יש לנו ניסיון רב בתחום ניהול מוניטין ברשת של לקוחות ועסקים, יחד עם יחסי הציבור שאנחנו עושים, המקצועיות והידע, התוצאות השליליות יידחקו למטה.
השם שלך נפגע? בחיפושים על השם שלך יש אזכורים שליליים? זו תופעה שמתרחשת גם לעסקים ובעלי עסקים שהתנהלו בצורה תקינה ונכונה. אנחנו פה בשביל לדאוג להסיר אותם, או לדחוק אותם למטה.
אין ספק כי אחד הדברים אשר יכולים לתסכל כל אדם או עסק, זה שכאשר מקישים את שם העסק או האישיות בגוגל, התוצאות שעולות הן תוצאות שליליות שפוגעות בתדמיתו של העסק או באמינותו של האיש.
כאשר אתם מפרסמים מוצר כלשהו, תהיו בטוחים שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים עליכם אינפורמציה ברשת. במידה והם נתקלו במודעה שלכם שמצאה חן בעיניהם, הדבר הבא שהם יעשו זה להתחיל לחפש המלצות או דיס המלצות עליכם באינטרנט.
במידה והם יקלידו את שם המוצר או העסק שלכם בגוגל ויחשפו לשלל מאמרים ותוצאות בהם אתם מוזכרים לרעה, זה לא משנה כמה כסף השקעתם במודעה, כמה זמן בזבזתם על הקריאיטיב שלה וכמה אתם יודעים שיש לכם מוצר מעולה ביד.
ביקורות שליליות, מאמרים לא מחמיאים, או תלונות גולשים שיופיעו בתוצאות החיפוש מעל התוצאות הרצויות לכם, יבריחו את הלקוח הפוטנציאלי. אם יש לכם "נכסים" ברשת, כגון עמוד עסק בפייסבוק, אתר, בלוג או כל "נכס" אחר לטובת העסק, אתם חייבים שהוא יופיע לפני התוצאות השליליות.
אם כל העמוד הראשון מלא באינפורמציה שלילית עליכם, זה לא יעניין את הגולש שבעמוד 2,3 מהללים את המוצר שלכם, מהסיבה שהוא פשוט לא יטרח לעבור לעמודים אלו.
בניגוד לעסק, כאן כבר מדובר בפגיעה אישית. אתם לא מאחורי מותג, אתם לא מאחורי עסק. זה אתם בפרונט. זה השם והתדמית שלכם שנראית שלילית מאוד ופוגעת לכם בעסקים, מבלי שאתם מודעים לכך.
אם אתם אנשי עסקים פרטיים וקיימות תוצאות שליליות בהקשר של השם שלכם, כמו פסקי דין, מאמרים וכו', כאשר תיצרו קשר עם פרטנר פוטנציאלי לעשיית עסק, הוא יקליד את שמכם בגוגל.
תהיו בטוחים שאם המוניטין שיש לכם ברשת הוא שלילי, הפגישה תתבטל והעסקה לא תצא לעולם לפועל.
למשל, אחד הפתרונות בניהול מוניטין ברשת לאנשים, הוא להקים עבורם אתר אינטרנט אישי המשקף את הפעילות החיובית שלהם בציבור. אתר האינטרנט הזה יקודם בצורה אורגנית ויביא מאמרים ויצור כתבות על עשייה חיובית. ככל שנייצר יותר עשייה חיובית, כך הסיכויים שנגיע לדירוגים גבוהים בעמודי החיפוש. בניית אתר אינטרנט כזה מתבצעת עם שירות עיצוב אתרים של הפינגווין.
אם השם שלכם או של העסק שלכם, מאוזכר בהקשר של אתר פסקי דין, הדבר פוגע בכם, גם אם התוכן שבפנים יראה שניצחתם את התביעה. באופן אוטומטי, העין האנושית תקלוט את הכותרת שמראה כי התנהלה נגדכם תביעה כלשהי.
במקרים רבים, הלקוח לא יטרח להיכנס אפילו לראות את מה שכתוב בתוך פסק הדין. רק תתארו לעצמכם כמה אתם נפגעים, גם ברמה האישית וגם ברמה העסקית, כאשר המוניטין שמצטייר לכם ברשת הוא שלילי.
אנחנו יודעים כמובן, שלא כל מה שרשום באינטרנט הוא נכון במיליון אחוז. פעמים רבות האנשים שינסו להכפיש את השם שלכם הם דווקא המתחרים, יכול מאוד להיות שאין שום קשר בין מה שכתוב עליכם בתוצאות החיפוש למי שאתם באמת, אבל הגולש או אותו לקוח פוטנציאלי לא יודע את זה.
לא רק שהוא לא יודע את זה, כל עוד התוצאות השליליות הן אלו שקופצות לו מול העיניים, הוא גם לא יטרח לברר.
אתם חייבים לקחת אחריות על המצב ולנהל את המוניטין שלכם ברשת. מותג שלא מנהל את המוניטין שלו, מפסיד לקוחות לעתים מבלי לדעת שהפסיד אותם. הרי אתם לא יודעים איזה לקוחות החליטו שלא להתקשר אליכם, אלא רק על כמות הלקוחות שפונים בפועל.
כיצד עבודת SEO (קידום אתרים) תורמת לניקוי התדמית השלילית?
כאשר אנחנו ניגשים לעבודה, כמובן אחרי מחקר מקיף על הנושא, אנחנו בונים אסטרטגיה לפיה יש לעבוד. כמובן שלא לכל אחד מתאימה אותה האסטרטגיה ולכן חשיבותו של שיתוף הפעולה ביננו לבין הלקוח היא חשובה להצלחת הפרוייקט.
בקידום אתרים, לרוב, יהיה לנו אתר אחד שאותו ננסה לקדם, במטרה שהוא יופיע בתוצאות במעלה תוצאות החיפוש. בניהול המוניטין, אנחנו משלבים כלים שיש לנו מתחום קידום האתרים, על מנת לדחוק תוצאות שליליות למטה.
למשל- אם התוצאה הראשונה על השם שלך היא שלילית, אך התוצאה השניה היא חיובית (מאמר מבלוג כלשהו), אנחנו לא נתמקד בלקדם רק את הנכסים שלך, אלא נתמוך בכל הדרכים האפשריות גם בתוצאות שאין לנו שליטה במאת האחוזים עליהם.
במידה ומדובר בנכס שאנחנו יצרנו עבורך, כמו בלוג או אתר, יש לנו שליטה מלאה ואנחנו יכולים לבצע אופטימיזציה שוטפת על מנת לקדם אותו במאמרים מפורומים או אתרים אחרים.
אמנם אין לנו את האפשרות לשלוט על התוכן הכתוב בתוצאה השלילית, אבל בהחלט יש לנו את הכלים שבעזרתם אנחנו יכולים לאותת לאלגוריתם החיפוש של גוגל, כי אותה כתבה חיובית, היא עדיפה ורלוונטית, יותר מהתוצאה השלילית, ובכך לעזור לקדם את התוצאה החיובית על פני השלילית.
כמובן שמעבר לתוצאות חיוביות או ניטרליות קיימות, אנחנו נפעל לבנות כמה שיותר נכסים רלוונטיים עבורך או עבור העסק שלך ונקדם אותם, במטרה לעקוף את התוצאות השליליות.
בניהול מוניטין באינטרנט, חוק המספרים הגדול בהחלט תקף. בניגוד לעולם קידום האתרים האורגני הקלאסי, אנחנו לא מנסים לקחת אתר ולנצח את כל המתחרים. אנחנו בונים כמה שיותר נכסים אינטרנטיים על מנת לדחוף אותם ולהשתלט על תוצאות החיפוש בעמודים הראשונים. אנחנו נדאג לפרסם עבורכם כתבות בעיתונים המובילים בישראל כדי לייצר עבור העסק שלכם כתבות עם סמכות גבוהה מאוד.
נכסים שאנחנו דואגים ליצור, הם:
אנחנו למעשה יוצרים מעטפת רחבה של פרופילים ברשת
ונעזרים בכל אחד מהם לקדם אורגנית את האחר.
אחת מהדרכים היעילות ביותר לניהול המוניטין ברשת, היא שיתוף פעולה בין קידום האתרים ויחסי ציבור ענפים. מצד אחד, ניתן לבצע אין סוף פעולות טכניות על מנת לקדם נכסים, ומצד שני ניתן בעזרת יחסי ציבור "לשתול" במקומות רלוונטיים מאמרים חיוביים.
לדוגמא: אם אחת מהתוצאות השליליות שמופיעות בגוגל היא מתוך אתר חדשות גדול, בעזרת יחסי ציבור טובים אפשר יהיה לפרסם כתבה או מאמר חיובי באותו אתר חדשות, דבר שיכול להביא לכך שהתוצאות המוצגות יתחלפו, ובמקום שהתוצאה הראשונה בחיפוש תהיה כתבה שלילית מתוך אתר X, תופיע באותו מקום תוצאה חיובית מאותו אתר.
הפינגווין נעזר בשירותיה של חברת Creativity Value שהוקמה על ידי שהם לוי, מומחה יחסי ציבור לחברות ועסקים. אנחנו מלווים את ניהול המוניטין גם בשירותי יחסי ציבור ויצירת כתבות חיוביות עבור המותג, על מנת להגביר את הסיכויים לדחיקת התוצאות השליליות ברשת והחלפתן בתוצאות חיוביות.
היתרון בשימוש ביחסי ציבור, בעת ניהול מוניטין ברשת, הוא שלאתרי חדשות יש לעתים את הסמכות הגבוהה ביותר עבור גוגל במונחי חיפוש. אתרים כמו Ynet או Walla הם בעלי DR (כלומר דירוג דומיין) מהגבוהים שיש בישראל והכתבות שיתפרסמו בהם, יופיעו בדרך כלל במקומות הראשונים בגוגל.
יחסי ציבור טובים שיודעים את העבודה, מקושרים לאתרים חזקים ויודעים לייצר תוכן איכותי שיעניין את הגולשים, יכולים להביא לחשיפה חיובית רחבה, דבר שיעזור ללא ספק לדחוק את התוצאות השליליות, שכן ככל שיהיה עליכם או על העסק שלכם חומר יותר חיובי ברשת, ככה הסיכויים שחלק מהתוצאות החיוביות יתבסס מעל לתוצאות השליליות.
כאשר מתחילים בתהליך לניקוי התוצאות השליליות, חובה להבין כי מדובר בתהליך שלוקח זמן והוא לאורך טווח. אנחנו לא נספר לכם שחודש מתחילת העבודה, הדף הראשון בגוגל יהיה נקי מתוצאות שליליות. אבל, ככל שתייצרו יותר ויותר תוכן רלוונטי, כל הסיכויים שתצליחו לייצר תכנים שיעלו למקומות גבוהים בגוגל וידחקו את הפרסומים השליליים.
זה תהליך שדורש המון חשיבה, התמדה ויצירת תכנים חדשים על בסיס שוטף. כאשר אנחנו פותחים כמות נכסים גדולה, יש לתת להם זמן להתבסס, ליצור תוכן רלוונטי ונכון, להשתמש בפלטפורמות שונות על מנת להתניע חשיפה ולהיות סבלניים.
כמובן, שלא כל נכס שאנחנו פותחים מזנק לתוצאות הראשונות ודוחק את השליליות, אך בהחלט יש לבנות מערכת רחבה של נכסים על מנת שחלקם יתברגו, ואלו שלא, יעזרו לאחרים לדחוק את התוצאות השליליות למטה. ניקוי תוצאות שליליות הוא לא תהליך של זבנג וגמרנו, וככל שהזמן יעבור אתם תוכלו לראות את השינויים קורים לנגד עיניכם.
כל הזכויות שמורות © בניית אתרים בהתאמה אישית – הפינגווין
לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית
בהתאמה אישית השאירו פרטים!
לפני שאתם עוזבים…
קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין
לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק משרד עורכי דין