אחרי שחיפשנו רבות, בדקנו מספר כלי מעקב SEO שונים, ישראלים וזרים, הגענו למסקנה חד משמעית. כלי קידום אתרים, שאתם חייבים כעסקים, בין אם אתם נעזרים בחברת קידום אתרים או לא הוא Ahrefs.
כשאנחנו בפינגוין מבצעים עבודה מקיפה לקידום אתר אינטרנט של לקוח, ברצוננו לראות מה מצבו לאורך השנים על פי המדדים השונים של Ahrefs.
מה זה בכלל Ahrefs? זהו כלי SEO, כלומר, קידום אתרי אינטרנט הכי טוב בעולם. הוא מעניק מנעד נתונים מקיף ביותר ביותר ממה שאפשר למצוא בשוק וכולל הסקת מסקנות עקבית והמלצות אקטיביות כיצד לקדם את האתר שלכם. גם אם אין לכן בכלל מושג בקידום אתרים Ahrefs יוכל לנפק לכם מסקנות אופרטיביות כיצד אפשר להוביל מילות חיפוש באתר שלכם לעמודים הראשונים בגוגל.
במאמר הזה נסביר מדוע הוא הכי טוב, כמשהו שמעניק לכם, כשכחלק מהפונקציות בחינם, מעקב MRI הכי עמוק ויסודי על האתר שלכם.
אם בעבר הייתם ניגשים לגוגל סרצ' קונסול ומעיינים בו, מנסים למצוא תובנות ומסקנות, עכשיו יש לכם כלי השוואתי של ממש, שמלמד ומראה לכם היכן האתר שלכם גם ביחס למתחרים.
מה היתרונות של Ahrefs על פני כלי SEO קיימים?
- יכולת לקבל תמונה מלאה על הקישורים החיצוניים שמובילים לאתר שלכם
- תמחור הערך של עמודים באתר שהצלחתם לקדם בראש תוצאות החיפוש של גוגל
- מעקב רציף ועקבי אחר כל פעולות קידום האתר שלכם בצורה עמוקה, יסודית ומקצועית ביותר
כיצד נוכל לדעת עד כמה האתר שלנו התקדם באמצעות Ahrefs ובחינם?
השלב הראשון הוא להירשם לגרסה החינמית של Ahrefs שלא דורשת מאף בעל עסק אפילו להשאיר כרטיס אשראי.
אתם נרשמים כאן. בתמורה אתם מקבלים כמה וכמה דשבורדים מאוד מאוד יעילים.
הרבה פעמים בעלי עסקים או מנהלי שיווק, רוצים להבין האם עבודת קידום האתר שהם מקבלים, באמת אפקטיבית ומניבה פרי.
הדרך היא להפעיל כלי של Ahrefs שנקרא Overview 2.0. הכלי הזה נותן לכם למעשה אינדיקציה פשוטה ובשנייה לגבי פעולות הקידום של האתר שלכם ומה המשמעות שלהן. האם הן נושאות פרי בפועל של הגדלת התנועה לאתר – היעד המשמעותי שאליו אתם מתכנסים.
אפשר לראות מהגרף למעלה בבירור, את המצב של אתר אינטרנט שהתחלנו בפעולות הקידום שלו, במהלך השנה האחרונה. ניתן לראות איך האתר בקושי קיבל תנועה מגוגל, ובאמצעות קידום אקטיבי של מילות חיפוש, הצלחנו להגדיל את הכניסות לאתר ואת העמודים שנחשפים בחיפוש גוגל.
לדעת איזה עמודים ומאמרים הביאו לנו את מירב התנועה לאתר בחתך תקופה מסוים
הכלי מאפשר לכם לא רק לדעת מה הייתה התנועה לאתר, אלא באיזה עמודים היה לכם הכי משתלם להשקיע מבחינת קידום האתר שלכם. הסברה היא שעמודים חזקים ומדורגים, יוכלו להביא עוד יותר תנועה אם תוכלו להשקיע בהם בביטויים נוספים קשורים.
