מה זה קידום אתרים פנימי? זו אחת השאלות של בעלי אתרים, לגבי היכולת שלהם לקדם את האתר שלהם ללא שימוש בעזרים חיצוניים. אז המגמה של גוגל העולמית היא להפחית יותר ויותר את התלות בקישורים לקידום אתרים. מאחר וגוגל הבינה שהרבה מאוד בעלי אתרים מייצרים מניפולציות שונות, הגישה הופכת יותר ויותר בשנת 2023 ואילך לקידום אתרים שמתבצע על גבי האתר שלכם בלבד.
כמובן שאפקטיביות הקידום תהיה יותר ויותר יעילה, ככל שגם חוויית הגולשים מהאתר שלכם תהיה רבה יותר אפקטיבית.
יש לכם אתר וקישורים לא עוזרים לקדם אותו בצורה ממשית – אז קידום אתרים ON SITE הוא בשבילכם?
כך תוכלו לסייע לקידום במנועי חיפוש ע"י שימוש מושכל בתכנים אשר באתרכם.
1. אופטימיזציה – הקפידו תגי title, description, keywords תקניים המכוונים לאתרכם. כנ"ל גם לגבי תגי H1, H2. הכללים הבסיסיים ליצירת אופטימיזציה אנחנו מאוד ממליצים ללמוד מגוגל עצמה. כי כמו שאתם יודעים שאין כמו גוגל כדי להדריך כיצד מנגנון החיפוש שלה כובד.
הקפידו על כתיבת טקסט נכונה – המפתח לקידום On Site
הוסיפו את הביטוי אותו אתם רוצים לקדם לפחות 15 פעמים בתוך הטקסט בעמוד הבית שלכם, כאן גם יש להקפיד על צפיפות מילות מפתח, פחות או יותר 2 שורות על כל פעם שאתם מוסיפים את מילת המפתח הרצויה. בעניין זה מומלץ גם להתייעץ עם חברה שעיקר מומחיותה הינו קידום אתרים כדי לדעת איך לרשום את הטקסט בצורה נכונה שמנועי חיפוש אוהבים.
הוסיפו לאתרכם מאמרים מקצועיים בתחום
מנועי חיפוש אוהבים תוכן מקורי! יותר מכך – מנועי החיפוש אוהבים גם תוכן שלא מוחזר במקומות אחרים.
הם מעדיפים תוכן שלא נכתב בשום מקום אחר קודם לעולם. לכן אם יש לכם ידע ומומחיות בתחומים מאוד ספציפיים, תתחילו דווקא לייצר את התוכן הזה ולא למחזר תוכן אחר. הסיכויים שגוגל יתחיל לדרג גבוה את האתר שלכם יעלו הרבה יותר בדרך הזו.
כתבו מאמרים מקצועניים הנוגעים בתחום האתר \ העסק שלכם והוסיפו אותם לאתרכם – מה שיעלה את הרלוונטיות שלו לגבי ביטוי החיפוש. והרי כל תפקידם של מנועי החיפוש הינו לספק לגולשים תוצאות רלוונטיות כמה שיותר. אפשר לעשות זאת בצורה של בלוג או בצורה של עמודים סטטיים. מומלץ לפנות לחברת בניית אתרים מקצועית אשר תאפיין לכם אותו בצורה נכונה כך שהקוד יתאים אוטומטית למה שמנועי חיפוש אוהבים.
3. תנו לגולשים להוסיף תכנים – פתחו פורומים מקצועיים והתחילו לבנות קבוצות דיון סביב האתר שלכם, כמובן ממוקדות לתחום העיסוק, מה שאומר המון תוכן ודיונים אשר מאונדקסים תחת מתחם הדומיין שלכם ומעלים את שכלול הרלוונטיות של האתר. שלא נדבר על עוד מאוד ואלפי פעמים שהביטוי המקודם מופיע כחלק מהטקסט. גם כאן מומלץ להתייעץ עם חברה מומחית, הפעם בתחום בניית אתרים אשר תוכל ליעל לכם את הקוד.
4. הקפידו ש- 2 עד 3 מילות מפתח רצויות מכל מאמר שאתם רושמים יקשרו לעמוד הבית שלכם ואף הגדישו מילים אלו (BOLD) בתוך הטקסט.
5. דאגו לתייג נכון את התכנים באתרכם (תיוג בבלוגים וכדומה) והקפידו שתפריט הניווט של האתר יופיע גם בפוטר של האתר.
6. הוסיפו קישורי מדיה חברתית באתרכם (שיתוף בפייסבוק, טוויטר וכדמה..), דבר אשר יעודד גולשים לשתף ובכך תקבלו גם קישורים וגם תגבירו את מהירות האינדוקס של תכנים חדשים שהעלתם.
7. מומלץ גם להוסיף ערוץ RSS לאתר, מנועי חיפוש אוהבים לקרוא רסס.