולל המלצות, השקעה בבחירת Skills ועוד תהיה מאוד אפקטיבית במציאת מקומות עבודה. אם תשקיעו הרבה מאוד בפרופיל, מגייסים פוטנציאל יגיעו אליכם בקלות ויציעו לכם עבודות שונות.

גם עבור עצמאים בתחילת הדרך המחפשים עבודה, השקעה בפרופיל לינקדאין איכותי יכולה לסייע. תיאורים מפורטים מאוד, העלאת פוסטים סרטונים ועוד תוכן תשתלם.

שיווק בלינקדאין הוא פתרון מושלם חברות הייטק שמוכרות מוצרים לחברות אחרות

עבור חברות הייטק מומלץ להשקיע גם בפרופיל הפרטיים של המייסדים וההנהלה, הרי לא תחשפו עובדים חדשים כשהסנדלר הולך יחף.

האלמנט השני עבור שיווק בלינקדאין לחברות הוא העמוד העסקי. בניגוד לפייסבוק שבה אתם שונאים לקבל בקשות מעקב אחרי עמודים והן לא אפקטיביות, בלינקדאין אחרי שהעסק שלכם צבר תאוצה, תקבלו בכל חודש 250 קרדיטים כדי להזמין את החברים בפרופיל האישי שלכם, לעקוב אחר העמוד העסקי.

תוכלו להגיד שאותם אנשים כבר נמצאים בפרופיל האישי שלכם אז למה להזמין אותם כעוקבים בעמוד העסקי? אתם מעוניינים שהם ייחשפו לתכנים שהחברה מעלה ואולי יבקשו לרכוש את השירותים שלה. בסקיילים ומספרים גבוהים זה עובד ותקבלו פניות.

בכל חודש עליכם להתמיד וכל אחד מהבעלים והמנהלים של העמוד צריך לדאוג להזמין ולנצל את כל הקרדיטים כדי שיעקבו אחר עמוד החברה.

מעבר לזה, עמוד חברה שלא כולל עוקבים, נראה בצורה לא רצינית. ייתכן שיחשבו שזו חברה מתחילה. אז דאגו בעמוד העסקי לייצר כמה שיותר עוקבים לחברה שלכם בלינקדאין.

פרסום סרטוני רילס בלינקדאין

פונקציה חדשה שצוברת תאוצה, היא פרסום של סרטוני רילס קצרים בלינקדאין.

הרשת החברתית מעניקה יותר ויותר חשיפה לסרטונים איכותיים, מתוך הבנה שהעולם עובר יותר ויותר לוידאו ולא ניתן להילחם במגמה הזאת.

לכן מי שיבקש לפרסום בלינקדאין באמצעות סרטונים כאלה, יגלה שאין הרבה תחרות וניתן לקבל חשיפה מאוד ממוקדת לתכני וידאו.

היינו ממליצים בשנת 2025 להשתמש בסרטוני רילס בלינקדאין כדי לבדל את עצמכם ולהצליח לייצר עוד אמון דרך וידאו. שהרי לינקדאין היא פלטפורמה בעיקר של טקסטים ובאמצעות פרסום של סרטונים, אתם תצליחו להעביר את המסרים שלכם בוידאו בצורה זכירה ומשפיעה יותר.

פרסום ממומן בלינקדאין והיתרונות שלו

הגאונות של לינקדאין היא פילוח, או היכולת לפלח את הקהל בצורה הכי מדויקת שיש, לעומת כל הפלטפורמות האחרות המוכרות כיום: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ואחרות.

מאחר ובלינקדאין יש אפשרויות להגיע בצורה מאוד ספציפית למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלות HR והרשימה היא ארוכה מאוד, הדיוק הזה שווה הון. היכולת להגיע לקהל היעד הכי מדויק שיש היא כל הסיפור בקידום ממומן. אתם רוצים להקדיש את כל התקציב רק בקהל שיכול לקנות מכם, או מאנשים הלוחשים באזנם של קהל היעד ויכולים להשפיע עליו.

בפרסום הממומן בלינקדאין הדיוק הוא כה רב, עד כדי כך שאתם יכולים למשל להחליט לפנות לחברות עם 100 עובדים ומעלה. תארו לכם שהמוצר שלכם רלוונטי רק לקהל הזה ברחבי העולם הגלובלי ולא רק בישראל, כמה כסף הייתם מבזבזים אם לא הייתה לכם את יכולת הטרגוט הזאת. למשל מספר עובדים מתאר ככל הנראה גם היקף הכנסות, אז כשיש לכם את מספר העובדים בענף מסוים, אתם למעשה יודעים לאיזה רף הכנסות של חברה אתם פונים. עבור חברות טכנולוגיה הפרסום הממומן בלינקדאין הוא להיות או לחדול. ביצוע משפך פרסומי יעיל בלינקדאין, יכול להפוך את השיווק למעולה פי כמה.

הפרסום בלינקדאין עולה יותר, אבל אם אתם מצליחים לפצח את המשפך השיווקי שלכם הוא יהיה אפקטיבי פי כמה על כל דולר מושקע. לעתים קמפיין של פרסום ממומן בלינקדאין יביא לידים בעלות כפולה ואף משולשת בהשוואה לאותו ליד שיגיע מפייסבוק.

עלויות הפרסום לעסקים בלינקדין יהיו גבוהות לפחות פי 2 לעומת פייסבוק, אך עומס הפרסום בלינקדאין הוא נמוך יותר בהשוואה לפייסבוק.

כדי להצליח בפרסום ממומן בלינקדאין יש לבנות קודם כל אסטרטגיה ולזכור כי לידים ומתעניינים לא יסגרו אתכם באופן מיידי. רוב הפרסום והקמפיינים, הם התחלה של משפך שיווקי ארוך, חימום הקהל הפוטנציאלי לאורך זמן ובעקביות כדי להשיג תוצאות.

כדי שהפרסום עסקים בלינקדאין יצליח, היינו ממליצים למשל לשלב אסטרטגיה שבה אתם מביאים למשל את קהל היעד שלכם דווקא להאזין לפודקאסט, להירשם לניוזלטר או לצרוך את התכנים באתר שלכם. ככל שהקהל המיוחד שאליו אתם פונים יכיר אתכם יותר לעומק, האמון שלו יגבר מאוד והסיכוי שהוא יקנה מכם הוא גבוה מאוד.

ההמרות המיידיות בפרסום בלינקדאין הן יותר מאתגרות. תחשבו על זה ככה: האם כחברה עסקית הייתם קונים מערכת פנימית שאחראית על השירות ללקוחות רק בלחיצת כפתור? הרי נדרש תהליך ארוך הרבה יותר של מסע לקוח עם המוצר שלכם. מכאן חשוב מאוד להשתמש בסרטונים.

לכן אחד החוקים הראשונים בקהלי יעד שיש בלינקדאין הוא לא לצפות למכירה מיידית מקמפיין לידים. עליכם להציג לקהלים שלכם הרבה מאוד תוכן ולחמם אותם, בדיוק כפי שאנחנו עושים בפרופילים אישיים, המייצרים תוכן לאורך זמן, רוכשים ובונים אמון של קהל לקוחות, כך אנחנו רוצים בפרסום הממומן שלנו, שיביא את התוכן והערך בצורה ממומנת, יעביר את הלקוחות מסע של רכישת האמון בנו.

בסוף המסע הזה של הפרסום הממומן, כך הלקוחות יקבלו את ההחלטה לרכוש מאיתנו.

מדוע עלויות פרסום ממומן בלינקדאין גבוהות יותר מפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות?

הפרסום ההממומן בלינקדאין וגם השיווק האורגני יקר יותר. כמה יותר? אם נניח עסק קטן היה רגיל לפרסם בלינקדאין בעלות של 3000 שקל בחודש, באותו סכום הוא יביא רק חלק קטן מכמות הלידים שהיה מביא בפרסום בפייסבוק.

לכאורה, המחירים גורמים לרתיעה. אנשים ועסקים לא מוכנים לשלם הרבה כסף מבלי שיש להם תועלת. אבל תחשבו שאתם משווקים בדיוק לקהל שלכם ולא שמאלה ולא ימינה. נניח שאתם מציעים מוצר לקהל של מפתחים והטרגוט שלהם מסמל מנהלי מרכזי פיתוח ברחבי העולם. גם אם לא מכרתם להם, הצלחתם להגיע אליהם במדויק, אפשרות שתהיה הרבה יותר מאתגרת ותיקח הרבה יותר זמן באמצעים אחרים. בסוף שיווק עסקי בלינקדאין נעשה על בסיס הבנה של צרכי העסקים שאליהם אתם מכוונים, ולכן יש צורך לבנות אסטרטגייה ברורה בנושא הזה.

עומס מודעות נמוך בעת פרסום ממומן בלינקדאין

בניגוד לפייסבוק, שהיא רשת פופולרית פי כמה וכמה, בלינקדאין ישנם פחות אנשים ולכן מעט מפרסמים גילו אותה. זהו דווקא יתרון עבורכם ולא חיסרון.

ככל שיש פחות מודעות, ככה הקהל הפוטנציאל לא עייף ממודעות שהוא רואה ואפקטיביות הפרסום הרבה יותר גדולה.

נסו לגלול בפיד שלכם בלינקדאין במשך עשר דקות ולספור את כמות הפרסומות שראיתם. תשוו לפייסבוק, כנראה שהיו שליש פרסומות לעומת הפלטפורמה של מארק צוקרברג.

יחד עם זאת, בכל הנוגע לקמפיינים של פרסום ממומן בלינקדאין, צריך לזכור שהחוקים שונים מפייסבוק. לעתים קהל היעד שלכם לא נמצא בלינקדאין והקמפיינים לא יביאו תוצאות. חשוב מאוד בכל חודש לבחון מול הכספים שהשקעתם ולבחון מי מהם הפכו ללקוחות משלמים.

למשל, בתחום כמו תיירות למשל, נראה שלינקדאין היא לא המקום המתאים בכלל. כך גם לגבי מוצרי צריכה אישית, ככל הנראה מי שנמצא בלינקדאין לא יחפש אותם כלל. ככל הנראה שעבור כל מי שרוצה למכור מוצרים לצרכני, עדיף לו לבחור בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

מה לא עובד בפרסום בלינקדאין ואסור לכם לעשות?

אם קודם דיברנו על יצירת אמון, והחשיבות של אמון כדי שקהל היעד יקנה מכם. מה שברור הוא שהשיטה של שליחת הודעות ספאם באינבוקס האישי, כפי שמציעים מרבית הספקים, היא כזאת שלא עובדת.

שליחת הודעות קרות וצפייה שהן יעבדו בצורה אפקטיבית היא הרי משוללת יסוד והגיון. למרות זאת, הרבה מאוד עסקים בוחרים בה וגורמים לעצמם נזק כפול.

למעשה, אותו עסק פונה בשמות ללקוחות בקהל היעד ומציע להם הצעה שיווקית, מבלי שקהל היעד מכיר את אותם הלקוחות. התוצאה היא אובדן הזדמנויות של מכירה ויכולת מכירה לאותם האנשים בעתיד. תחשבו שאם אותו פרופיל שפניתם אליו באופן אישי, החליט לחסום אתכם, הוא לא ירצה לקיים אתכם אינטרקציה כלשהי בעתיד, גם אם אתם תיראו לו מתאימים בהמשך לביצוע עסקה.

לכן חד משמעית, כמעט בכל המקרים, מומלץ שלא לעבוד לעולם עם קמפיין הודעות באינבוקס של לינקדאין, למרות שהפרופילים של סיילס נביגטור מציעים אותם למכביר, וכי יש משווקים דיגיטליים שדוחפים את משלוח ההודעות האלה.

אסטרטגיית פרסום ושיווק ייחודית לעבודה בלינקדאין: המודל שעבד בעסק שלי בצורה הטובה ביותר

המודל שעבד עבורי ב-3 עסקים באופן אישי הוא שילוב של הגדלת קהילה אישית, חימום של תוכן מדויק על פי תכנית תוכן מדויקת ויצירת פניות על פי רמות המעורבות בפוסטים בלבד.

מצד אחד הגדלה עקבית של החברים בלינקדאין דרך My Network על פי קהל יעד מאוד מאוד מדויק, בהתאם לסוג אנשי המקצוע. את האסטרטגיה הזאת שילבתי יחד עם תוכן ייעודי ומדויק לקהל היעד. התוכן הזה לא היה פרסומי כלל, אלא העניק להם ערך ותובנות בשורה של נושאים. ככל שהקהלים שלכם יותר יאהבו את התוכן, תקבלו יותר תגובות וחשיפות לפוסטים, הקהל שלכם יכיר אתכם וירצה לקנות מכם. אם תעשו את זה בצורה עקבית יותר ויותר, אתם תצליחו למכור לאותו קהל יעד שיכיר אתכם. שיווק עסקי בלינקדאין דורש לא רק את הכלים שלינקדאין מציעים לכם, אלא גם אסטרטגיית ברורה שתעזור לכם לבלוט על מול העסקים שאליהם אתם מכוונים.

בלינקדאין, בשונה למשל מפוסטים בפייסבוק, אתם יכולים באמצעות החשיפה והלייקים להגיע לקהל חדש, שלא נחשף אליכם כל פעם מחדש וזה באמצעות הרחבה עקבית של רשת הקשרים שלכם משבוע לשבוע. לכן מומלץ מאוד לנצל את בניית רשת הקשרים השבועית, לצד יצירה של תוכן ובחירה סלקטיבית לאלו אנשים לפנות. בסוף שיווק עסקים בלינקדאין הוא לא רק ממומן, ולא רק שליחת הודעות, הוא אסטרטגיה שלמה שאנחנו בונים ללקוחות שלנו.

צוות המומחים שלנו

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק את העסק שלכם בדיגיטל בשנת 2025

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק את העסק שלכם ברשת בשנת 2025