4 דרכים לסחוט עוד כוח מהקישורים הקיימים שלכם

אתם יכולים להוציא עוד הרבה כוח מהקישורים הקיימים שלך לפני שאתם רצים לבנות עוד ועוד קישורים חדשים, לא, אני לא אומר להפסיק לבנות קישורים חדשים, תמיד תמשיכו לבנות אך המלצה שלי, תתחילו להשקיע גם בקישורים הקיימים שלכם.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

4 דרכים לסחוט עוד כוח מהקישורים הקיימים שלכם

אתם יכולים להוציא עוד הרבה כוח מהקישורים הקיימים שלך לפני שאתם רצים לבנות עוד ועוד קישורים חדשים, לא, אני לא אומר להפסיק לבנות קישורים חדשים, תמיד תמשיכו לבנות אך המלצה שלי, תתחילו להשקיע גם בקישורים הקיימים שלכם.

אז הכנתי לכם 4 טקטיקות נחמדות שיעזרו לכם לחזק את הקישורים הנכנסים אליכם.

1. למצוא אנשים שקישרו אליכם בצורה טבעית ולבקש עוד (לפעמים אפשר להיות חמדן)

שימו לב מפעם לפעם לפרופיל הקישורים הנכנסים אליכם שתוכלו לדעת מאיפה הגיעו אליכם קישורים שאתם לא בניתם אותם וקיבלתם בצורה טבעית, את אותם הקישורים, גם אם הם DoFollow וגם אם הם NoFollow, תוכלו לסנן באמצעות מג'סטיק או כל כלי מחקר קישורים אחר שאתם משתמשים בו.

לאחר שהוצאתם רשימה של אתרים שקישרו אליכם הגיע הזמן לפנות לבעלים של האתר שקישר אליכם, אך שימו לב שאתם פונים בצורה אישית וחמימה ולא בצורה פורמלית. נסו לדאוג שההודעה שלכם מוסיפה ערך לבעל האתר, אני ממליץ שתכללו בגוף המייל שאתם שולחים אליו את אלו הבאים:

  • "קישרת אלי בעבר, והיום האתר שלי מספק מידע נוסף ומעמיק שאני חושב שיכול להוסיף ערך לגולשים שלך", תמליצו לו נושא למאמר שאתם תכתבו ותביאו לו.
  • על מנת שתוכלו לקנות אותו טיפה יותר, תעשו סריקה קטנה באתר, תמצאו כמה באגים באתר כמו דפי 404, קישורים שבורים ועוד, ותמליצו לו לתקן אותם (על מנת שתוכלו לרכוש את האמון שלו).

הטקטיקה הזו עובדת מעולה, אם כבר הבעלים של האתר שקישר אליכם מצא באתר שלכם ערך מוסף בשביל קהל הקוראים שלו באתר, יהיה לכם יותר קל לשכנע אותו לקשר אליכם שוב. בנוסף, כאשר אתם פונים אליו ומציעים לו תוכן איכותי וחדש לאתר שלו ועל הדרך מוצאים כמה בעיות באתר שלו אתם מפתחים אחלה מערכת יחסים עם הבעלים של האתר.

רק תוודאו שאתם לא מנדנדים לו. תהיו מנומסים, אל תשאלו אותו לעיתים קרובות מדי לקשר אליכם כי גוגל יזהה את זה כקישורים לא טבעיים. השתמשו בטקטיקה הזו לקשר אך ורק לתוכן האיכותי ביותר שקיים אצלכם באתר או מחוץ לאתר (אשר מקשר לאתר שלכם).

 2. בניית שכבה שניה של קישורים

במקום כל הזמן לבנות קישורים לעמודים החזקים שלכם באתר, תוכלו להתחיל לבנות קישורים חזקים שיקשרו לעמוד ספציפי בתוך האתר שמקשר אליכם, הכוונה היא כזו: עמוד X באתר Y מקשר אליכם אז תבנו קישור מאתר A שיקשר אל עמוד X באתר Y.

זו דרך מעולה לחזק את הפרופיל הקישורים הקיימים שלכם ולשפר את הנראות שלכם בפני גוגל, גם אם האתר שלכם עדיין לא ממוקם מספיק חזק פעולה זו עדיין יכולה להביא גולשים אל האתר שלכם.

תוודאו שהשכבה השנייה של הקישורים שאתם בונים תהיה באותה איכות או אפילו יותר איכותית מהשכבת קישורים הראשונית שיש לכם. תשקיעו זמן על קישורים איכותיים, ותדאגו למצוא אתרים חזקים ואיכותיים שיקשרו אל השכבת הקישורים הראשונה שלכם, חשוב ביותר שהאתר שמקשר בתור שכבה שניה יהיה באותו נושא של האתר שמקשר אליכם בשכבה הראשונה, אתם גם תתפלאו לגלות שגולשים יגיעו אליכם לאתר, ברגע שהשכבה השניה ממליצה (ממליצה = קישור) לקרוא בשכבה הראשונה אז יגיעו גולשים שכן יקליקו על הקישור לאתר שלכם.

לא משנה מה אתם עושים, אל תחפשו את הדרך הקלה והאוטומטית שתבנה לכם שכבה שניה של קישורים כי זה רק יפגע בכם.

3. לקשר מהבלוג שלכם באתר למקורות רלוונטיים ואתרים חזקים

עם כל הבאזז שיש היום באינטרנט בעולם הקידום אתרים סביב עדכונים כמו Penguin ו Hummingbird – קל מאוד לשכוח עדכון ישן מאוד המוכר בשם Hilltop שעדיין משפיע על הדירוגים גם היום.

Hilltop הוא אחד מהעדכונים הראשונים שהשפיעו בתחום הקידום האורגני בנושא אופטימיזציה On-Page. גוגל בזמנו החליט לקבוע את איכות הדף באתר שלך לפי קישורים יוצאים למקורות רלוונטיים וחזקים הקשורים לנושא של העמוד שלך (כמובן שהיום יש עוד הרבה פרמטרים אך זה עדיין רלוונטי).

בעקרון, כשאתם מקשרים למקורות רלוונטיים שמוסיפים ערך לגולש, גוגל מזהה את זה ועוזר לכם בדירוגים. רק אל תגזימו בקישורים היוצאים שלכם מהאתר ואתם תהיו בסדר.

לדוגמא: אני מדבר במאמר על זה על Hilltop ואני מוסיף פה קישור שיעזור לכם להבין על מה מדובר בעדכון הזה.

4. להגיע אל בלוגרים ובעלי אתרי תוכן רלוונטיים (באנגלית – Reach out)

משפיעני רשת

השלב הזה הוא הקשה ביותר, אתם בעצם רוצים להגיע אל בלוגרים ובעלי אתרי תוכן שמדברים על התחומים שלכם, על מנת למצוא את האתרים האלו תוכלו לקרוא את המאמר הקודם שלי שמסביר איך באמצעות כמה פקודות קלות בגוגל אפשר למצוא תוצאות רלוונטיות ביותר אליכם המאמר כאן.

חשוב שתדעו שבשביל הטקטיקה הזו אתם צריכים תוכן ברמה איכותית, (לא תוכן גרוע שהרבה מקדמים מספקים להחלפות קישורים שהאורך שלהם הוא 300-400 מילים), אלא תוכן איכותי בעל ערך מוסף עם תמונות ואינפוגרפיקות, סרטונים מוטמעים, מקרי בוחן, תוכן כזה יאפשר לכם יותר בקלות לגרום לבעל בלוג להעלות את התוכן שלכם.

אלו מספר כללים שכדאי לכם לעבוד לפיהם כאשר אתם פונים לבעלי בלוגים:

  • נושא: לא מספיק רק "היי" או "שלום", נסו משהו יותר אישי.
  • לפתוח את המייל או ההודעה במחמאה על מה שהם עושים (כדאי באמת לקרוא קצת בבלוג שלהם לפני).
  • בריף קצר עליכם ועל התוכן שאתם רוצים להעביר להם שבאמת יוסיף ערך לגולשים של בעל הבלוג.
  • ניתן לבקש שהם יכתבו על המוצר שלך / המותג שלך (רוב הסיכויים שיבקשו על זה כסף).

לסיכום

השתמשו בטקטיקות שהצגתי לכם כאן למעלה על מנת לדאוג לקשר לקישורים שקיימים כבר אליכם, תמשיכו לעשות עבודה גם על בניית קישורים חדשים וגם עבודה על בניית שכבה שניה לקישורים ואתם תראו את ההבדל.

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין