כך תפיקו את המיטב מדף הפייסבוק העסקי שלכם

אחת מדרכי השיווק היעילות ביותר כיום היא באמצעות הרשתות החברתיות, כשבראשן הרשת החברתית פייסבוק. יש ברשותכם פרופיל עסקי ואתם רוצים להפיק ממנו את המיטב, למשוך אליכם קהל יעד ולמנף אותו הכי גבוה שאפשר? זה מה שתוכלו לעשות.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

איש יחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר המספקת שירותי יחסי ציבור ושיווק למותגים בעולמות המשפט, פיננסים וכלכלה. מנחה פודקאסט ציפור פיננסית.
שהם לוי הוא הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר אשר מתמחה ביחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. שהם, אשר החל את דרכו כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט", הינו בעל 15 שנים ניסיון בתחום. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות. שהם הפך בשנים האחרונות לאחד המומחים המרכזיים בישראל בהפקת ושיווק פודקאסטים לחברות ויחידים, כאמצעי להגדלת הפעילות העסקית ובניית מותג.

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, לקבל לידים ולהגדיל את נפח העבודה, צרו קשר ונבצע שיחת ייעוץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כך תפיקו את המיטב מדף הפייסבוק העסקי שלכם

אחת מדרכי השיווק היעילות ביותר כיום היא באמצעות הרשתות החברתיות, כשבראשן הרשת החברתית פייסבוק. יש ברשותכם פרופיל עסקי ואתם רוצים להפיק ממנו את המיטב, למשוך אליכם קהל יעד ולמנף אותו הכי גבוה שאפשר? זה מה שתוכלו לעשות.

מפרסמים פוסטים בתדירות גבוהה


אחד הדברים שיותר חשוב לעשות הוא לפרסם סטטוסים בתדירות גבוהה. לא אחת יוצא מצב שבו ישנם אלו שמעלים פוסטים לעתים רחוקות, ומה שיוצא בפועל הוא קהל שלא מקבל את המידע שהוא רוצה.

המטרה שלכם בדף העסקי היא לשפר את הפרופיל העסקי שלכם כמו האוטמים בישראל מה שיביא לכם יותר לקוחות, לעורר תגובות, לגרות את קהל היעד שלכם ולתת מענה על צרכים שונים. מה שבעיקר חשוב הוא להיות עקביים וליצור רושם רציני בפני העוקבים שלכם, ואת הרושם הזה תוכלו ליצור עם פוסטים שיעלו חדשות לבקרים.

 

פוסטים ממומנים – ככה זה עובד


איך מגיעים לכמה שיותר קהלים? באמצעות חשיפה גדולה יותר. הפרופילים העסקיים בנויים בפורמט שבו הפוסטים שלכם אינם נחשפים לכל העוקבים שלכם, אלא אם אתם משלמים לפייסבוק על מנת שיחשפו את הפוסטים. המשמעות היא שעליכם לעשות פוסטים ממומנים שיגדילו את תפוצת הפוסט, וכך תוכלו לקבל יותר לייקים, יותר עוקבים ויותר עניין בשירותים שלכם או במוצרים שלכם.

ניהול דף פייסבוק עסקי
ניהול דף פייסבוק עסקי


3.מנהל תוכן לדף שלכם


לא מצופה מכם לעשות את הכל לבד, ואם אתם עסוקים מספיק במיתוג העסק שלכם, תמיד תוכלו להעביר את המלאכה לידיים מקצועיות – למנהלי דפי פייסבוק. מנהלים שכאלו יעשו עבורכם את כל העבודה, תוך שיפרסמו עבורכם את הסטטוסים, יחשפו אותם לקהל הפוטנציאלי והרלוונטי אליכם ובעיקר ישקפו בפניכם תוצאות.

4.אל תתביישו לשאוב רעיונות מקולגות


דבר נוסף שחשוב שתעשו הוא לעקוב אחרי דפי פייסבוק אחרים של קולגות שלכם. כיום כל ענף הינו תחרותי, כך שלשאוב השראה ורעיונות מהמתחרים שלכם נשמע כמו דבר לגיטימי, גם אם זה לטובת לדעת מול מי אתם עומדים. מובן שלא מדובר על העתקות של רעיונות, חזון או פעילויות שהם עושים, אך כן כדאי לדעת מי המתחרים שלכם ומה הדפוס שהם נוקטים בו שמסתבר כמוצלח.

5.ערכו תחרויות


אחת הדרכים למשוך קהל אליכם ולייצר עניין בפוסטים שלכם היא דרך תחרויות שונות. אנשים אוהבים פרסים ואוהבים את התחושה של לזכות בדבר מה, ובעת שתערכו תחרויות בפרופיל העסקי שלכם אתם תיצרו שיח סביבכם שיביא יותר עוקבים ויותר דיבור עליכם. הפרס כמובן יהיה שירות או מוצר הרלוונטים לתחום העיסוק שלכם, וכך גם תוכלו להפיץ את הבשורה שלכם הלאה.

צוות המומחים שלנו

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק את העסק שלכם בדיגיטל בשנת 2025

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק את העסק שלכם ברשת בשנת 2025