איך להקים עמוד עסקי בלינקדאין ומה האפשרויות שהוא מעניק?

אחרי המאמר המקיף שכתבנו ליצירת פרופיל עסקי ואישי מעולה בלינקדאין, אנחנו ממשיכים בסדרת המדריכים שלנו לגבי עמוד עסקי ברשת החברתית עסקית המובילה בעולם. לפני שאתם מתחילים את המאמר הזה שעוסק בעמוד עסקי, אנחנו ממליצים קודם להשקיע מאוד בפרופיל אישי מדוגם.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

איש יחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר המספקת שירותי יחסי ציבור ושיווק למותגים בעולמות המשפט, פיננסים וכלכלה. מנחה פודקאסט ציפור פיננסית.
שהם לוי הוא הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר אשר מתמחה ביחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. שהם, אשר החל את דרכו כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט", הינו בעל 15 שנים ניסיון בתחום. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות. שהם הפך בשנים האחרונות לאחד המומחים המרכזיים בישראל בהפקת ושיווק פודקאסטים לחברות ויחידים, כאמצעי להגדלת הפעילות העסקית ובניית מותג.

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, לקבל לידים ולהגדיל את נפח העבודה, צרו קשר ונבצע שיחת ייעוץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

איך להקים עמוד עסקי בלינקדאין ומה האפשרויות שהוא מעניק?

אחרי המאמר המקיף שכתבנו ליצירת פרופיל עסקי ואישי מעולה בלינקדאין, אנחנו ממשיכים בסדרת המדריכים שלנו לגבי עמוד עסקי ברשת החברתית עסקית המובילה בעולם. לפני שאתם מתחילים את המאמר הזה שעוסק בעמוד עסקי, אנחנו ממליצים קודם להשקיע מאוד בפרופיל אישי מדוגם.

אחרי הכל, אתם רוצים להשאיר על העוקבים שלכם את הרושם שאתם המקצוענים ביותר.

האם ומתי החברה שלכם זקוקה לעמוד עסקי בלינקדאין?

הרבה חברות מתלבטות לגבי הכדאיות שבהקמת עמוד עסקי בלינקדאין.

אחרי הכל, כל עמוד כזה דורש תחזוקה קבועה, העלאת תוכן, אסטרטגיה וחשיבה. זה זמן וכסף וסוגיית הכדאיות עולה כל פעם מחדש.

ככלל אצבע, עמוד עסקי בלינקדאין יהיה מתאים מאוד לכל מי שהם נותנים שירותים לחברות, זו האוכלוסיה הראשונה.

אוכלוסייה שנייה היא כל מי שמוכרים את המוצרים או השירותים שלהם לחברות בינלאומיות. בלינקדאין תוכלו להגיע בקלות ונגישות רבה יותר לאותם האנשים וזה יעלה לכם הרבה פחות, בהשוואה לכל אפשרות אחרת. יגידו שבפייסבוק אפשר להגיע לאותם האנשים, אבל הם יודעים שכאשר הם רואים אתכם בלינקדאין – זה במישור העסקי ולא האישי. בארה"ב למשל לא מקובל כמעט לפנות בנושאי עבודה ועסקים בפייסבוק. זה לא אומר שלא תצליחו, אבל אתם רוצים להתיישר לפי תרבות המקום.

האופציות שיש ליוצרים בעמודים עסקיים בלינקדאין.

איך להקים עמוד עסקי בלינקדאין?

דרך הפרופיל האישי של כל אחד מכם, כשאתם גולשים דרך המחשב. תלכו לשורה העליונה למעלה.

בעמוד הפרופיל האישי שלכם תוכלו ללכת לאזור Business ומשם תהיה לכם האפשרות לבחור

זהו המסך שמגיע לאחר שבחרתם במסך העליון באפשרות For Business

כך תקימו עמוד עסקי בלינקדאין לאחר שנכנסתם לאזור Business בעמוד הפרופיל שלכם

 

לאחר שיש לכם כבר עמוד עסקי נפתח בפניכם האפשרויות הבאות. העמוד מאפשר לכם לכתוב פוסטים לקהל העוקבים שלכם, לייצר אירועים עסקיים וגם לפרסם את המשרה הראשונה לגיוס עובד בחינם. אפשרות מעניינת נוספת היא דיוור של ניוזלטרים.

רוב האנשים רוכשים מערכות דיוור יקרות של ניוזלטרים, כשיש להם את האפשרות לדיוור דרך עמוד עסקי בלינקדאין למשל. מי שרק רוצים להתחיל ניוזלטר יכולים לבחור באפשרות של לינקדאין וגם לרשום אנשים באפשרויות נוספות.

בעמוד העסקי שלכם בלינקדאין יש מגוון אופציות אפקטיביות ליוצרי תוכן מלבד העלאת פוסטים כמו למשל כתיבת מאמרים וניוזלטרים

 

יכולת לקבל הודעות ממתעניינים פוטנציאליים בעמוד העסקי

למרות שזה קיים כבר מאז ומעולם בעמודים העסקיים בפייסבוק, רק בשנתיים האחרונות לינקדאין מאפשרת לעוקבים, או לאורחים, לשלוח אליכם הודעות אישיות.

כדי להבין עד כמה זה משמעותי, תארו לכם שעד היום עוקבים ראו את התכנים שלכם, רצו ליצור אתכם קשר והיה עליהם להתאמץ ולחפש כיצד ליצור אתכם קשר. הם פשוט רוצים לשלוח אליכם הודעה פרטית בעמוד הלינקדאין וליצור אתכם קשר.

 

שליחת הודעות פרטיות בעמוד עסקי בלינקדאין, מאפשרות לכם לקבל פניות אקטיביות מהעמוד שלכם עצמו ולא דרך פנייה באתר האינטרנט שלכם

אופציית כתיבת מאמרים בעמוד העסקי שלכם בלינקדאין

המאמרים שעולים בעמוד העסקי שלכם בלינקדאין, מקבלים חשיפה גם ברשת החברתית ומחוצה לה.

אתם יכולים לשתף את המאמר בפרופילים אישיים שלכם או של אנשי החברה וכך לפעול למיתוג וחשיפה.

נשאלת השאלה למה לכתוב מאמר בלינקדאין, כשאתם יכולים לכתוב את המאמר הזה באתר האינטרנט שלכם?

התשובה היא במקרים רבים נגישות של התוכן. כשהוא בלינקדאין הפלטפורמה רוצה הרבה יותר לקדם אותו כדי להשאיר אצלה את היוזרים, ופחות מתלהבת לתגמל יוצרי תוכן חיצוניים.

צוות המומחים שלנו

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים