מה לבדוק לפני שבוחרים חברת קידום

אין ספק כי… יש ספק. טבעי להתלבט לפני שבוחרים. טבעי שאתם עשויים לא לדעת אפילו מה הם הפרמטרים החשובים אשר אמורים לשמש בסיס לבחירת חברת הקידום שעשויה לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

איש יחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר המספקת שירותי יחסי ציבור ושיווק למותגים בעולמות המשפט, פיננסים וכלכלה. מנחה פודקאסט ציפור פיננסית.
שהם לוי הוא הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר אשר מתמחה ביחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. שהם, אשר החל את דרכו כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט", הינו בעל 15 שנים ניסיון בתחום. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות. שהם הפך בשנים האחרונות לאחד המומחים המרכזיים בישראל בהפקת ושיווק פודקאסטים לחברות ויחידים, כאמצעי להגדלת הפעילות העסקית ובניית מותג.

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, לקבל לידים ולהגדיל את נפח העבודה, צרו קשר ונבצע שיחת ייעוץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה לבדוק לפני שבוחרים חברת קידום

אין ספק כי… יש ספק. טבעי להתלבט לפני שבוחרים. טבעי שאתם עשויים לא לדעת אפילו מה הם הפרמטרים החשובים אשר אמורים לשמש בסיס לבחירת חברת הקידום שעשויה לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

מדובר בתחום דינמי, מתפתח בקצב מהיר. הואיל וההיצע של חברות המציעות קידום אתרים הוא רב, חשוב לשים לב להבדלים, לאותיות הקטנות, לערך המוסף.

אבל חשוב מכול- לקבל תשובות מספקות לשאלות שצריכים לשאול ולתת את הדעת על נקודות חשובות:

seo strategy
  1. חשוב לוודא מה הן שיטות הקידום שהחברה מציעה לכם. בררו אודות שיטות שונות ובידקו שחברת הקידום אינה מציעה שיטות העלולות לפגוע באתר שלכם.
  2. חשוב לדעת מה התקציב העומד לרשותכם ומה עלות השירות.
  3. בקשו לדעת איזה פעולות קידום עתידות להינקט ולהתבצע.
  4. בקשו לעבוד מול מקדם שיהיה מחויב לכם. שיהיה לכם אל מי לפנות בחברה.
  5. בקשו דין וחשבון על התקדמות האתר שלכם בגוגל. בקשו תוצאות.
  6. עמדו על כך שלמקדם האתרים יהיה יד נרחב ולא רק ידע טכני וטכנולוגי.
  7. ערכו סקר שוק על אודות המחירים. השוו בין ההצעות.
  8. בקשו המלצות ושמות של ממליצים.
  9. שאלו אנשים שעוסקים בתחום מה הם המחירים המקובלים לקידום.
  10. בררו מה קורה במקרה שחרף מאמצי הקידום האתר שלכם אינו מקודם.
  11. אם חברה מסוימת מבטיחה לכם הצלחה מהירה, ואף מיידית, ההבטחה הזו אמורה להדליק אצלכם נורית אזהרה. קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שלוקח זמן מאחר שעל האתר להתאים למנוע החיפוש לשם השגת קישורים איכותיים.
  12. חשוב לטפל בלקוחות שמגיעים אליכם דרך האינטרנט באופן מהיר ומיידי. זה מחייב אסטרטגיה והיערכות מתאימים.
  13. האם החברה המציעה קידום יושבת ולומדת היטב את העסק שלכם, את מאפייניו, את צרכיו, את ציפיותיכם מהאתר שלו. אל תסתפקו בתשובה שפוטרת אתכם בלא כלום נוסח "אנחנו יודעים בדיוק איזה אתר אתה צריך". בניית האתר לא יכולה להיעשות ואסור שתיעשה במנותק מהעסק. חשוב להגדיר מה אתה מספק לחברה ומה חלקה בשיפור התוכן, בניסוחו, במיקודו.
  14. חשוב לוודא כי האתר שיקודם יהיה אתר שמכיל תוכן משמעותי לגולשים (חשוב ומעניין) נעים לעין, קל לגלישה, עם ממשק קל לחשיפה אל המוצר המבוקש ומערכת סליקה מאובטחת לתשלום עבורו.
  15. חשוב לדעת כי לא תמיד די במיטב היכולת. לפעמים יש בעיות שונות שלא תמיד תלויות בחברת הקידום כמו : האם בניית האתר נעשתה עם מערכת וורדפרס או עם מערכת שלא ניתנת לקידום? האם האתר חווה קידום שלילי בעבר, האם התחום תחרותי ועוד. גם החברה הטובה והמקצועית ביותר לא יכולה לערוב לכם לתוצאות, אשר אין לה יכולת להשפיע עליהן באופן מלא ומוחלט, אבל חשוב לוודא כי החברה שתבחרו תהיה מקצועית, אמינה, ושתשקיע כל מאמץ וכל משאב על מנת לעשות את המיטב.

חשוב לדעת, כי אם וכאשר, בשעה טובה, האתר שלכם מקודם ומתקדם היטב, העבודה לא תמה. היא צריכה להיעשות במשנה מרץ. אמרנו וכתבנו כי מדובר בתחום דינמי, משתנה, מתחדש, המחייב לימוד מתמיד וערנות מתמדת באשר לאופן שבו גוגל מקדם אתרים?

צוות המומחים שלנו

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים