שיווק באינטרנט – איך מתחילים: כיצד בונים תכנית שיווקית ומפעילים אותה?

הרבה בעלי עסקים מחליטים שלא להשקיע בשיווק, או להשקיע סכום נמוך. המצב הזה מגיע מתוך אמונות או תובנות שזה לא עובד.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שיווק באינטרנט – איך מתחילים: כיצד בונים תכנית שיווקית ומפעילים אותה?

הרבה בעלי עסקים מחליטים שלא להשקיע בשיווק, או להשקיע סכום נמוך. המצב הזה מגיע מתוך אמונות או תובנות שזה לא עובד.

אנחנו חושבים שמה שבטוח לא יעבוד, זה פשוט לשקוט על השמרים ולא לעשות כלום. חברות ועסקים שלא עושים כל פעולת שיווק, מאבדים הזדמנויות. אלה שכן עושים, לוקחים סיכונים מחושבים. 

הדרך המקובלת כיום לשווק עסקים היא להשתמש בדיגיטל ובאינטרנט. שיטות השיווק האחרות הן הרבה יותר יקרות.

אם נסתכל על ההתפתחויות הטכנולוגיות, אז האינטרנט באופן היסטורי הולך ומוריד את עלויות השיווק של עסקים.

כיצד האינטרנט תורם להורדת עלויות השיווק של עסקים?

  1. כלי פרסום רבים בחינם – פרופיל פייסבוק עם אלפי חברים, יכולת לפרסם פוסט בקבוצת פייסבוק. כל אלה הם חינם. תחשבו על בעל עסק שלפני 30 שנה היה צריך לרוץ ולחלק פליירים שאולי מישהו יקרא בדואג.
  2. כלי פרסום זולים מאוד בתפוצה אדירה – תחשבו על יכולת ההגעה לאלפי עסקים או לקוחות דרך פרסום ממומן. יכולת ההשפעה של עסק בעלויות זולות של אלפי שקלים בודדים, משתווים למה שחברות גדולות רק היו יכולות להשיג לפני 20 שנה. קמפיין ממומן יכול להגיע לחשיפה של קמפיין טלויזיה בשליש המחיר. אמנם לא באותה השפעה אבל עדיין.

בניית אתר אינטרנט שיעזור לעסק שלכם להגדיל את ההכנסות

איך בונים אתר אינטרנט שיעזור לעסק שלך למכור יותר? למה חשוב שהאתר יעלה מהר גם במחשב וגם בסלולר? ואיך מגיעים למקומות הגבוהים ביותר שאפשר בגוגל?

בניגוד לתפיסה שעדיין שולטת בקרב חלק מבעלי העסקים, המטרה של אתר תדמית היא לשמש יותר מאשר רק כרטיס הביקור של העסק. על מנת שהאתר יהפוך את הגולש ללקוח בצורה מוצלחת, עסקים בונים אתר תדמית מקצועי, שמעודד את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה, בין אם מדובר על השארת פרטים בטופס, הירשמות לרשימת התפוצה, חיוג למספר הטלפון או כל פעולה אחרת.

בעידן המודרני, יותר מאשר בעבר, אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על הגולשים, מה גם שהם מגבשים אותו בתוך שניות ספורות בלבד. אז אם האתר לא נטען מהר, לא מדגיש את הפרטים האינפורמטיביים הרלוונטיים או לא מעוצב ברמה גבוהה – התוצאה עלולה להיות עזיבת גולשים ואובדן לקוחות.

אתר תדמית בונים עם חברה מקצועית

בעלי עסקים מכירים את המוצר או השירות שלהם טוב יותר מכל אחד אחר, אבל זה לא אומר שהם יודעים איך לבנות את האתר התדמית שישרת אותו בצורה נאמנה. אנשי המקצוע שלנו, אשר מיומנים בתהליך בניית אתרים לשלל צרכים ומטרות. רוצה שגם לך יהיה אתר מוביל עם מראה שיווקי מעודכן? הגעת לכתובת הנכונה.

בניית אתר תדמית לעסק מתחילה בהגדרות נכונות

השלב הראשון של בניית אתר מכל סוג הוא לאפיין ואז להגדיר את הצרכים ואת המטרות. כדי לענות על כל צרכי הגולשים תחת קורת גג אחת, רצוי מלכתחילה לקבוע סדר עדיפויות תפעולי, כדי לבנות אתר אינטרנט שמשתלב באופן מוצלח בפעילות הקיימת של העסק.

בעת קביעת סדר עדיפויות, מחליטים למשל האם אכן האתר יהיה רק תדמיתי, הם יכיל מנגנונים מתקדמים, איזה קהל (או קהלי) יעד הוא אמור לשרד, האם צריך לאפשר בו קנייה אונליין וכן הלאה. בשלבים הבאים, נכנסים אל עובי הקורה כדי לבנות אתר שיכול גם להיות מקודם בצורה אורגנית במנועי החיפוש בכלל ובגוגל בפרט. 

החשיבות של מהירות עליית האתר

אתר שנטען מהר זוכה לחוות דעת חיובית מצד הגולשים. כאשר האתר עולה מהר, הגולשים מסיקים מכך לגבי המקצועיות של בית העסק והתחושה שניתן לסמוך עליו. במקביל, מהירות הטעינה חשובה כי היא משפיעה על הדירוג במנועי חיפוש. בין היתר, האלגוריתם של מנועי החיפוש מדרג את הקידום האורגני של האתרים על פי מהירות הטעינה שלהם גם במכשירים ניידים, שמהם גולשים יותר ויותר אנשים לאחרונה. אז אם רוצים פלטפורמה תדמיתית מוצלחת, חשוב מאוד להשקיע בשיפור מהירות האתר ובתחזוקה שלו. 

כך משפיעים על חוויית משתמש

עוד משהו שמשפיע על חוויית הגלישה ועל דירוג של אתרים תדמיתיים בדף תוצאות החיפוש של גוגל ושל עוד מנועי חיפוש הוא כמובן – האופן שבו המשתמש מתנהל בתוך האתר. בשביל להסיק לגבי התנהלות המשתמש, האלגוריתם של מנועי החיפוש בודק למשל כמה זמן הגולשים ביקרו באתר, לכמה דפים הם הגיעו, כמה זמן הם בילו בעמודים מסוימים וכן הלאה, ומייצג מן מדד "נוחות משתמש" כדי לדעת אם כדאי להפנות גולשים נוספים לאותו האתר בעתיד. כמשתמע מכך, נוחות משתמש היא עניין חשוב בעת בניית אתר תדמית כי זו התחושה שקובעת אם הגולשים יחזרו – והאם הם ימליצו על האתר לעוד אנשים וישתפו אותו ברשתות החברתיות – כמו גם האם מנועי החיפוש יזרימו תנועה לאתר.

לעסק שלך מגיע אתר טוב יותר!

אם עדיין לא הבנתה את המשמעות של בניית אתר תדמית לעסק, כל שנותר לך הוא להכנס כאן כדי ליהנות ממידע נוסף על בניית אתר תדמיתי מוצלח, יעיל ומשתלם שהמומחים שלנו יכולים ליצור עבורך. 

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין