אם אתם בעלים של עסק או חברה ונוהגים להעלות בעקביות תוכן לטיקטוק, חשבון עסקי בטיקטוק יכול להניב לכם הרבה מאוד ערך ותכונות ייחודיות. אחרי מאמר שלם שיצרנו על יתרונות הקידום האורגני בטיקטוק, אנחנו רוצים לתת לכם כלי מצוין כיצד ליהנות עוד יותר מהיכולות של קידום אורגני וגם ליישם קידום ממומן באמצעות פתיחת חשבון עסקי בטיקטוק.
החל מהאפשרות להוסיף את כתובת המייל העסקי שלכם, לינק חי ופעיל לאתר האינטרנט שלכם ועד לתכונות הכי מועילות – אנליטיקות מפורטות של הצפייה בסרטונים שלכם.
אם אתם מעוניינים להפוך למקצוענים בטיקטוק, שהיא אחת מהרשתות החברתיות הבודדות שעוד מאפשרות חשיפה אורגנית, אפקטיבית פסיכית, זה המאמר בשבילכם.
בין אם אתם פועלים מהמובייל או שאתם מעדיפים דווקא את תצוגת המחשב, התאמצנו כדי לייצר לכם שלב אחרי שלב את המעבר מחשבון פרטי לחשבון עסקי בטיקטוק.
מהם השלבים בהפיכה לחשבון עסקי בטיקטוק מהמובייל (נייד)?
- נכנסים בתצוגת המובייל הראשית לאחר הלחיצה על האפליקציה TIKTOK לאזור Profile שנמצא בצד ימין למטה בתצוגה הראשית.

2. לאחר מכן יופיע לכם המסך הבא ויופיעו לכם 3 קווים למעלה בצד ימין או בצד שמאל אם אתם במצב עברית. הקווים מסמלים פתיחה של תפריט מורחב.

3. אתם בוחרים במובייל באפשרות הראשונה לאחר הלחיצה על ההמבורגר כלומר Manage account.

4. אתם בוחרים באפשרות של Switch to Business Account.

5. בשלב הזה מציגים לכם במסך המובייל את התכונות של חשבון עסקי בטיקטוק, כולל פיצ'רים ייחודיים וכלי ניהול. התכונה החינמית מהטובות שיש היא היכולת להשתמש במוזיקות ובחינם, ללא כל תשלום זכויות יוצרים. מי שמשלמת על זכויות היוצרים היא טיקטוק גם עבור חשבונות עסקיים.

6. בחירת הקטגוריה של החשבון העסקי בטיקטוק, תוכלו לבחור רק קטגוריה אחת בלבד (גם אם העסק שלכם נוגע בשתי קטגוריות, תבחרו את הראשית והעיקרית).

7. מוסיפים בחשבון העסקי את כתובת אתר האינטרנט שלכם דרך עריכת הפרופיל הפרטי וגם את כתובת המייל העסקי שלכם (למרות שבישראל פחות מקובל לפנות במייל, שימו אותו בכל מקרה, זה לא יכול להזיק).

מהם השלבים בהפיכת חשבון פרטי לחשבון עסקי בטיקטוק דרך המחשב?
- לחיצה על תמונת הפרופיל שלכם. אם אתם פותחים את טיקטוק במחשב תופיע התמונה בצד ימין (פרופיל אנגלית) או בצד שמאל (פרופיל עברית).
- כעת תחלצו עם העכבר על כפתור Settings.

3. מדליקים את החשבון העסקי ממצב של כפתור "אפור" לכפתור ירוק.

4. בוחרים את הקטגוריה שבה העסק שלנו פועל (שימו לב שהקטגוריה שאתם בוחרים משפיעה מאוד על תחומי העניין של הלקוחות הפוטנציאליים). האלגוריתם החכם של טיקטוק מזהה לפי תחום העניין של הקהל הפוטנציאלי ומציג את התוכן שלכם לאנשים שזה תחום העניין שלהם.
