הפיצ'רים החדשים של לינקדאין ב-2023 ואיך להשתמש בהם בשיווק?

07.04.2023 | שהם לוי

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הפיצ'רים החדשים של לינקדאין ב-2023 ואיך להשתמש בהם בשיווק?

07.04.2023 | שהם לוי

לינקדאין, כרשת חברתית עם אורייטנציה עסקית, דואגת כל הזמן לייצר שיפורים עבור יוצאים התוכן והמשתמשים. לינקדאין גם שוקדת על התקשור של אותם חידושים כדי לעודד את יוצרי התוכן להשתמש בהם.

אחרי שהסברנו לכם בפוסט הקודם על התכניות של לינקדאין בתשלום, לרוב למשתמשים מתקדמים, כעת עוברים קצת להעניק לכם חידושים שלא תצטרכו להוציא עליהם אגורה וניתנים לגמרי בחינם.

אז למה דווקא עכשיו? שימוש בלינקדאין ושיפור ההתמצאות בלינקדאין היא חשובה מאוד לשיווק בזמנים של מיתון, בשעה שתקציבי שיווק נמוכים או מתווכצים.

במאמר הזה אספנו מספר חידושים משמעותיים בלינקדאין שמסייעים ליוצרים התוכן כדי להפיץ אותו בצורה יותר אפקטיבית.

עידוד וידאו וכתוביות אוטומטיות בעת העלאת וידאו

אם אתם מעלים וידאו ללינקדאין עליכם לשים לב! במידה ומדובר בוידאו שבו דוברים עברית, אתם עלולים "לסבול" ממצב ברירת המחדל של כתוביות אוטומטיות. התוצאה תהיה לצערכם כתוביות אוטומטיות באנגלית על שיחה בעברית והכתוביות כמובן יהיו לא רלוונטיות ועלולות לגרום לכם נזק. הנזק יגרם מאחר ותיראו לא טוב בפני הצופים של הוידאו שיקראו כתוביות באנגלית על שיחה בעברית.

לכן, לפני שאתם מעלים וידאו ללינקדאין, עליכם לבטל את האופציה של כתוביות. יש לכם אפשרות פשוט למחוק אותן. תראו בכפתור שליד Caption את האפשרות למחוק של שורה ושורה של כתוביות אוטומטיות, זו הדרך היחידה לעשות את זה, למחוק אותן ידניות.

לעומת זאת, אם העליתם סרטון באנגלית, הרי שהפיצ'ר של הכתוביות הוא ברכה. הפיצ'ר הזה יחסוך לכם הרבה זמן של יצירת כתוביות עצמאיות ושימוש בכלים יקרים ליצירת כתוביות.

היכולת לתזמן פוסטים בלינקדאין

יכולת חשובה, נוחה ויעילה שלא קיימת למשל בפייסבוק היא תזמון של פוסטים. היא מאפשרת לכם לפרסם את הפוסט בשעות שהקהל שלכם הכי הרבה מגיב, שואל ומתייחס כדי לייצר לעצמכם מקסימום חשיפה לפוסט שלעתים השקעתם בו.

התנופה של הפוסט בשעות הראשונות היא קריטית מאוד להמשך החשיפה שלו, מאחר ופוסטים שצוברים תאוצה מהר, התפוצה הסופית שלהם תהיה גדולה יותר משמעותית.

אנליטיקות ליוצרי תוכן

מכירים איך זה בפייסבוק למשל? אפילו באינסטגרם? אתם מייצרים הרבה מאוד תוכן, אבל אין לכם אינדיקציה כדי למדוד את הפעילות שלכם במהלך השנה האחרונה, החודש או אפילו השבוע. אתם גם לא יודעים לאיזה סוגים של קהלים נחשפתם ומיהם סוגי האנשים והמקצועות שקוראים את התוכן שאתם מייצרים.

ברשתות חברתיות אחרות מלבד לינקדאין, יוצרי תוכן מתנהלים כמו עיוורים. הם אינם יודעים מה היקפי החשיפה של הפוסטים והתכנים שלהם. בלינקדאין לעומת זאת, כל יוצר תוכן יודע בדיוק כמה צפו בפוסט שלו.

לכן לינקדאין השיקה כלי של ניתוח תוכן ליוצרי תוכן.

כלי מדידת תוכן של יוצרי התוכן
הכלי של לינקדאין זמין דרך הפרופיל הפרטי שלכם. לחיצה על השם שלכם ולאחר מכן

אז מהם השלבים כולם כדי לצפות בניתוח התוכן שלכם בשנה האחרונה?

  1. שלב ראשון הוא כניסה לפרופיל הפרטי לאזור הפוסטים שלכם.

2. שלב שני היא בדיקת האנליטיקות של פוסט נבחר מאזור הפוסטים שהעליתם במהלך השבוע האחרון.

אנליטיקות של הפוסט שלכם
תוכלו דרך לחיצה על האזור עם החץ הכתום לראות את האנליטיקות של פוסט מסוים שהעליתם ולהבין מהם סוגי האנשים שצפו בו. עקבו אחר החץ הכתום.

3. נכנסים בתוך האנליטיקות של הפוסט ויורדים עד לסוף העמוד במחשב כדי להגיע לאזור שנקרא Creator Analytics

האזור של Creator Analytics בלינקדאין מאפשר לכם לדעת איזו חשיפה היו לפוסטים שלכם בחתכים שונים ולהבין מה איכות התוכן שלכם גם

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין