איך למשוך עוד לקוחות לעסק שלכם ב-2024: מתוכן באתר, רשתות חברתיות ויחסי ציבור

כל חברה או עסק מעוניינים להביא יותר לקוחות, להתרחב ולגדול.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך למשוך עוד לקוחות לעסק שלכם ב-2024: מתוכן באתר, רשתות חברתיות ויחסי ציבור

כל חברה או עסק מעוניינים להביא יותר לקוחות, להתרחב ולגדול.

המציאות בפועל היא שמרבית העסקים לא מציעים באמת מוצר שובר שוויון, ייחודי או כזה שגורם לאנשים פשוט להביא את הבשורה מפה לאוזן.

90% מהעסקים חייבים שיהיה להם את השיווק הטוב ביותר, והוא למעשה ההבדל בין העסקים המצליחים, לעסקים הפחות מצליחים.

בעידן הנוכחי שבו קמים עוד ועוד עסקים ומתחרים, קשה הרבה יותר לייצר בידול והבדלים בין המוצר שלכם למוצרים אחרים.

אם שקדתם על הסוגיה, והצלחתם לייצר בידול אמיתי בעסק שלכם, כל הכבוד!

הרחיבו והעמיקו את הבידול שלכם – דרך שיווק בדרכים הבאות

קיימות מספר דרכים להביא עוד לקוחות לעסק

  1. שיווק דיגיטלי

    שיווק ברשתות החברתיות, כמו טיקטוק, אינסטגרם, לינקדאין וכלים נוספים חושפים אתכם לקהל יעד אמנם קבוע, אך כזה שנחשף כל הזמן לתכנים שלכם ולערך שאתם מעניקים.

    האם לעשות שימוש בפרסום ממומן? כאן כבר מדובר בשאלה סובייקטיבית בהתאם לתקציבים שיש לכם. עסקים שיש להם תקציבי פרסום ולמשל רווחים גבוהים, יכולים להשקיע אותם חזרה בפרסום של העסק – למשל בקידום ממומן בגוגל. זה כולל שימוש בפלטפורמות פרסום כמו Google Ads ופרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין.

  2. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

    התאמת האתר שלכם למנועי חיפוש והשקעה בקידום אורגני של האתר שלכם, כמו בניית קישורים פנימיים, קבלת קישורים חיצוניים ופעולות נוספות, יביאו אליכם עוד ועוד כניסות ותנועה. אל כל אלה תצטרכו להוסיף באופן תדיר וקבוע בניית תוכן איכותי, שימוש במילות מפתח נכונות וקישורים איכותיים מאתרים אחרים יכולים לשפר את המיקום של האתר שלך בתוצאות החיפוש.

  3. שיווק בתוכן

    יצירת תוכן שמעניין את הקהל היעד שלכם בפרופילים ברשתות החברתיות ובמיוחד כמאמרים באתר האינטרנט שלכם, כמו האתר הזה לדוגמה, יכול למשוך אליכם את קהל היעד שמתעניין בתוכן ומעוניין ללמוד.

    בניית מאמרים לאתר האינטרנט שלכם היא תהליך שייקח זמן רב, אבל לאורך זמן כמות הכניסות אליכם למשל מגוגל, תלך ותעלה עם הזמן, בהנחה שהתוכן שלכם מעניין ורלוונטי לקהל היעד.

    ושיתוף תוכן מרתק ברשתות חברתיות יכולים לגרום לכך שמשתמשים יגיעו לאתר שלך וירכשו ממך.

  4. שירות לקוחות מעולה

     

    יצירת חווית לקוח ברמה גבוהה, שירות מצוין עשויה להביא ללקוחות מרוצים יותר שישובו לעסק שלך וימליצו עליו לאחרים. מעגל חוזר של המלצות יכול להגיע כתוצאה משירות ייחודי שבולט בהשוואה למתחרים שלכם.

  5. הצעת הנחות ומבצעים מיוחדים

    אם אתם סובלים מירידה במכירות ואתם למשל בעלי שירותים שמוכרים את הזמן הפנוי שלהם, בשלב הראשוני תוכלו להציע את השירות שלכם במחירים נמוכים יותר מהשוק כדי למלא את הזמן שלכם ולהרוויח יותר בשעות הפנויות. אבל, באסטרטגיה הזאת יש סיכון מסוים, היזהרו מלהתקבע במחירים נמוכים ולאורך זמן רב.

    הצעות משווקות ומבצעים מיוחדים עשויים להיות כלי יעילים למשיכת לקוחות חדשים לעסק כדי שיכירו אותו. בשלבים הבאים תידרשו להעלות את המחירים בצורה עקבית, אבל איטית כדי להתיישר עם מחירי השוק ולא להתקבע על רמת מחירים נמוכה שעלולה לפגוע במותג שלכם.

  6. שיתוף פעולה עם שותפים

     

    אחת הדרכים הפופולריות היא שיתופי פעולה.

    במסגרת שיתוף פעולה אתם חוברים לבעלי מקצוע המציעים שירותים משלימים או מקבילים לשלכם.

    כאשר לקוח פונה לעסק שאיתו אתם משתפים פעולה, הוא מיידע אותו על שיתוף הפעולה ובוחן בשלב מסוים שילוב של השירות שלכם יחד עם השירות שלו. לעתים זהו מכפיל כוח משמעותי, ייתכן שהשירות שלו יעבוד בצורה טובה יותר אם ייקחו את השירות שלכם גם.

    למשל, חברות המשתמשות בשירותים של יחסי ציבור וחשיפה תקשורתית, בונים לעצמם את המותג. כשאותם עסקים עושים שימוש בפרסום ממומן, ככה הם מצליחים להגיע לקהל לקוחות שנחשף למאמצי יחסי הציבור וכעת רואה בעסק כמותג. הוא מעוניין לפנות אליכם אחרי שראה את החשיפה התקשורתית כי מעריך אתכם כמומחים.

  7. הקמת קהילת פייסבוק 

    זה ייקח אמנם זמן רב, אבל הקמת קהילה עבור העסק שלכם, במיוחד אם הוא פונה לצרכן הסופי, היא אחת הדרכים הכי מוצלחות לייצר פניות עקביות של לקוחות. בקהילה נוצר שיח ודיונים בלתי פוסקים של קהלי היעד שלכם.האתגר בהקמת קהילה הוא להביא את החברים הראשונים בה, ולגרום לתנופה כזו ממנועי החיפוש, שתגרום לעוד ועוד קהל להיכנס אליה.

כיצד למשוך עוד לקוחות לאתר שלכם באמצעות טיקטוק?

טיקטוק הוא פלטפורמה חברתית פופולרית ביותר המתמקדת בווידאו קצרים, והיא יכולה להיות כלי יעיל למשיכת לקוחות של עסקים, המוכנים ומעוניינים לייצר קטעי וידאו מהנייד.

הנה כמה דרכים להביא עוד לקוחות לעסק דרך טיקטוק:

  1. יצירת תוכן מרתק ומקורי

     

    קטעי וידאו מצחיקים או כאלה מרתקים שמעניקים ערך לקהל היעד שלכם יגדילו אינטרקציה לחשבון.

  2. שיתוף תוכן ושיתוף פעולה:

    התעסקות בטרנדים ובאתרים פופולריים בטיקטוק עשויים להביא לך יותר רשומות ואף לקוחות. שתף תוכן נכון ושתף פעולה עם יוצרי תוכן פופולריים בתחום שלך.

  3. שיפור נראות באלגוריתם:

    נסה להשיג מעורבות ואהדה גבוהה על הווידאוים שלך על ידי לייקים, תגובות ושיתוף. ככל שהווידאוים שלך יקבלו יותר אהדה, כך יגברו הסיכויים להופיע במקומות גבוהים יותר באלגוריתם של טיקטוק.

  4. קישורים לאתר:

    אל תשכח לכלול קישורים לאתר העסק שלך בתיאורי הווידאו ובפרופיל שלך בטיקטוק. זה יעזור למשתמשים למצוא אתר העסק שלך ולבצע פעולות רכישה או פנייה.

  5. שליחת הצעות מיוחדות:

    יצירת קודי קופון או הצעות מיוחדות עבור עוקבים שלך בטיקטוק עשויים להפעיל את הרשת שלך ולגרום להם לבצע רכישה או לפנות לך.

זכור כי הקהל בטיקטוק מחפש תוכן רווחי, מקורי ומרתק, ולכן חשוב להתאים את הסגנון והתוכן שלך לפלטפורמה זו.

 

איך תביאו עוד לקוחות לעסק מאינסטגרם?

  1. תוכן איכותי ומרתק:

    פרסמו תמונות ווידאו איכותיות ומעניינות שמקדימים את המוצרים או השירותים שלכם – באינסטגרם כדאי מאוד להשתמש בסרטוני Reels. כמו כן, פרסמו תוכן שיתן ערך מוסף לעוקבים שלכם ויעזור להם במהלך יומם.

  2. שימוש במשפיענים (Influencer Marketing):

    שתפו את המוצרים שלכם עם יוצרי תוכן (influencers) פופולריים באינסטגרם שיש להם קהל יעד רלוונטי לעסק שלכם. אם תשתמשו במשפיענים זה אמנם יעלה לכם לא מעט כסף, אבל תוכלו בזכות הקהל

  3. שימוש בתגיות והאשטגים (Hashtags):

    השתמשו בתגיות ובהאשטגים רלוונטיים לעסק שלכם כדי להגיע לקהל יעד מדויק ולהגדיל את נראות הפוסטים שלכם.

  4. פרסום בסטוריז ובמודעות:

    פרסמו סטוריז ומודעות באינסטגרם כדי להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את הקשר שלכם עם העוקבים שלכם.

  5. קישורים בביו:

    וודאו שיש לכם קישור לאתר שלכם בביו של חשבונות האינסטגרם שלכם כדי לאפשר לעוקבים לעבור ישירות לאתר ולבצע פעולות רכישה.

  6. התמקדות בקהל מסוים:

    פיתוח אסטרטגיית תוכן המתאימה לקהל היעד שלכם באינסטגרם יכול לגרום להגדלת מעורבות ולהביא לניתוב יותר יעיל של העוקבים לאתר שלכם.

בסופו של דבר, חשוב להיות יצירתיים ולנסות שיטות שונות כדי להביא לקוחות חדשים מאינסטגרם לאתר שלכם. זכרו שהעבודה באינסטגרם דורשת סבלנות, התמדה ותכנון אסטרטגי.

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין