תוכן איכותי המדריך השלם: כיצד לייצר תוכן שיתרום לקידום האתר שלכם?

כמות המדריכים והטיפים שקיימים ברשת בנושא איך לכתוב תוכן איכותי, היא עצומה. אבל בכל זאת נייצר כאן מאמר שיצור לכל מי שיקרא אותו ערך. הנה האנחנו באלמנט הראשון והכי חשוב, תוכן חייב לייצר ערך, מבלי לבקש או לדרוש דבר מהגולש. כמה הערך הזה צריך להיות גבוה? כמה שאפשר עד כדי כך שלגולש שלכם תעלה המחשבה שאם לפתע תיווצר באמצע המאמר חומת תשלום, הוא יהיה מוכן להוציא את הארנק שלו ולשלם כסף על המשך המאמר. כמה כסף? את זה תיקבע איכות התוכן באתר שלכם. 

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל
שהם לוי הוא יועץ אסטרטגי לחברות ומומחה בעולמות הדיגיטל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה. את דרכו החל כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט". הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות.

אם אתם רוצים אתר ממיר ומעוצב,

שיווק שמקפיץ את העסק שלכם לשמיים

ושירות אישי מכל הלב,

הגעתם למקום הנכון!



השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תוכן איכותי המדריך השלם: כיצד לייצר תוכן שיתרום לקידום האתר שלכם?

כמות המדריכים והטיפים שקיימים ברשת בנושא איך לכתוב תוכן איכותי, היא עצומה. אבל בכל זאת נייצר כאן מאמר שיצור לכל מי שיקרא אותו ערך. הנה האנחנו באלמנט הראשון והכי חשוב, תוכן חייב לייצר ערך, מבלי לבקש או לדרוש דבר מהגולש. כמה הערך הזה צריך להיות גבוה? כמה שאפשר עד כדי כך שלגולש שלכם תעלה המחשבה שאם לפתע תיווצר באמצע המאמר חומת תשלום, הוא יהיה מוכן להוציא את הארנק שלו ולשלם כסף על המשך המאמר. כמה כסף? את זה תיקבע איכות התוכן באתר שלכם. 

למה לייצר תוכן איכותי?

  • הגדלת זמן השהייה באתר שלכם
  • איכות תוכן היא איכות העסק
  • מסע שיווקי ארוך יותר, יביא לחיזוק האמון
  • חוויית תוכן
  • עסק שמניב ערך בתוכן, כנראה יניב ערך במוצר

האלמנטים הכי חשובים עבור יוצרי תוכן

  • על הכותב להכיר לעומק את הנושא
  • מחקר גוגל כדי לדעת מה נכתב על הנושא
  • הבנת רמת התחרות בעמוד הראשון של גוגל
  • חובה לחדש כמה שניתן – לא לחזור על תוכן שכבר ראיתם
  • לעולם לא להעתיק מאתרים אחרים
  • קריאות ונגישות – משפטים קצרים והקלו את הקריאה

רוצים לייצר תוכן איכותי? הגיע הזמן להיפרד מהמילים שיווק ומכירות

המאמר הבא הוא לא מדריך, אלא מדריך על ליצירת תוכן. הוא נכתב לאחר שנים של ניסיון ביצירת תכנים ערכיים שנותנים ערך לגולש, ותוך שימוש במילות מפתח.

תמו הימים בהם בעלי אתרים או עסקים היו דוחסים כמות מילים מטורפת לתוך מאמר, רק בשביל שיוכלו לשלב מילות מפתח מסוימות (אנחנו ממליצים לקרוא את המאמר שלנו על מונחים חשובים בקידום אתרים), או שהם היו מפרסמים מניפסט של הילול עצמי ולמה הם הכי טובים והמוצר שלהם הוא בדיוק מה שחסר לגולש על מנת לחיות כמו קינג.

שלוש עקרונות ביצירת תוכן: חדש, חשוב ומעניין

הגולשים, עם הזמן, הפכו ועדיין הופכים חכמים יותר. הם כבר יודעים לזהות מתי "מחרטטים" אותם ומנסים למכור להם מוצרים. גולש שלא יקבל ערך מהמילים שהוא קורא, ינטוש את התוכן שלכם ויעבור למשהו הרבה יותר מעניין.

כאשר אנחנו מתיישבים לכתוב תוכן מעניין, יש שני קווים שאמורים להנחות אותנו. הקו הראשון, הוא להכות בברזל כל עוד הוא חם. כלומר, רצוי לשלב דברים בתוכן ממה שקורה כיום בעולם, לנסות לשלב בתוכן דברים שיהיו אקטואליים לאותו רגע נתון שהגולש קורא את המאמר שלכם.

ככה הוא מרגיש באופן טבעי שהמאמר הוא ״פרש״, הוא מדבר אליו ומתכתב עם האירועים שהוא שומע עליהם גם במקומות אחרים. הקו השני שצריך לחשוב עליו, הוא על הגולש שיתקל בתוכן שלכם בעוד שנה. סביר להניח שהדברים הטרנדיים שדיברתם עליהם במאמר אז, כבר לא יהיו רלוונטיים לנקודת הזמן החדשה, שהגולש קורא בה, ולכן התוכן צריך להיות מספיק חד, נושך ומעניין, כך שהקורא יישאר לסיים את המאמר.

האלמנט הנוסף הוא חדש, התוכן צריך לחדש משהו לגולשים, ככה גם גוגל עובד. ככל שתחדשו יותר, כך המאמר יגיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

איך מייצרים תוכן איכותי ברשת?

נתחיל מהדברים הבסיסיים. לאלו שעוסקים ביצירת תוכן, הם יהיו ברורים מאליהם, אבל למי שמתחיל לייצר תוכן עכשיו ורוצה לקבל טיפים כיצד לכתוב בצורה מושכת, הטיפים האלו הם פרייסלס.

כותרות

הכותרת היא כמעט הכל. מכירים את המשפט, אל תשפוט ספר לפי הכריכה שלו? אז באינטרנט זה פחות עובד. כמויות התוכן שגולש נחשף אליהן ביום, הן מטורפות, ובדיוק בגלל זה, אם אתם לא תצליחו למשוך אותו בכותרת מעניינת, הוא יעבור הלאה למאמר הבא.

באינטרנט כן שופטים את התוכן לפי הכותרת. קחו בחשבון את הדבר הבא. יש מצב גדול שגולשים שיראו את הכותרת שלכם, ישתפו את המאמר גם אם הם בעצמם לא יטרחו להיכנס ולקרוא את כולו. כותרות טובות, שנונות, חכמות, מעניינות, מסקרנות, הן אלו שיכריעו את גורל המאמר שלכם. מאמר עם כותרת מעניינת, משותף על ידי הגולשים, מאמר עם כותרת משעממת לא. תשקיעו בכותרות שלכם.

תמונות ואינפוגרפיקה ככלים בעת יצירת תוכן איכותי

כן, לא משנה מה אורך המאמר שלכם, העין פחות מתחברת למילים (במיוחד אם מדובר במאמר ארוך). העין תעדיף תמיד אלמנטים ויזואליים, כאלו שמספרים ומשלימים את הסיפור שלכם. תמונות עם נוכחות, עם צבעים, עם חדות ותוכן מעניין בתוך התמונה עצמה.

כל אלה יכולים להפוך את התוכן שלכם לליגה אחרת. הגולש לא ישתף את התוכן וימליץ לחבריו לקרוא אותו בגלל התמונה, אבל התמונה תעזור למאמר שלכם להסתדר טוב יותר בעיניו של הגולש, מה שבאופן אוטומטי יהפוך אותו לחיובי יותר עבורו. אתם כותבים מאמר שמדבר על כלים מעניינים לשיווק באינטרנט, תוסיפו צילומי מסך שימחישו לקורא את מה שהוא קורא.

אתם כותבים תוכן על מוצר מסויים? השתמשו בתמונות יפות של אותו מוצר. כותבים על סלבס כזה או אחר? תצרפו תמונה שלהם (שלא מפרה זכויות יוצרים). העין האנושית מתעייפת מלקרוא מילים. תמונות הן אתנחתא מעולה בין פסקה לפסקה.

מאמרי טיפים קצרים

גולשים אוהבים לקרוא טיפים קצרים, על איך לבצע משהו טוב יותר.

לדוגמא- x טיפים על איך לקדם אתר בצורה טובה יותר, או x טיפים על איך לנצח בפוקר, או כמו בתמונה המצורפת שהתפרסמה בבלוג אימהות פמינסטי כלשהו- 7 טיפים איך לחנך ילד בצורה ראויה. גולשים אוהבים טיפים, טיפים זה משהו שתורם להם, מה שהופך את התוכן שלכם לבעל ערך עבורם.

פרסמו את התוכן בזמן הראוי

זה קורה הרבה. אתם כותבים תוכן, בטוחים שהוא יביא לכם פרס נובל לכתיבה, מאוהבים בטקסט ומתים שכל העולם כבר יראה אותו. ככל שמדובר בכתיבת תוכן לרשתות החברתיות, חשוב לפני הכל לסקור מה הנושאים החמים שנמצאים על הפרק.

מה לעשות שבדיוק 2 דקות לאחר שסיימתם לכתוב את המאמר, ורגע לפני שאתם מתכננים להפיץ אותו לעולם הרחב, קורה מקרה שמסיח את דעת הציבור ומפקס את כולם על סיפור חדשותי חם? התוכן שלכם יידחק לצד, כי לא משנה כמה מעניין ורלוונטי הוא יהיה, כרגע יש משהו גדול יותר שמתרחש, שמאחד את כל הגולשים והקוראים הפוטנציאליים שלכם.

כולם מתעסקים רק באותו אירוע ואין להם באמת את הרצון, או את ״הראש״ עכשיו, עבור התכנים שלכם. נכון, אתם לעולם לא תוכלו לדעת מתי יקרה משהו שיסיט את תשומת לב הציבור אליו, ואתם בוודאי לא יכולים לשנות את העובדה שחצי שעה אחרי שפרסמתם את התוכן שלכם, התרסק (חלילה) מטוס איפשהו, אבל כל עוד אתם רגע לפני הפרסום ואתם יודעים שמשהו גדול קורה או קרה ממש עכשיו, תתאפקו. זה קשה, אבל זה יהיה שווה את זה בטווח הארוך.

אם יש תכנית טלוויזיה שמשודרת עכשיו עם 50 אחוז רייטינג, כנראה שאנשים פחות יתעניינו לקרוא מאמר ארוך עכשיו. תפרסמו תכנים רק בזמן הנכון. מתי זה הזמן נכון? תלוי בקהל היעד שלכם. (ובאירועים שהם לא בשליטתכם מסביב לעולם).

באותה נשימה פרסמו רק תוכן שראוי לפרסם אותו. אל תהיו לחוצים לשגר עכשיו תכנים בוסריים ולא בשלים רק כי ״מזמן לא כתבתם משהו חדש״, או כי המתחרה שלכם העלה עכשיו מאמר שהוא סיים לכתוב לפני 2 דקות. הנזק בתוכן לא איכותי הוא עצום. אם פעם אחת גולש יראה תוכן מחופף, חסר השראה, ערך או עניין, הוא אפילו לא יטרח לקרוא את המאמר הבא שתפרסמו. גם אם זה מתעכב, גם אם זה לוקח לכם יותר זמן, תפרסמו אך ורק תוכן שראוי לפרסם אותו.

כלים מתקדמים ליצירת תוכן איכותי

הרעיון שלנו הוא לייצר תוכן איכותי, מצד אחד, וטרנדי מצד שני. אבל איך נדע מה הטרנד, ועל מה כולם מדברים עכשיו? איך נדע אילו מילים מחופשות בתקופה האחרונה ומה מעניין אנשים לקרוא? בשביל לשלב בין תוכן איכותי וטרנדי אנחנו צריכים להיעזר בכלים צד שלישי. בעולם האינטרנט, לשמחתנו, יש עשרות דרכים להבין מה חם עכשיו, על מה כולם מדברים בזה הרגע ומה מעניין אנשים היום.

באז סומו

הנה כלי יעיל בטירוף "באז סומו", שעוזר לנו למצוא את התכנים המשותפים ביותר ברשת.

בגרסה החינמית שלו אמנם האופציות לא רבות, אבל מי שעוסק בשיווק באינטרנט וביצירת תכנים, מומלץ להיות מנוי על האתר הזה. בגרסת התשלום שלו, באז סומו מאפשר לנו לראות מהם אותם תכנים ששותפו בטירוף ברשת, מה עניין את הגולשים לפי קטגוריה ספציפית ועל ידי טווח תאריכים.

השימוש בבאז סומו טוב לנו גם מהבחינה של לראות מה משותף, מה הקהל אוהב ומה מעניין אותו, ועל ידי כך לשלב את הנושאים המדוברים במאמרים שלנו, או פשוט לקבל השראה, מכך שאפשר ללמוד ממה שאנחנו רואים, מה עובד. אפשר להיכנס לאותם תכנים ששותפו בכמויות אדירות, ולראות כיצד המאמר היה בנוי, לשים לב לויזו׳אל, לתוכן, כותרות, כיצד הוא מניע לפעולה בסוף המאמר, ובאופן כללי, להשכיל. לא משנה כמה טוב אתם כותבים את התכנים שלכם, תמיד תבדקו מה אחרים עושים, כדי לראות איך אתם יכולים ללמוד ולעשות את זה טוב יותר.

שימו לב איך זה עובד בפועל- אנחנו מקישים את מילת החיפוש שלנו ומקבלים את התוצאות הכי משותפות בשנה האחרונה.

אם אנחנו כותבים מאמר על קולנוע, או מאמר שמתכתב עם עולם הקולנוע, אנחנו יכולים לראות בתוצאות, מהן התוצאות עם הכי הרבה שיתופים ברשתות החברתיות- פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, פינטרסט וגוגל פלוס.

שימו לב לעוד פיצ׳ר שיכול לעזור לתוכן שלנו להפוך ויראלי. ליד כמות השיתופים יש לנו  "backlinks"- מה שאומר לנו שאלה למעשה האתרים שקישרו מהאתר שלהם למאמר המשותף ואתם יכולים לפנות אליהם ולעניין אותם להוסיף קישור גם למאמר שלכם. מיותר לציין שקישור מאתרים חזקים, גם עוזר לכם מבחינת seo וגם עוזר להגדיל את החשיפה של המאמר שלכם.

חשוב להבין, הכלים שצוינו כאן, הם כלים פנטסטיים, אבל לא כאלה שהשימוש בהם או אפילו בטקטיקה הזאת, הם חובה. זה נכון, כדאי ורצוי לשלב דברים טרנדיים בתכנים שלכם, אבל זאת לא חובה. זה בשום פנים ואופן לא צריך לבוא על חשבון המאמר.

כלומר, אל תחפשו בכח כיצד לשלב דברים טרנדיים במאמר שלכם. אל תאנסו את הטקסט רק כדי שיוכל לדבר על נושא שכולם מדברים עליו עכשיו. אם זה זורם לבד, מצויין, תשלבו בין התוכן לטרנדיות, אבל אם לאחר שעשיתם בדיקה מקיפה אתם בכל זאת לא מוצאים שום דבר ״חם״  וקשור לטקסט שלכם, שחררו.

פשוט תתמקדו בטקסט עצמו ותחשבו כיצד לעשות אותו בצורה הטובה ביותר, גם מבלי לשלב בו אלמנטים אקטואליים. כן, זה יכול לעזור, אבל שילוב בכח ועיוות הטקסט בשביל שיתאים למה שטרנדינג עכשיו בטוויטר, יביא למצב בו הטקסט, בסופו של יום, נפגע, וסביר להניח שהאיכות שלו תרד, מה שבהחלט יוביל לאחוזי נטישה ובזבוז זמן יקר מהצד שלכם עבור תכנים טרנדיים. לא בכח!

הטרנדים של טוויטר

טוויטר הוא מהמקומות האלה, שברגע שקורה משהו, בין אם זה מגניב, עצוב, שמח, או כל דבר שזה לא יהיה, השיח על אותו נושא, מתפשט לרוב עם האשטאג ייחודי. לדוגמא, אם יש עכשיו משחק גדול, נניח בין גרמניה לספרד, אלפי ציוצים יצוייצו ברחבי הטוויטר וסיום כל ציוץ יהיה את האשטאג #גרמניהנגדספרד או בווריאציה אחרת כמו #גרמניה_נגד_ספרד.

הנקודה היא שכאשר יש אירוע כזה, שכולם מדברים עליו, הוא מתאגד תחת אותו האשטאג. בניגוד לפייסבוק, בו כל אחד ירשום את דעתו על המשחק בלי סימנים מזהים (שכן, שימוש בהאשטאגים פחות נפוץ אצל צוקרברג).

אז איך אנחנו יכולים לדעת על מה כולם מדברים עכשיו ומה טרנדי היום? פשוט מאוד, נכנסים לטוויטר ויופיע לנו מה ״טרנדינג״ עכשיו ועל מה כולם מדברים. אתם יכולים לראות בתמונה, שבין הנושאים החמים עכשיו בטוויטר, ניתן למצוא את האירוע הקרב ובא של חברת אפל, או את חזרתו של אחד משחקני הכדורגל המושמצים ביותר בטוויטר אי פעם, הלורד ניקלאס בנדטנר.

אז לצורך העניין, אם התוכן שאתם כותבים עכשיו מתאים לקהל העוקבים שלכם בטוויטר, שימוש בטרנדים בהחלט יכול לעזור בלקדם את המאמר שלכם בפלטפורמה הזאת. לדוגמא- אם אתם כותבים מאמרים על טכנולוגיה, תוכלו לשלב במאמר שלכם כמה מילים על אפל (בהקשר הנכון כמובן) ואז לשתף את המאמר עם האשטאג הרלוונטי.

החיסרון הגדול מבחינתנו כישראלים, הוא שטוויטר היא לא פלטפורמה חזקה מדי ומנגנון הטרנדים שלה לא ממש פוגע בול בטרנדים הרלוונטיים בארץ, אבל פעמים רבות מדברים כאן גם על מה שמדברים מעבר לים, והטרנדים בטוויטר בהחלט יכולים לתת לכם אינדיקציה מסויימת.

גוגל טרנדס

גוגל טרנדס אמנם לא מראה לנו מה את התכנים שהגולשים כותבים ומדברים באותו הרגע, אבל היא כן מראה לנו את תוצאות החיפוש הכי ״חמות״ ורלוונטיות, בשעה שאנחנו כותבים את התכנים שלנו. גם בתמונה המצורפת כאן, ניתן לראות שמרבית הגולשים בישראל עכשיו מחפשים מידע על אייפון 7 וכן על אולימפיאדת הנכים בריו שעומדת להיפתח.

למה זה טוב לנו לדעת את המגמות של גוגל טרנדס?

כיוון שידע זה כח. ואם אנחנו יודעים מה הגולשים מחפשים אנחנו יכולים לשלב את מה שמעניין אותם כעת, במאמר שלנו. סביר להניח שאם מחפשים את זה בגוגל, מדברים על זה ברשתות החברתיות. למהירים מביניכם שיכולים לייצר תוכן איכותי בזמן אמת, כתיבת תוכן שמשלב אקטואליה ותחומי עניין טרנדיים שגם קשורים למאמר שלכם, היתרון בשימוש בטרנדז, הוא גדול. ניקח שוב את הדוגמא של אייפון 7, שכולם מדברים על זה גם עכשיו וגם בימים הקרובים.

טרנדים ומילות מפתח

אם אתם יכולים לקדם אותו ליום אחד בקידום ממומן בפייסבוק, סביר שגולשים שמעניין אותם לקרוא על אייפון 14 ויתקלו בפוסט שלכם, ייכנסו לראות על מה אתם מדברים. דבר נוסף, גם בפייסבוק ניתן לחפש תכנים על ידי שימוש במילות מפתח. בדיוק היכן שאתם רושמים את שם החבר שאתם מחפשים, אתם יכולים פשוט לרשום אייפון 7 ותראו את כל התוצאות שמאזכרות את הנושא בפייסבוק.

אם תשכילו להשתמש במילים האלו בחכמה, המאמר שלכם יופיע ויגדיל את סיכויי החשיפה שלו. לכן, כאשר יש לכם רעיון למאמר כלשהו, תנו קפיצה זריזה לגוגל וטרנדז ותראו מה אנשים מחפשים עכשיו. אם אתם מוצאים משהו שאתם יודעים שהוא רלוונטי לנושא המאמר שלכם, הרווחתם. אם לא, לא קרה כלום.

גוגל אדוורדס

כן, זוהי שיטה שיותר מתאימה למקדמי אתרים. יש לכם עולם תוכן ספציפי, אתם יודעים מה הגולשים פחות או יותר מחפשים ברשת בכל הקשור לעולם הזה, אבל על מנת לקבל מידע מדוייק יותר של כמות החיפושים הגבוהה ביותר, כנסו למתכנן מילות המפתח של גוגל. שם תוכלו להקיש את מילת המפתח שקשורה למאמר שלכם ולקבל רשימת מילים מאותו עולם תוכן. את אותן מילים תוכלו לשבץ, או אפילו לבנות סביבן את המאמר או המאמרים הבאים שלכם.

החשיבה כיוזר – מיקוד במה הגולש מחפש

הטיפ אולי החשוב ביותר שאפשר לתת לכם, אם אתם רוצים ליצור תוכן איכותי וטרנדי, הוא שלא משנה איך תהפכו את זה, המאמר בסופו של דבר הוא לא בשבילכם, הוא בשביל הגולש.

אל תטעו לרגע, זה ממש לא רלוונטי כמה אתם מאוהבים במילים שכתבתם, אם אין להם טיפת ערך לגולש, אותן אותיות הופכות להיות לא רלוונטיות. תחשבו איך התוכן שאתם רוצים לכתוב ידבר בצורה הטובה ביותר לגולש שקורא אותו, שימו את עצמכם בנעליים שלו.

חושבים שאתם הכי מקצועיים בעולם, אבל הגולשים שלכם הם אנשים פשוטים ולא מבריקים כמוכם? תכתבו את התוכן בשפה שלהם ולא כאילו אתם עומדים להגיש סמינריון עכשיו. אל תתחכמו, גולשים לא אוהבים להרגיש שהם יוצאים טיפשים אחרי שהם קוראים מאמר, על אחת כמה וכמה, אם בסופו של יום אתם עוד מצפים מהם לרכוש מכם מוצר כלשהו. אחת הגישות הידועות ביותר בתחום השיווק והמכירות באוף ליין, נכונה בהחלט גם לאון ליין. גישת kiss-keep it simple stupid.

אם אתם לא פרופסורים, וקהל היעד שלכם הוא לא דוקטורים בעלי 2 תארים, תכתבו את הטקסט בצורה הפשוטה, אך יחד עם זאת, חכמה ככל שאפשר. משימה קשה, אבל על מנת שהתוכן שלכם ייחשב כאיכותי אתם צריכים לדעת כיצד להלך בין הטיפות. מצד אחד לשמור על קו פשוט וברור, שלא יבלבל את הגולש, ומצד שני לא להיות שכונה. תנו ערך לגולש. אחרי הכל, המאמר הזה הוא בשבילו.

תוכן כהנעה לפעולה

תסיימו את התכנים שלכם עם הנעה כלשהי לפעולה. כותבים בלוג בשביל הנשמה? תציעו לקורא המאמר לשתף את התכנים בפייסבוק, כדי שתקבלו עוד חשיפה. כותבים תוכן שיווקי שמנסה למכור מוצר מסויים- אל תסיימו את המאמר ב"אם אתם רוצים לקנות את המוצר שלי תרכשו אותו עכשיו", אלא תהיו חכמים יותר. סיימו ב"נהנית מהמאמר? הצטרף לניוזלטר כדי לקבל תכנים דומים".

ברגע שהגולש אצלכם ברשימת התפוצה תוכלו להציע לו דילים כאלה ואחרים. אתם יכולים לסיים את המאמר ב"אם המוצר המתואר בכתבה מעניין אותך, צור קשר עם../ השאר פרטים כאן"

מאמר שיווקי נולד מהצורך שלכם להזיז עניינים ולקדם את השירותים/ מוצר שלכם. הנעה לפעולה לא אגרסיבית, בסיום מאמר איכותי, שנותן ערך מוסף לגולש, כנראה תביא עמה הרבה יותר המרות, מאשר תוכן שיווקי משעמם וכפתור "קנה עכשיו".

אז אם אהבתם את המאמר הזה, שתפו אותו בפייסבוק, שכל העולם ידע, אל תתביישו.

צוות המומחים שלכם

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין