יחסי ציבור והחשיבות שלהם בבניית המותג שלכם


כל מי שמתעסק בשיווק ומכירה יודע, שגם אם יש לו את המוצר הטוב ביותר, הרי שבלי יחסי ציבור, הוא לא יצליח להגיע לשום מקום. בלי להיות מסוגל לעניין את הקהל, לגרות ולפתות אותו, הוא לא יצליח למשוך אותו אליו בשביל לרכוש את המוצר או את השירות.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יחסי ציבור והחשיבות שלהם בבניית המותג שלכם


כל מי שמתעסק בשיווק ומכירה יודע, שגם אם יש לו את המוצר הטוב ביותר, הרי שבלי יחסי ציבור, הוא לא יצליח להגיע לשום מקום. בלי להיות מסוגל לעניין את הקהל, לגרות ולפתות אותו, הוא לא יצליח למשוך אותו אליו בשביל לרכוש את המוצר או את השירות.

זו הסיבה שהתחום של יחסי ציבור הופך להיות תחום אשר נמצא בכל מקום, זו הסיבה שכמעט כל עסק שמעוניין לשווק את עצמו בצורה חכמה, עובד עם משרד יחסי ציבור, זו הסיבה שיחצ"נים תופסים מקום מכובד בכל מערך תקשורתי.

לשמחתם של היחצ"נים, כיום יש להם פלטפורמה רחבה בה הם יכולים להשקיע את מיטב הכלים העומדים לרשותם ולהגיע לקהלים רחבים, מדובר באינטרנט כמובן. הם יכולים לעשות זאת דרך האתר של החברה או דרך רשתות חברתיות, ובראשם פייסבוק.

להבדיל מעולמות תוכן אחרים, כאן הם יכולים גם להשתמש בדרכים יצירתיות ומגוונות יותר (במיוחד כשמדובר על רשתות חברתיות שהן נחשבות יותר "פרועות") וכן הם יכולים להגיע אל קהלים ממוקדים יותר באמצעות ניתוח מידע ופנייה לקהל ספציפי.

כעת עולה השאלה כיצד עושים זאת, כיצד אילו דרכים יצירתיות קיימות בשביל להגיע אל אותם קהלים ולעורר עניין. בסופו של דבר יודע כל יחצ"ן, המטרה שלו היא לעורר עניין, זה יכול להיות עניין חיובי (דבר אשר מן הסתם עדיף) או עניין שלילי, בשביל למשוך תשומת ל. בסופו של דבר המטרה היא לעורר תחושה מסוימת בגולש. כעת אנחנו נציג 5 דרכים יצירתיות אשר משרד יחסי ציבור נוהג להשתמש בו באינטרנט.

 

שיפור יחסי ציבור באינטרנט
שיפור יחסי ציבור באינטרנט

סרטונים מצחיקים

זה ישמע אולי בנאלי, אך אין דבר שמעורר עניין יותר מסרטון, בוודאי כשהוא מצחיק, מלא אירוניה, הומור עצמי, וכזה שגורם לצופה בו להזדהות איתו. זה לא תמיד קל, אך זו בהחלט הדרך הנכונה לעורר עניין. יש לציין שאנחנו יכולים למצוא גם משרד יחסי ציבור ולא אחד, אשר משתמשים בסרטונים יותר "בעייתיים" בשביל לעורר עניין, כשהמטרה היא לעורר אימה, פחד, השתאות ותחושות אחרות.

הגרלות

גם כאן זה אולי נשמע בנאלי, אך זה עובד. בשביל לעורר עניין וסקרנות אפשר להשתמש בהגרלות מסוגים שונים, בעיקר ברשתות החברתיות, רצוי שהדרישה לקבלת הפרס תהיה מיוחדת והפרס עצמו יהיה גדול. מאחר והציבור שבע פרסים, אז הוא מחפש את הדבר הגדול הבא ולא עוד מאותו דבר.

שימוש באנשים מפורסמים

כאן יש קאץ' מסוים, ישנם אנשים מפורסמים שיכולת המשיכה שלהם כבר איננה כפי שהיתה בעבר, לכן מומלץ להיזהר ולהשתמש אך ורק בגורמים שהם מעוררי עניין, מיוחדים, כשאחת הדרכים הטובות היא לשלב בין עולמות התוכן בהם הם עוסקים ליחסי ציבור למוצר או לשירות.

אתר נפרד

יש לחברה אותה אתם מייצגים אתר? תיצרו עבורה אתר תדמית אחר, שיהיה אך ורק לשירות או המוצר שאתם רוצים לעשות לו יחסי ציבור באינטרנט. זה יכול להיות אתר שיהיה דומה למשחק, אתר שיהיה בו רק סרט. כלומר תצאו מהתבנית שהחברה פעלה ותעבדו על תבנית חדשה לגמרי.

הומור

אין דרך טובה מזה לעורר עניין, אין דרך מעניינת זו בשביל לגרום לגולשים להתחבר למוצר. כל משרד יחסי ציבור מחפש את הדרך המצחיקה להגיע לגולש, תחפשו גם אתם את הדרך שלכם.

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין