אחרי המאמר המקיף שכתבנו ליצירת פרופיל עסקי ואישי מעולה בלינקדאין, אנחנו ממשיכים בסדרת המדריכים שלנו לגבי עמוד עסקי ברשת החברתית עסקית המובילה בעולם. לפני שאתם מתחילים את המאמר הזה שעוסק בעמוד עסקי, אנחנו ממליצים קודם להשקיע מאוד בפרופיל אישי מדוגם.
אחרי הכל, אתם רוצים להשאיר על העוקבים שלכם את הרושם שאתם המקצוענים ביותר.
האם ומתי החברה שלכם זקוקה לעמוד עסקי בלינקדאין?
הרבה חברות מתלבטות לגבי הכדאיות שבהקמת עמוד עסקי בלינקדאין.
אחרי הכל, כל עמוד כזה דורש תחזוקה קבועה, העלאת תוכן, אסטרטגיה וחשיבה. זה זמן וכסף וסוגיית הכדאיות עולה כל פעם מחדש.
ככלל אצבע, עמוד עסקי בלינקדאין יהיה מתאים מאוד לכל מי שהם נותנים שירותים לחברות, זו האוכלוסיה הראשונה.
אוכלוסייה שנייה היא כל מי שמוכרים את המוצרים או השירותים שלהם לחברות בינלאומיות. בלינקדאין תוכלו להגיע בקלות ונגישות רבה יותר לאותם האנשים וזה יעלה לכם הרבה פחות, בהשוואה לכל אפשרות אחרת. יגידו שבפייסבוק אפשר להגיע לאותם האנשים, אבל הם יודעים שכאשר הם רואים אתכם בלינקדאין – זה במישור העסקי ולא האישי. בארה"ב למשל לא מקובל כמעט לפנות בנושאי עבודה ועסקים בפייסבוק. זה לא אומר שלא תצליחו, אבל אתם רוצים להתיישר לפי תרבות המקום.
האופציות שיש ליוצרים בעמודים עסקיים בלינקדאין.
איך להקים עמוד עסקי בלינקדאין?
דרך הפרופיל האישי של כל אחד מכם, כשאתם גולשים דרך המחשב. תלכו לשורה העליונה למעלה.
זהו המסך שמגיע לאחר שבחרתם במסך העליון באפשרות For Business
לאחר שיש לכם כבר עמוד עסקי נפתח בפניכם האפשרויות הבאות. העמוד מאפשר לכם לכתוב פוסטים לקהל העוקבים שלכם, לייצר אירועים עסקיים וגם לפרסם את המשרה הראשונה לגיוס עובד בחינם. אפשרות מעניינת נוספת היא דיוור של ניוזלטרים.
רוב האנשים רוכשים מערכות דיוור יקרות של ניוזלטרים, כשיש להם את האפשרות לדיוור דרך עמוד עסקי בלינקדאין למשל. מי שרק רוצים להתחיל ניוזלטר יכולים לבחור באפשרות של לינקדאין וגם לרשום אנשים באפשרויות נוספות.

יכולת לקבל הודעות ממתעניינים פוטנציאליים בעמוד העסקי
למרות שזה קיים כבר מאז ומעולם בעמודים העסקיים בפייסבוק, רק בשנתיים האחרונות לינקדאין מאפשרת לעוקבים, או לאורחים, לשלוח אליכם הודעות אישיות.
כדי להבין עד כמה זה משמעותי, תארו לכם שעד היום עוקבים ראו את התכנים שלכם, רצו ליצור אתכם קשר והיה עליהם להתאמץ ולחפש כיצד ליצור אתכם קשר. הם פשוט רוצים לשלוח אליכם הודעה פרטית בעמוד הלינקדאין וליצור אתכם קשר.

אופציית כתיבת מאמרים בעמוד העסקי שלכם בלינקדאין
המאמרים שעולים בעמוד העסקי שלכם בלינקדאין, מקבלים חשיפה גם ברשת החברתית ומחוצה לה.
אתם יכולים לשתף את המאמר בפרופילים אישיים שלכם או של אנשי החברה וכך לפעול למיתוג וחשיפה.
נשאלת השאלה למה לכתוב מאמר בלינקדאין, כשאתם יכולים לכתוב את המאמר הזה באתר האינטרנט שלכם?
התשובה היא במקרים רבים נגישות של התוכן. כשהוא בלינקדאין הפלטפורמה רוצה הרבה יותר לקדם אותו כדי להשאיר אצלה את היוזרים, ופחות מתלהבת לתגמל יוצרי תוכן חיצוניים.