מילות מפתח הם ביטויים אשר אתה רוצה שהאתר שלך ימצא על ידם במנועי חיפוש. מילות מפתח הן בדרך כלל ביטויים בני שתיים עד חמש מילים שאתה מצפה שאנשים יחפשו כדי למצוא את אתר האינטרנט שלך.
הנושא הכי חשוב בכל הנושא של מחקר מילות מפתח הוא חשיבה על הבעיה כמשתמש. מה זאת אומרת? ככל שתחשבו יותר כמו משתמש שעומד להגיע לאתר שלכם, ככה תפגינו הבנה ויצירתיות באילו מילות מפתח אתם צריכים להשתמש.
אחד החוקים הראשונים במחקר מילות מפתח הם להתמקד במילות מפתח שיש להם נפח חיפוש משמעותי. איך ניתן לדעת באילו מילים יש נפח חיפוש משמעותי? אפשר להשתמש בכלים למחקר מילות מפתח.
ללא מחקר מילות מפתח איכותי, לא ניתן לקדם אתרים בצורה אפקטיבית. את זה חשוב מאוד לזכור. המיקוד במילות מפתח בכל עמוד ועמוד שאתם רוצים לקדם, יועיל לכם מאוד ויוביל את הלקוחות שלכם שמחפשים ביטויים אליכם.
מהן בכלל מילות מפתח?
לפעמים, אקלים ארגוני, מחשבות או הבנה מסוימת ומציאות כופה על אנשים להתייחס לדברים באמצעות ביטויים ספציפיים. מילות מפתח הם לא מה שאתה קורא לו החומר שלך. מילות מפתח הם מה שישראל ישראלי ממוצע גולש (או המבקר באתר שלך) ומקליד בתיבת החיפוש.
איך אני לומד הכי טוב?
ישנם אנשים שלומדים יותר טוב מוידיאו מאשר מלקרוא טקסט. אם אתה אוהב וידאו, כדאי שתכיר את האתר של Dan Thies אשר מבצע מחקר מילות מפתח באתר בוידיאו.
מיקוד במילות מפתח
כשאנשים אומרים לך למקד את האתר למילה חינם, הם בiודאי יצאו מדעתם. המילה היחידה הזו היא כללית מדי ויש לה יותר מדי מתחרים. עשיתי לא מזמן חיפוש בגוגל על המילה חינם וקיבלתי 7,890,000 תוצאות. ז"א בקירוב 10% מהגולשים ברשת משתמשים במילה חינם בחפשם מכירה.
אני לא אומר השמילה חינם לא צריכה להופיע באתר אינטרנט שלך; זו הצעה טובה להרבה אנשים. אני אומר שמילות מפתח צריכות להגדיר את המוצר או הרעיון. חינם לבד לא נותן תוצאות.
ביטויי מילות מפתח
אם חינם אינה מילת מפתח אז מה כן? מילות מפתח הם בדרך כלל ביטויים בני שתיים עד חמש מילים שאתה מצפה שאנשים יחפשו כדי למצוא את האתר אינטרנט שלך. מה אתה מצפה שאנשים יקליקו כדי למצוא את האתר אינטרנט שלך? אם היית מחפש מוצר, מה היית מקליד? איזה סוג של בעיות המוצר או השירות שלך פותרים? התשובות לשאלות אלו הם בדרך כלל ביטויים טובים למילות מפתח.
אורך מילות מפתח
מילת מפתח ארוכה יותר בדרך כלל משויכת למיקוד טוב יותר והגדלת מיקוד הלקוחות. חלק מהאנשים יגידו שמילות מפתח קצרות יותר שייכות למתעניינים ומילות מפתח ארוכות יותר לקונים.
טעויות חמורות בבחירת מילת מפתח
אחת מהטעויות הכי חמורות שחברות קידום אתרים עושות היא לחשוב שאנשים צריכים להיות מדורגים טוב רק לביטוי אחד או מספר ביטויים גנריים. ביטויים גנריים לעיתים מומרים, אבל הביטויים הביטויים המומרים הם ספציפיים.
אם אתה קורא בפורומים של קידום אתרים תשמע הרבה פעמים פניות שאתר הפרחים של שולה מבת ים לא מדורג טוב למילה גנרית כמו פרחים. מכוון שהביטויי גנרי יותר מדי עבור שוק המטרה של שולה (והשרות של שולה לא יתאים לרוב האנשים המחפשים את הביטוי).