כיצד לקדם את האתר שלכם בעזרת אתרי לוויין?

במאמר זה אנסה להסביר כיצד לקדם את האתר שלכם לבד. כן, גם אם שכרתם בעבר איש מקצוע למשימה והעלות הייתה כבדה מדי. ברור שלא פשוט לשלם אלפי שקלים בחודש על קידום אתרים מקצועי ויצירת תוכן, למרות שזהו מנוע משמעותי של לידים ופניות חודשיות.

אמנם לא מעט עבודה כרוכה בעניין – אבל ככל שתתמידו, תגיעו בטווח הארוך לתוצאות על גבי תוצאות. קידום אתרים הוא ממש שקול לספורט ותזונה, ככל שאתם רואים תוצאות, ככה אתם רוצים להתמיד עוד ועוד. תחושת ההצלחה גורמת לכם להמשיך ולהשקיע באתר שלכם וכן חוזר חלילה. 

אלפים כבר גילו שקידום בגוגל זה דבר שמחזיר את ההשקעה שלו מהר מאוד, במיוחד כאשר מגיעים לעמוד הראשון בנישות תחרותיות.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיצד לקדם את האתר שלכם בעזרת אתרי לוויין?

במאמר זה אנסה להסביר כיצד לקדם את האתר שלכם לבד. כן, גם אם שכרתם בעבר איש מקצוע למשימה והעלות הייתה כבדה מדי. ברור שלא פשוט לשלם אלפי שקלים בחודש על קידום אתרים מקצועי ויצירת תוכן, למרות שזהו מנוע משמעותי של לידים ופניות חודשיות.

אמנם לא מעט עבודה כרוכה בעניין – אבל ככל שתתמידו, תגיעו בטווח הארוך לתוצאות על גבי תוצאות. קידום אתרים הוא ממש שקול לספורט ותזונה, ככל שאתם רואים תוצאות, ככה אתם רוצים להתמיד עוד ועוד. תחושת ההצלחה גורמת לכם להמשיך ולהשקיע באתר שלכם וכן חוזר חלילה. 

אלפים כבר גילו שקידום בגוגל זה דבר שמחזיר את ההשקעה שלו מהר מאוד, במיוחד כאשר מגיעים לעמוד הראשון בנישות תחרותיות.

אז איך עושים את זה גל בלי המון ידע ובלי תשתית ענפה של אתרים? העיקרון הבא פועל בעיקר על תוכן ופחות על פעילות מאסיבית מחוץ לאתר, מה שמאפשר לכל אדם פרטי עם ידע בסיסי בקידום אתרים לשחק במגרש של הגדולים.

ראשית נבנה שלושה אתרי אינטרנט, אותם קטלגתי לשמות וייעודים:

האתר המקודם – זהו אתר המטרה שאנחנו רוצים שאתרי הלוויין הנוספים שלנו יקדמו

זהו האתר שאותו בעצם אנחנו רוצים לקדם למיקומים הראשונים בגוגל.

המטרה שלנו בפעולות הקידום היא להשיג לו טראפיק.

אנחנו נעשה את זה, בין השאר, באמצעות קישורים איכותיים שנקבל מאתרים אחרים (שלא קשורים לאתרי הלוויין שלנו).

כמובן, המטרה בשורה התחתונה היא לקבל פניות חדשות מלקוחות פוטנציאלים שיגיעו ממנועי החיפוש. אותן פניות, אנחנו מתכננים לתרגם ללקוחות ולהכנסות שוטפות. 

עם אתר זה נהיה מאוד קפדניים, נדאג לעדכן אותו בתדירות גבוהה בתכנים איכותיים ולהכניס לו קישורים חזקים מתוך אתרים חיצוניים עם תוכן רלוונטי. איך נשיג קישורים כאלה? ע"י האתר הבא…

אתר המטרה – האתר הראשי שאותו אנחנו רוצים לקדם

אתר זה הינו אתר תוכן איכותי שמדבר גם הוא על הנישה של האתר המקודם.

באתר זה נשקיע מאוד בתוכן ובאיכות התוכן. אלה לא יהיו מאמרים קצרים, אלא מפורטים עם טבלאות, הסברים ודוגמאות.

עליכם לייצר לו קישורים מאתרי מאמרים, נרשום אותו לאינדקסים ונדאג לצבוע אותו בפייג'ראנק נחמד, הוא נועד על מנת להיות אתר לוויין לאתר המקודם ודרכו תוכל לבצע החלפת קישורים, כאשר מי שמחליף איתך מקבל קישור מהאתר האיכותי ומקשר מאצלו את האתר המקודם.

כיצד נדאג שהאתר יהיה איכותי ותוכל לקבל תמורתו לינקים טובים? 

האתר המזין – מוציא קישורים להרבה מאוד אתרים אחרים להחלפה


אתר זה נועד על מנת למנף את האתר האיכותי, לבנות לו פייג'ראנק ולדחוף לו המון קישורים כדי שיקבל כוח. אמנם קישורים לא כ"כ חזקים…אבל כאן אנחנו עובדים על עיקרון שהרבה קישורים לא חזקים – יוצרים בשורה התחתונה אתר חזק (קטן+קטן+קטן+….=גדול). וזאתר המטרה – להפוך את האתר האיכותי לגדול.

אתר זה יהיה בד"כ כלל ללא המרבה תוכן, פה ושם קצת מאמרים איכותיים, בעיקר תוכן רלוונטי שלקחתם מאתרי מאמרים לשימוש חופשי (כמובן בצירוף קרדיט לכותב), פוסטים שהם בעצם סרטון EMBED של יוטיוב עטוף באיזה 100 מילים של טקסט, מזגות מאתרים שיתופיים וכו', מה שחשוב הוא שגם כאן התכנים יהיו באותם נושאים אותם אנחנו רוצים לקדם, על מנת שנוכל להשיג הרבה לינקים.

החלפת הלינקים מאתר זה מתבצעת בצורה שבעלי אתרים קטנים מקבלים קישור מהאתר הנאנס ובתמורה מקשרים לאתר האיכותי, אפשר לעשות זאת בצורה של קישורי פוטר, קישורים מהראשי, קישורים מתוך גוף הטקסט וכו'…. כבר אמרנו שזה אתר נאנס 

אז מה בעצם קורה כאן? האתר המזין בונה ע"י מאסיביות של קישורים קטנים את הטראפיק והאיכות של האתר האיכותי, כאשר גם מהאתר המזין נכניס לינקים פה ושם מגוף הטקסטים שבו אל האתר המקודם. האתר האיכותי מקבל כוח ואז תוכלו לדרוש תמורתו קישורים איכותיים שיפנו לאתר המקודם – מה שיעניק לו כוח לא קטן בגוגל ויוכל למנף אותו בצורה טובה. מעבר לזה גם האתר האיכותי עצמו יקשר כמובן לאתר המקודם.

דגשים עבור קידום אורגני בשיטת שלושת האתרים:

1. ניתן ואף רצוי לבנות את האתר האיכותי ואתר המטרה על תשתית של וורדפרס, זוהי מערכת בלוגים מעולה חינמית בקוד פתוח שגוגל מאוד אוהב את המבנה שלה. מה גם שתבנית טובה תמקסם את האופטימיזציה של אתרים אלו מול מנועי חיפוש, ניתן אפילו לפנות לחברת בניית אתרים אשר תבנה לכם תבנית טובה כזאת שתשמש אתכם לאתרים אלו.

2. הקפידו על כך ששלושת האתרים ישבו על שרתים שונים, על מנת שבאמת יוכלו להעניק יותר כוח אחד לשני.

3. על כל האתרים נעשה את הפעולות הבסיסיות, של שליחת מאמרים וקישורים מהטקסט פה ושם, רישום לכל האינדקסים שאתם מכירים, פרסום בסיסי באתרים של "המלצות גולשים" וכו'.

4. העבודה המאסיבית ביותר תעשה על האתר המקודם, כאשר גם התכנים האיכותיים ביותר וגם הקישורים החזקים ביותר שאתם יכולים להשיג יתמקדו בו. על האתר האיכותי יעשו פעולות פחות מאסיביות אך גם כאן יש להשקיע לא מעט. על האתר הנאנס תעשה עבודה קלה של אחת לשבוע בערך, כאשר המטרה שלו היא אך ורק לבנות כוח לאתר האיכותי.

5. אין שום מניעה לבנות כמה אתרים מזינים, אם יש לכם מספיק זמן לתחזק את כולם, כך תגבירו את הקישורים שיכנסו לאתר האיכותי וגם תוכלו להוציא לבעלי אתרים מספר קישורים ממספר רלוונטיים אבל טיפה חלשים – תמורת קישור אחד לאתר האיכותי.

6. גם באתר הנאנס וגם באתר האיכותי יש להשאיר בצורה ברורה פרטי יצירת קשר, על מנת שגולשים מזדמנים (וגם מקדמים) יוכלו גם הם ליזום החלפת קישורים עם אתרכם.

7. חפשו בדפים 30 והלאה בגוגל (בביטוי הרלוונטי כמובן), אתרים שעדיין לא מקודמים ולא הוציאו להם להחליף קישורים עם האתר המזין.

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין