כך תגדילו את מספר החברים בלינקדאין בצורה אפקטיבית ותגדילו הכנסות!

כדי להבין איך עובדת באמת לינקדאין, אני מציע מאוד להשתמש בה דווקא דרך המחשב יותר ולא דרך המובייל.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כך תגדילו את מספר החברים בלינקדאין בצורה אפקטיבית ותגדילו הכנסות!

כדי להבין איך עובדת באמת לינקדאין, אני מציע מאוד להשתמש בה דווקא דרך המחשב יותר ולא דרך המובייל.

הכלל הזה גם נוגע מאוד לפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות. השימוש דרך המחשב פותח בצורה ברורה ורחבה הרבה יותר, אפשרויות, פיצ'רים ומבט מעוף הציפור.

במיוחד אחרי שהסברנו במאמר הקודם איך לתזמן פוסטים בלינקדאין ומדוע זה אפקטיבי להגברת החשיפה שלכם, השלב השני כדי להגדיל את החשיפה שלכם בלינקדאין, יהיה הגדלת מספר החברים.

בשונה מפייסבוק שהיא רשת יותר של קשרים אישיים, משפחה, חברי ילדות ומעגלים כאלה, לינקדאין היא רשת מקצועית.

כלומר, הציפייה בלינקדאין היא שחברים שאתם שולחים אליהם בקשות חברות, אתם לא חייבים להכיר אותם אישית.

שליחת בקשות החברות בלינקדאין יכולה להיות על בסיס מקצועי בלבד, או בשל רצון לייצר קשר מקצועי.

מדוע חשוב להגדיל באופן עקבי את מספר החברים בלינקדאין?

לינקדאין, היא הפלטפורמה המושלמת באמת ליישום של שיטת שיווק מבוסס לקוח (ABM Marketing). מדוע היא מושלמת? כי יש לכם את היכולת המדויקת מאוד, לדעת בזמן אמת, היכן עובד אותו חבר בלינקדאין. בהתאם למשרה הספציפית של החבר הפוטנציאלי, אתם מייצרים את התוכן שרלוונטי אליו, או את הפניה המדויקת בהתאם למשהו שקרה.

אם יש לכם חברה, עסק, או כל תחום אחר, חברויות בלינקדאין יכולות להיות שוות לכם כסף בצורה מובהקת.

אבל כדי להפיק באמת כסף מהגדלת חברויות בלינקדאין אתם צריכים גם לייצר תוכן בעקביות, לפעול במישור של מיתוג אישי כל הזמן.

אם תפעלו כך בצורה עקבית, תצליחו קודם כל להגדיל את מספר החברים שלכם, וכן תצליחו בסופו של דבר לייצר קשרים חדשים שיתורגמו ביום מן הימים להכנסות בעסק שלכם.

גם אם אתם לא רואים את זה באופן מיידי, אסור להתייאש. עליכם, כפי שנציג בהמשך כאן, להתמיד עם עוד ועוד בקשות חברות, יצירת תוכן איכותי והגדלה של מספר החברים.

אין לכם מנוי של Sales Navigator? ניתן לפנות בהודעות אישיות רק לחברים בדרגה ראשונה

לפני הכל, חשוב להזכיר משהו. בלינקדאין אתם יכולים לפנות בהודעה אישית, רק למי שחברים שלכם בדרגה ראשונה.

בניגוד לפייסבוק שמאפשרת לכם לשלוח הודעות לאנשים שאינם חברים שלכם, אבל הם רואים את ההודעות הללו בתיקיית Other, בלינקדאין, אם אתם לא חברים של הבנאדם, אתם לא יכולים לשלוח אליו בקשת חברות.

זה יכול להיות סופר משמעותי. תחשבו שאתם רוצים ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלי.

ליצור איתו קשר אבל לא בהודעה סתמית, חסרת משמעות ספאמית, אלא כזו הממוקדת ומדויקת בהתאם למשהו שראיתם אצלו.

הודעה כזאת תזכה להתייחסות במקרים רבים, אם רק תהיה רלוונטית למשהו שקרה עכשיו.

אם לא תהיו חברים של אותו בנאדם, לא תוכלו לשלוח אליו הודעה, אלא אם יש לכם חשבון Sales Navigator בעלות של כמה אלפי שקלים בשנה.

כן, יש הרבה ארגונים שיש לכם תקציב לחשבונות כאלה, ההשקעה ב-Sales Navigator אכן כדאית.

מגבלה של 30,000 חברים, לא תצליחו להגיע אליה גם בתוך 5 שנים של הצעות חברות

סיבה נוספת להגדיל את מספר החברים בלינקדאין, היא שמגבלת החברים שאתם יכולים לצרף בלינקדאין עומדת על 30,000!!! תחשבו רגע זה מספר באמת פסיכי, לא פחות.

אתם רוצים להגיע לקהלים חדשים ובלתי נגמרים בשיווק שלכם. הקהלים הללו יחשפו כמה פעמים בשנה לפוסטים שלכם. זו מעין קהילה שאתם יוצרים סביבכם וככה עוד ועוד אנשים מכירים אתכם ואת התכנים שלכם. זה מיתוג אישי פר אקסלנס.

לינקדאין, מגבילה את כמות הצעות החברות שאתם יכולים לשלוח מדי שבוע. הכמות הזאת מתחדשת, תתפלאו, בכל יום שני בבוקר לפי שעון ישראל. תשאלו למה כמות החברים היא מיום שני עד יום ראשון בכל שבוע, זה נובע מהשבוע הנוצרי שמסתיים ביום ראשון ולא ביום שבת.

אז יש לכם מכסה גדולה מאוד של הצעות חברות בכל שבוע.

איך מגדילים בפועל את מספר החברים שלכם בלינקדאין? שלב אחר שלב

שלב 1 – אתם הולכים במסך הראשי לאחר העלאת הפרופיל אל לשונית שנקראת Mynetwork. אם אתם באפליקציה של לינקדאין, אז אותה לשונית בדיוק תופיע לכם בתחתית המסך ותלחצו עליה עם היד.

בשלב הראשון אתם פשוט ניגשים למסך הבית דרך הפרופיל במחשב ולוחצים על MY NETWORK

שלב 2 – אם אתם במחשב תראו חלוקה לקטגוריות לפי סדר הקרבה אליכם

כמו שאמרנו בהתחלה, אם אתם רוצים באמת להבין את לינקדאין, המחשב הוא הדרך הטובה ביותר דווקא.

תוכלו לראות עכשיו שלינקדאין מחלקת את הצעות החברות שלכם, לפי מקומות שבהם למדתם, מקומות עבודה, אנשי מקצוע מהתחום שלכם ועוד.

ההמלצה שלי היא דווקא לא לייצר חברויות עם אנשי מקצוע כמוכם. הרי אנשי מקצוע כמוכם הם לרוב לא קהל היעד. להוציא כאן למשל אם אתם ספק בעולם השיווק ומחפשים לייצר קשרים עם מנהלי שיווק שהם מקבלי החלטות.

העצה הגורפת היא לא לחפש קולגות שלכם, אלא התמקדמו בלייצר קשרים עם לקוחות פוטנציאליים שיחפשו לתכנים שלכם.

שלב 3 – תגללו עם העכבר או הנייד לסוף האזור ב-My Network

כפי שאפשר לראות כאן בתמונה הדרך הטובה ביותר להגיע להצעות לינקדאין שיאפשרו מעגלי לקוחות חדשים היא דרך הצעות לחברים חדשים שלא במעגלים הקרובים שלכם

 

הדרך להגדיל את רשת החשיפה והקשרים שלכם במהירות: הצטרפות לקבוצות לינקדאין

דרך נוספת ומצוינת להגדיל את הקהל שנחשף לתכנים שלכם הוא באמצעות קבוצות בלינקדאין.

מרבית הקבוצות מאשרות די מהר את החברויות ובאמצעותן אתם יכולים להגיע לקהלים רבים מאוד שהם לא מהחברים שלכם, שנחשפים לתוכן שלכם.

עם זאת, בקבוצות הלינקדאין יש גם הרבה מאוד חסרונות, לפחות בקבוצות הישראליות.

רמת המעורבות בפוסטים שעולים בקבוצות ישראליות בלינקדאין היא נמוכה מאוד. אבל, הצטרפות לקבוצות היא קיצור דרך.

תוכלו בקבוצות, להעלות פוסטים די בחופשיות ובכל העלאה כזאת של פוסטים, תגיעו לחשיפה של כמה עשרות, לעתים גם מאות אנשים.

לינקדאין מאפשרת לכם לדעת במדויק כמה אנשים נחשפו לפוסט שלכם – במידה ואתם במצב Creator Mode

אם לא עברתם לחשבון יוצר בלינקדאין, Creator Mode, אז זה ממש הזמן לעשות את זה. אבל עדיף אחרי שהגדלתם משמעותית את מספר החברים שלכם.

הסיבה היא שחשבון יוצר מאפשר לכם לדעת לכמה אנשים נחשפו הפוסטים שלכם, ובהתאם לכך לקבל כל מיני החלטות תוכן.

זהו כלי משלים.

תוכלו לראות למשל בהמשך לנושא הקבוצות דוגמה לפוסט שלי שעלה בקבוצה והנה כמה אנשים שנחשפו אליו וחלקם כלל לא היו חברים שלי בלינקדאין.

בלינקדאין יש באפשרותכם לדעת כמה אנשים בדיוק נחשפו לפוסטים שלכם, זה לא מתאפשר בפייסבוק וכך לינקדאין מאפשרת כלי חינמי בדרך ראשון במעלה

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין