היתרונות של פרסום בגוגל על ידי מקצוען מוסמך

במאמר זה נציג את הייתרונות הבולטים של פרסום קמפיין בקישורים הממומנים של Google Ads על ידי מקצוען מוסמך פרסום של גוגל. מאמר זה נכתב על ידי מומחה פרסום בגוגל בעל תעודת גוגל פרטנרס ו-5 שנות ניסיון בתחום.


ראשית, "מקצוען מוסמך פרסום" זהו תואר הניתן לאדם פרטי או לחברה המתמחה בשירותי פרסום בגוגל אדס. על מנת לקבל תואר זה על המקצוען להיות בעל ניסיון בפרסום בקישורים הממומנים, לנהל תקציבים מעל סכום מסויים ולעבור בחינה של גוגל. הבחינה של גוגל לא קלה בכלל וישנם מקצוענים רבים שנבחנו מספר פעמים עד שהצליחו לעבור את המבחן. לימודי המבחן נעשים באינטרנט על ידי מרכז הדרכה אינטרקטיבי שגוגל פיתחו עבורינו ובו תוכן לימודי רב על מערכת הפרסום של אדס. 

גוגל אדס – יתרונות

גוגל אדס הוא הכתובת עבור בעלי עסקים שמעוניינים בפניות מהרגע להרגע. יש לך תקציב פנוי ואתם מעוניינים להתחיל להריץ מודעות כבר עכשיו? אין שום בעיה, קחו מקצוען שאתם סומכים עליו ותתחילו להריץ את הקמפיין. זה נכון שצריך הכנה מוקדמת כמו מחקר מילים, דף נחיתה, הקמת הקמפיין וכו', אבל אם זאת, בניגוד לקידום אתרים אורגני לתוצאות לא לוקחות מספר חודשים להגיע, הן מגיעות באותו הרגע.

כל עסק צריך פרסום נוסף וחשיפה בגוגל

כל עסק צריך פרסום נוסף וחשיפה בגוגל – כל תחום וכל נושא. רוב העסקים בשלב כלשהו כחלק מהשיווק שלהם מגיעים לפרסם בגוגל אדס. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם ובעל 70% חשיפה בין משתמשי האינטרנט השונים בעולם מידי יום. הטעות הנפוצה ביותר היא פרסום בגוגל אדס ללא ניסיון. פרסום בגוגל בלי ניסיון עבר יכול לגרום לקמפיין מסע הפרסום להיות לא רווחי, כלומר ההוצאות עולות על ההכנסות. במקרים מסוימים שכיחים קמפיין שלא נבנה כשורה יוגדר כקמפיין המפסיד סכומים רבים ללא החזר השקעה. מקצוען מוסמך פרסום בגוגל ידע לבנות קמפיין המחולק בצורה נכונה, לבחור את מילות המפתח הממירות ביותר לפניות על פי ניסיון עבר ולתת תקציבים מדויקים עבור מילות המפתח השונות. פרסום בגוגל הוא תחום מקצועי הנכלל בענף של קידום אתרים ועל ידי מקצוען ברוב המקרים יניב קמפיין בעל אחוזי המרה גבוהים יותר, ציון איכות למילות מפתח גבוה יותר ולבסוף החזר גבוה יותר על ההשקעה.

Google Partenrs

השוואת קמפיינים בגוגל – בואו נדבר מספרים

ניקח דוגמא לקמפיין פרסומי בגוגל שעולה לנו 100 שקל ליום, כלומר 3000 שקל בממוצע לחודש. הקמפיין נבנה על ידי אדם לא ממוקצע וללא ניסיון עבר. ציון האיכות הכללי של הקמפיין הוא 6 והעלות הממוצעת 5 שקלים לכל קליק. חשוב לציין שדירוג של מודעה נמדד על פי ציון איכות כפול עלות ממוצעת כלומר דירוג המודעה בגוגל יהיה 5*6=30.

על פי 5 שקלים לכל קליק, המקסימום שנוכל לקבל עבור כל יום בו אנחנו מפרסמים הוא 20 קליקים מלקוחות פוטנציאליים.
במידה וניתן למקצוען פרסום מוסמך של גוגל לבנות לנו את הקמפיין בצורה נכונה על ידי חלוקה הררכית והגדרת תקציבים מדוייקת, ככל הנראה שנקבל אחוזי הקלקות גבוהים יותר ממה שניתן לקבל ללא עזרת המקצוען. אחוזי הקלקות גבוהים יותר יגרמו לציון איכות גבוה יותר לכל מילת מפתח.

בדוגמא השנייה שלנו ניקח את אותו הקמפיין מהדוגמא הראשונה רק שכאן הקמפיין נבנה על ידי מקצוען הפרסום שלנו. ציון איכות הממוצע הוא 9 (במקום 6 מהדוגמא הראשונה) ולכן על מנת להגיע לדירוג המקסימלי (30) נחלק את המספר 30 ב- 9 = 3.33 ש"ח בממוצע לכל קליק במקום 5 שקלים לקליק. כלומר, ביום נוכל לקבל 100\3.33 = 30 קליקים במקום 20 מהסעיף הראשון – פי 1.5 יותר קליקים בכל יום !! בחישוב חודשי מדובר על 300 קליקים נוספים באותו תקציב הפרסום בדיוק !!!

הדוגמאות הנ"ל אמיתיות לחלוטין ונלקחות מתוך המציאות היום יומית שאני חווה.
לכן אני ממליץ לך כן להשקיע כמה שצריך בשכירת שירותיו של מומחה פרסום בגוגל שיבנה ויתחזק את הקמפיין שלך בצורה הטובה ביותר !

לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית
בהתאמה אישית השאירו פרטים!