שיווק דיגיטלי לחברות ביטוח: המדריך המלא!

 

תמונה של שהם לוי

שהם לוי

איש יחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר המספקת שירותי יחסי ציבור ושיווק למותגים בעולמות המשפט, פיננסים וכלכלה. מנחה פודקאסט ציפור פיננסית.
שהם לוי הוא הבעלים של חברת קריאייטיביטי פי אר אשר מתמחה ביחסי ציבור ושיווק בדיגיטל. שהם, אשר החל את דרכו כעיתונאי ועורך ב"כלכליסט", הינו בעל 15 שנים ניסיון בתחום. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל, שם שימש כמתרגל ומרצה במשך עשור. היתרון שהוא מביא הוא לא רק הבנה בשיווק דיגיטלי, אלא הבנה עסקית עמוקה במיוחד בעולמות B2B, טכנולוגיה, שוק ההון, השקעות נדל"ן והשקעות אלטרנטיביות. שהם הפך בשנים האחרונות לאחד המומחים המרכזיים בישראל בהפקת ושיווק פודקאסטים לחברות ויחידים, כאמצעי להגדלת הפעילות העסקית ובניית מותג.

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, לקבל לידים ולהגדיל את נפח העבודה, צרו קשר ונבצע שיחת ייעוץ.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שיווק דיגיטלי לחברות ביטוח: המדריך המלא!

 

שיווק דיגיטלי לחברות ביטוח רשם זינוק וקפיצה אדירה בשנים האחרונות – ממצב שבו סוכני הביטוח והסוכנויות לא היו בדיגיטל בכלל, למצב שבו התחום עושה שימוש בסרטונים וכלים דיגיטליים נוספים כמעט בכל מקום. השנה היא 2025 ועדיין, אני שהם לוי, קיבלתי לפחות 20 טלפונים של ניסיונות מכירה קרים במהלך השנה מסוכנויות ביטוח שלא שמעתי עליהם מעולם.

בואו נודה על האמת – איכות השיווק בעולמות הביטוח והפיננסים נמצאת לצערנו בשנות ה-80. אבל כל זה קורה בשעה שהציבור הרחב, צמא לידע ולאנשי מקצוע שיובילו אותו ויסייעו לו להגדיל את ההון.

על הקו תמיד מתקשרת טלפנית שמנסה את מזלה כדי למכור לי ביטוחים.

מה? אתם חושבים שאני אקנה מאנשים שאינני מכיר כלל ביטוח חיים, דירה או שאסמוך עליהם במיליוני שקלים בחסכונות הפנסיוניים שלי. אפילו שסוכני ביטוח הם צינור הפצה ומשמשים כמתווכים, עדיין אלה נושאים יותר מדי חשובים מכדי שאני אמהר לתת להם את כרטיס האשראי שלי ואבחר לוותר על סוכן הביטוח שלי כדי לעבור אליהם.

אם אתם סוכני ביטוח או שאתם בעלים של סוכנות ביטוח, תוכלו בעזרת צעדים מאוד פשוטים להגדיל בצורה דרמטית את כמות הלידים הנכנסים אליכם. במקום שתקדישו ותוציאו אינסוף כספים על קניית לידים, או על לידים קרים שלא באמת עובדים, תוכלו לבנות מערך שיווק דיגיטלי.

תתפלאו יש הרבה מאוד הזדמנויות בעולמות סוכנויות הביטוח, אם תהיו סוכנות שיווק מתקדמת וחדשנית תוכלו לקטוף הרבה מאוד הזדמנויות לפני סוכנויות ביטוח שלא בחרו בחדשנות.

חלק גדול מסוכני הביטוח לא משתמשים בכלל בכלי פרסום דיגיטליים. הרבה פעמים החשש הוא מחוסר אפקטיביות של אותם הכלים.

חשוב להדגיש המאמר הזה אומנם נכתב בכותרת שלו כמאמר עבור סוכנויות ביטוח. אבל כל הכלים והתוכן שיש כאן, רלוונטיים גם לתחום שיווק תכנון פיננסי, שיווק ופרסום חברות פמילי אופיס, קרנות גידור וגם קרנות השקעה אלטרנטיביות. כל הגופים הללו יכולים לקבל הרבה מאוד ערך מהמאמר הזה.

מדוע השקעה בשיווק היא מהותית להצלחת עסק בעולם הביטוח כיום?

לפני שממש נדבר על הפרקטיקה של שיווק סוכנות ביטוח, אנחנו רוצים לדבר על החשיבות.

ההצלחה של עסק בעולמות השירותים בעידן הדיגיטלי היא 80% שיווק והיתר, היא אמינות ומקצועיות. עוצמת ההשפעה של השיווק האיכותי והאפקטיבי עלתה פלאים בעקבות הדיגיטל.

כיום, בעידן עליית הרשתות החברתיות וצמיחתן, כל נושא ההשקעה המשמעותית בנכסים דיגיטליים הופכת קריטית ומהותית. הסיבה לצמיחה של עסקים בעולמות הפיננסים והביטוח היא יצירת אמון ברשתות החברתיות, דרך פודקאסטים, אתר אינטרנט מצוין שיש בו תוכן עשיר ואיכותי. ככל שהאמון נוצר דרך יותר ממשקים עם המשתמש, כך האפקטיביות של השיווק הולכת ועולה.

השחקנים שמשתמשים בכלים האלה הופכים הרבה יותר טובים לעומת שחקנים שלא משתמשים בכלים הללו. הפער הפך כך כל גדול ומהותי שלמעשה חברות הביטוח והסוכנויות שאין להם למשל מערך שיווק מבוסס פודקאסט, הוא דרמטי.

כל הנושא של האומץ והנכונות לבחון כלי שיווק שיש לכם ספק לגביהם, היא משמעותית לצמיחה והתפתחות העסק שלכם. הספק נוצר בגלל חוסר אמונה של בעלי מקצוע שטענו כי השיווק הדיגיטלי לא הצליח. בפועל כמעט כל מאמץ שיווק בדיגיטל עבור אנשי פיננסים ותכנון פיננסי נושא פרי משמעותי לאורך הדרך.

מי כמוכם כסוכני ביטוח יודע, שחלק לא מבוטל מהלקוחות יניבו לכם על פני שנים על גבי שנים, עמלות נפרעים שוטפות.

לכן החשיבות שבגיוס והגדלת קהל הלקוחות יכולה להיות לדורי דורות. עליכם לעבוד על המיינדסט ולנסות כלי שיווק חדשים.

כדי להרחיב בנושא תוכלו להתחיל מהמאמר שלנו על חשיבות ההשקעה בשיווק להצלחת העסק.

אמלק: 7 עקרונות שיווק סוכנויות ביטוח וחברות לתכנון פיננסי

כיצד לא לשווק את חברת התכנון הפיננסי או את סוכנות הביטוח שלכם?

  • להפחית פרסום ספאם בקבוצות פייסבוק – לא יגיעו אליכם לקוחות מפוסטים גנריים וחסרי ערך.
  • לא להתקשר אל לקוחות קרים – כך תבזבזו את הזמן.
  • תציעו מוצרים שבהם יש לכם ערך מוסף ויתרון יחסי על פני סוכנים אחרים.
  • תפתחו מוצרים חדשים ושירותים חדשים ומבוקשים כמו למשל תכנון פרישה.

80% מסוכני וסוכנויות הביטוח ללא אתר אינטרנט

ממחקר ובדיקה שערכנו בסוכנות השיווק הפינגווין, עולה כי רק ל-20% מסוכני וסוכנויות הביטוח יש אתר אינטרנט. אלה נתונים מדהימים וחריגים, הרי אחת הפעולות הראשונות שמבצעים עסקים חדשים שקמים בעשור האחרון, הוא להקים קודם כל אתר אינטרנט.

יש לכך הרבה סיבות, החל מעלייה בתוצאות החיפוש באינטרנט בצורה מהירה כשמקלידים את שם המותג שלכם. הלקוחות שלכם אינם עוד אנשים בני 60 בלבד, אחד הדברים הבסיסיים שהם עושים הוא להקליד בגוגל את שמכם ולחפש את הנכסים הדיגיטליים שלכם.

הרבה מאוד סוכני ביטוח טענו בפנינו כי אין להם את התקציב לבנות אתר אינטרנט. זה הרי לא ייתכן, ללא אתר אינטרנט אתם מאבדים הרבה מאוד תנועה פוטנציאליים ואנשים שרוצים להשאיר לכם פרטים כדי לקנות מכם מוצרי ביטוח ואחרים.

אתר אינטרנט הוא נדבך קריטי להצלחה של חברות פיננסים ותכנון פיננסי. תוכלו באתר לייצר אינספור מאמרים איכותיים ותוכן מעמיק, כזה שלא נבנה דווקא על ידי AI. ככל שהתוכן ידבר על סוגיות שוטפות הנוגעות בכאבים העמוקים של הלקוחות בעולמות הפיננסים, כך תסווגו את האתר שלכם בעיני גוגל והיא תרצה לקדם אתכם ואת המאמרים שבניתם.

השקעה בתוכן היא למעשה היא בסיס השיווק של כל נותן שירותים בעולמות הפיננסים. מבלי להשקיע באתר, קידום אורגני ותוכן איכותי בו, תתקשו מאוד להצליח.

כיצד יועיל אתר אינטרנט שנבנה בצורה נכונה לסוכנות ביטוח?

אתר אינטרנט שעושה שימוש במספר ביטויי מפתח שמוגדרים בצורה נכונה, יוכל להביא הרבה מאוד תנועה וקהלים של מתעניינים. אתר אינטרנט הוא כלי משמעותי בשיווק של סוכן הביטוח.

ככל שסוכן הביטוח ישקיע באתר שלו בתוכן, מאמרים מקצועיים וביצירת עמודים סביב ביטויי מפתח, ככה יותר ויותר תנועה של מתעניינים תגיע אליו פסיבית. אותם סוכנויות ביטוח יצטרכו פחות לבצע שיווק קר של פניות קרות ולא יעילות בעולם החדש.

סוכנות ביטוח שתעלה בצורה רציפה, מאמרים ותוכן לאתר האינטרנט שלה ואף תשקיע בקידום אורגני, תוכל ליהנות מהרבה יותר הזדמנויות מכירה.

הרי במרבית הסוכנויות ניתן לבצע מכירה של חלק מהמוצרים גם על ידי מערך התפעול. למשל, בכל הנוגע לביטוחי רכב, ביטוחי דירה ופוליסות שונות, פניות טלפוניות שיתקבלו כשיחות נכנסות דרך אתר אינטרנט של סוכנות שעובדת נכון בשיווק שלה, והרי מכירות קלות בכל יום ויום.

בניית אתרים לסוכני ביטוח

כדי לבנות אתר מוצלח לחברת ביטוח, חשוב להתאים אותו ל-SEO ולחיפוש בגוגל. יש ליצור עמודים ייעודיים לכל אזור פעילות, להשתמש במילות מפתח רלוונטיות, ולשלב Schema Markup כדי לשפר את הנראות בתוצאות החיפוש. בנוסף, האתר צריך להיות מהיר וידידותי לנייד, עם תפריט ניווט ברור ונגישות מלאה לכל המשתמשים. שילוב ביקורות ועדויות לקוחות יחזק את האמינות, וכדאי להוסיף טפסי יצירת קשר פשוטים וצ'אט בוט כדי להגדיל את ההמרות.

כדי לבדל את החברה ולמשוך יותר לקוחות, יש לכתוב תוכן ברור ונהיר, להדגיש יתרונות ייחודיים כמו מחירים משתלמים או שירות מהיר, וליצור בלוג עם טיפים ומידע מועיל. הוספת אזור שאלות נפוצות (FAQ) תחזק את הקידום בגוגל ותשפר את חוויית המשתמש. בנוסף, האתר חייב להיות מאובטח עם תעודת SSL, לעמוד בתקני פרטיות ורגולציה, ולהתחבר למערכת CRM לניהול פניות. השקעה באלמנטים אלו תבטיח אתר מקצועי שממיר לקוחות ומשפר את נוכחות החברה בשוק.

מעטות הן סוכנויות הביטוח שמשתמשות במודעות גוגל ככלי שיווק

אם קודם דיברנו על המזכירה שמתקשרת או הטלפנית ללקוחות שבכלל לא מוכנים לקנות ממנה, וכך מבזבזת את זמנה, והמון המון כסף לסוכנות הביטוח שבה היא עובדת, אז יש בדיוק את הדרך ההפוכה.

מה דעתכם להתקשר בדיוק ללקוח רגע לפני שהוא בא להחליט? ואם נגיד לכם שהעלות של לקבל את אותו לקוח חם מהתנור היא רק 100 שקל לשיחה? עדיין תחליטו להפעיל טלפנית שתתקשר לאנשים שלא רוצים את המוצר? כנראה שלא.

איך אנחנו יודעים שיש הרבה ביטוי כסף במודעות גוגל שלא מנוצלים?

פשוט מאוד.

בחרנו מספר ביטוי מפתח של מוצרים פופולריים שמוכרים סוכני ביטוח. היופי בשיווק של סוכני ביטוח הוא שלא תמיד נכון להגיע אל הלקוח באמצעות המוצר שכולם מתחרים עליו.

אפשר להגיע אל הלקוח הסופי בדרך הזולה ביותר, דרך אחד המוצרים אותם הוא מחפש, ואחר כך להציע לו שורה של מוצרים או מה שנקרא "מינוי סוכן".

ברגע שתציעו לו למשל פוליסת חיסכון שאותה הוא חיפש, תסייעו לו לבחור אותה, תוכלו להגיע אל ליבו בשאר המוצרים. ואת כל זה הבאתם מליד בגוגל שעלה לכם 100 שקל בערך.

בתמונה מטה תוכלו לראות שיש רק מודעה אחת בלבד על הביטוי פוליסת חיסכון. כל סוכן ביטוח יודע שמדובר במוצר רווחי שסולל את הדרך למכירת מוצרים נוספים ללקוחות ולרווחיות גבוהה.

בחנו מה מספר המודעות במוצרים חשובים שמוכרים סוכני ביטוח והופתענו לרעה

מרבית סוכני הביטוח לא משתמשים בשיווק באמצעות ניוזלטרים כדי לשמור על קשר עם הלקוחות

אם אמרנו שלרוב סוכני הביטוח אין אתר אינטרנט, לרבים יש כתובת מייל עסקי ופחות מ-5% מסוכנויות הביטוח דואגות לשמור על קשר עם הלקוחות באמצעות מערכת ניוזלטרים. לכאורה, יהיו מי שיגידו שזוהי פעילות שאינה בליבת העיסוק של סוכן הביטוח, באמת?

מדוע שימוש במערכת ניוזלטרים היא קריטית לכל סוכנות וסוכן ביטוח?

אחד הקשיים בעולם הביטוח הוא שכדי להתפרנס בצורה מכובדת, כל סוכנות ביטוח נדרשת למכור מוצרים אקטיביים לאלפי ועשרות אלפי לקוחות.

אבל מי עוזר לכם להיות בקשר עם הלקוחות שלכם?

האם אתם משמרים את תיק הביטוח שלכם?

האם אתם נותנים לקהל הלקוחות שלכם ערך בצורה שוטפת?

בניית ניוזלטר אפקטיבי היא כלי בסיסי ומהותי לשיווק של כל סוכנות ביטוח באשר היא.

הרי להתקשר אל קהל הלקוחות שלכם בקביעות, זו תהיה משימה קשה, עליה נדבר בהמשך. אבל אתם יכולים לשמור איתם על קשר באמצעות כלי שהוא חצי אוטומטי והוא לשלוח אליהם ניוזלטר דו-שבועי או כל שבוע.

בניוזלטרים הללו אתם תשלחו עדכונים חשובים בגובה העיניים לקהל הלקוחות שלכם.

בניוזלטרים שתכינו אתם תוכלו גם לנצל הזדמנויות שונות למכירה. למשל, בסוף כל שנת מס אתם תוציאו אליהם מייל כדי לוודא שהם זכרו להפקיד את הכספים לקרן ההשתלמות שלהם. אתם תוציאו להם מייל כדי לוודא שהם הפקידו את הכספים לקופת גמל להשקעה.

ברגע שבמרבית הניוזלטרים אתם תניבו להם ערך, אז תוכלו גם להציע להם למשל עסקאות שונות. כשתבנו מולם אמון מתמשך וקשר רציף תוכלו להציע להם אולי גם השקעות אלטרנטיביות. באמצעות שליחת מייל תוכלו להציג להם את עיקרי העסקה שאתם משווקים בין שיחת זום אחת לאחרת. במייל אחד תתקרבו למכירה של מספר עסקאות נוספות וזאת מבלי להקדיש אינספור שעות שיווק נוספות.

מעבר לכך, תוכלו באמצעות מערכת ניוזלטרים אפקטיבית לתזמן למשל ניוזלטר שנתי המזכיר לקהל הלקוחות שלכם לבצע את ההפקדות לקופת גמל להשקעה. תוכלו לייצר בה חוק שמי שהוא בן 50 למשל, יוצאת אליו המלצה להפקדה לקופת גמל להשקעה, מאחר ובגיל 60 הוא יכול למשוך ממנה את הכספים בקבצה מבלי לשלם מסים.

לחילופין, תוכלו לתזמן ניוזלטר המזכיר לקהל לקוחות מסוים לחדר את ביטוח הרכב, הדירה או כל ביטוח אחר במועד והוא יוכל בלינק דיגיטלי לבצע חידוש אוטומטי ולהגדיל לכם את ההכנסה, ללא מאמצי מכירה.

הניוזלטרים הם כלי דרמטי וקריטי שכל חברה פיננסית חייבת לאמץ וזה רק חלק קטן מסט היכולות.

בשילוב של פודקאסטים שתכף נציג מטה, תוכלו לשלב ניוזלטר מעולה שיאפשר לכם לשלוח סדרות מסרים עם פרקי הפודקאסט הבאים.

פודקאסטים עבור סוכני ביטוח וחברות תכנון פיננסי? על ההזדמנויות הנסתרות למיתוג עסקי ובניית אמון מול לקוחות

עולם הפודקאסטים הוא אחד היעילים והלא מנוצלים בכל הקשור לשיווק סוכנויות ביטוח. מדוע? בדיוק בגלל בעיית האנונימיות וחוסר המוכרות. אם אותה סוכנות ביטוח הייתה משקיעה במיתוג שלה, הופכת לשם מוכר באמצעות טקטיקות נכונות, הרבה פחות אנשים היו סוגרים את הטלפון בטריקה. אגב, גם למי שמוכרים, ברור שהם הלקוחות שצפוי שיעזבו בקלות. כשאתם לא מותג ולא מוכרים, אין סיבה שיישארו אתכם.

אתם בטח שואלים כמתכננים פיננסים, כמה פרקים אתם צריכים לפרסם בפודקאסט שלכם כדי שהוא יהיה אפקטיבי. התשובה היא לפחות עשרות פרקים.

כיום אין כמעט סוכנויות ביטוח שעושות שימוש בכלי שנקרא פודקאסט.

באמצעות רכישה של ציוד שאינו יקר, תוכלו להקליט פרקים בנושאים אקטואליים וחשובים הנוגעים ללבטים של הלקוחות שלכם. תוכלו להסביר ללקוחות שלכם את הערך והחשיבות שיש למוצרים ורכישה של מוצרים. יותר מכל אלה: תוכלו לספר ללקוחות שלכם את הסיפור האישי שלכם ולגרום להם להתחבר אליכם.

ראיונות בפודקאסט ושיח בפודקאסט מעביר את האותנטיות שלכם לקהל היעד. פודקאסט מאפשר אחרי הרבה מאוד שעות של האזנה, יצירת חיבור ללקוחות עתידיים וקיימים. אם דיברנו על ניוזלטר ככלי לשמור על קשר עם לקוחות, אז פודקאסט הוא כלי נוסף כדי לעשות את זה.

לינקדאין – כלי שיווק לסוכני ביטוח ומתכננים פיננסים מתקדמים

אם דיברנו על הכלים היותר מוכרים בארגז, הרי שלינקדאין לסוכני ביטוח ולמתכננים פיננסים, הוא בוודאי כלי שחושף אתכם לקהלים הנכונים ביותר.

היתרון בלינקדאין הוא קודם כל פרופיל אישי שמאפשר חשיפה אדירה בדיוק לקהלי היעד שלכם. בעזרת הפרופיל האישי, מתכנן פיננסי או סוכן ביטוח יכול להגיע לאלפי אנשים. יצירת תוכן וסיפורים עם מקרים של לקוחות שביצעו פעולות שקידמו אותם, יכולים להיות אפקטיביים מאוד בהגעה למתעניינים וגם לעסקים.

היתרון בלינקדאין למתכנן הפיננסי ובשיווק שלו הוא מראש פנייה למגזר עסקי גדול מאוד ואיכותי שנמצא שם.

עבור מתכננים פיננסים מתקדמים וסוכנויות לתכנון פיננסי, ניתן להשתמש בקידום ממומן בלינקדאין.

כל כלי השיווק לסוכנויות ביטוח ופיננסים שהצגנו – אפקטיביים הרבה יותר בעולם הביטוח

בגלל שענף הביטוח והפיננסים מתאפיין בכל כך הרבה סוכנים וסוכנויות ביטוח, ללא שום נוכחות דיגיטלית, מי שכן ישתמשו בהם בצורה אפקטיבית, יוכלו להשיג יתרון יחסי משמעותי. אין עוד ענף שמתאפיין בכל כך הרבה הזדמנויות שיווקיות כמו ענף הביטוח והפיננסים.

תחשבו על זה ככה, מרבית השחקנים בענף שלכם לא מאמינים או לא מוכנים להשקיע בשיווק שיש לו תוצאות מוכחות. לכן הזירות עבורכם כמעט פנויות ונקיות מתחרות. היכן סוכנויות ביטוח כן משקיעות? בפרסום ממומן בפייסבוק שהיא זירה די רוויה.

איך מתחילים לבנות תכנית שיווקית לחברות מעולמות הפיננסים?

אסטרטגיה מדויקת

הבסיס להצלחה של כל מהלך עסקי ומהלך בעולמות הפיננסים הוא אסטרטגיה.

עם אסטרטגיה מעולה, אפשר להגיע להצלחה גבוהה פי 10, לעומת אסטרטגיה בינונית. החשיבות של האסטרטגיה עולה פלאים, דווקא בעולם שבו כולם נראים אותו הדבר.

הגדרה של תקציב השיווק החודשי לאורך זמן

אם התחלתם תהליך שיווק שמדייק את עצמו לאורך זמן, חשוב מאוד לא להפסיק את התהליך, כשאתם רואים שלא השגתם את המטרות שלכם בטווח הקצר.

פירות השיווק מגיעים בטווח הארוך ולא בהכרח רק בטווח הקצר. מרבית העסקים סבורים שאם הם לא רואים תוצאות ממהלכי השיווק בטווח המיידי, ככל הנראה שכל ההשקעה ירדה לטימיון. זו פשוט טעות קלאסית, במיוחד בעולם שבו נדרש הרבה מאוד אמון. אותו אמון שחברות לתכנון פיננסי רוצות להשיג בשיווק שלהם, נבנה לאורך זמן רב והשקעה מתמדת.

כמו כן, בדיוק כפי שהשקעתי במאמר זה עבור מתכננים פיננסים, כך גם הם נדרשים להיכנס שוב ושוב לתוכן באתר שלהם ולדייק אותו מחדש. שיווק אורגני בשיווק של מספר כלי שיווק הוא קריטי להצלחה. את ההצלחה מודדים רק בטווחים הארוכים מאוד, מהלכים שיצאתם איתם לדרך יתגלו אפקטיביים בטווח הארוך.

אבחון ואפיון קהל היעד

לכל חברה לתכנון פיננסי, או סוכנות פיננסים יש קהל יעד שהיא רוצה לכבוש. יש מי שמבקשים למשל לעבוד כסוכנות הסדר למקומות עבודה, כך להגיע בבת אחת אל קבוצה של עובדים ובכל ליהנות מכינון הסכמים להסדרים פנסיוניים. כאן מתאימה דרך שיווק מאוד ספציפית דרך אנשי המפתח בארגון.

יש סוכנות פיננסים שמומחית לעולמות ההייטק ויודעת לעבוד היטב עם הייטקיסטים והיא גם יודעת לדבר בשפה שלהם. סוכנות כזאת למשל צריכה לעבוד היטב בלינקדאין ולהפוך את המתכננים הפיננסים שלהם ליוצרי תוכן בלינקדאין. כל זאת למשל בשילוב של קידום ממומן ופודקאסט.

בהתאם לקהל היעד יש לבנות תכנית שיווק חכמה ואפקטיבית, תוך שנעזרים בכלי AI אפקטיביים לקיצור התוכן והגדלת התפוצה של התוכן עם מעורבות גבוהה.

חשיבות היציאה לדרך במהלכי השיווק

במיוחד בעולמות הפיננסים, לעתים נגררים לטרחנות ועיכובים, חוסר אמונה ואמונות מגבילות.

עדיף לצאת לדווקא עם אסטרטגיה שיווקית שהגדרתם במדויק, מאשר לדחות את המהלכים ולא להשקיע כלל בשיווק וכך לא תוכלו ללמוד במרוצת הדרך הרבה מאוד נושאים שיקדמו אתכם.

חשוב שתחקרו כל צעד וצעד ואת האפקטיביות שלו, אבל עדיף לצאת לדרך מלא לצאת בכלל ולתת למתחרים להוביל במקומכם. העושר בישראל הולך ונצבר עם עליית מחירי הדיור, הסכומים שיש למשפחות להשקיע בשוק ההון רק הולכים וגדלים, אתם כמתכננים פיננסים יכולים לעזור לאותם משפחות. בלי שיווק מעולה לא תוכלו ואתם חייבים לצאת לדרך.

קידום אתרים לסוכני ביטוח

כדי לקדם סוכני ביטוח בגוגל, חשוב להתחיל שיהיה לכם אתר מקצועי ומותאם ל-SEO, שבו יופיעו שם השירות, המיקום, וקהל היעד כדי שגוגל יבין במה מדובר. במקום כותרות כלליות באתר כמו "ברוכים הבאים", עדיף לנסח אותן בצורה חכמה כמו "סוכן ביטוח מוביל בתל אביב – ביטוחים בהתאמה אישית". כלומר לכתוב את התוכן בהתאם למה שאנשים מחפשים. בנוסף, יש לפתוח גוגל business profile שיכול להביא לכם לא מעט טלפונים מכוון שגוגל אוהבת לשלב את הפרופילים בתוצאות החיפוש. חשוב לודא שהפרופיל מכילים מידע מלא, כולל שעות פעילות, תמונות, וביקורות מלקוחות. חשוב גם לעודד לקוחות להשאיר ביקורות, מה שיכול לשפר את הדירוג בגוגל.

מעבר לכך, תתמקדו בכתיבת תוכן איכותי שעונה על שאלות נפוצות של לקוחות פוטנציאליים. זה המפתח להגדלת החשיפה במנועי החיפוש. יש להשקיע בבניית קישורים חיצוניים איכותיים, ולהשתמש ב-Schema Markup כדי לסייע לגוגל להבין את האתר טוב יותר. בנוסף, מכיוון שהאלגוריתם של גוגל משתנה כל הזמן, חשוב להישאר מעודכנים ולבצע התאמות בהתאם לשינויים, כמו הסרת שירות ההודעות מ-Google My Business דבר אשר לאחרונה נהיה אתגר. שילוב בין אופטימיזציה טכנית, תוכן איכותי ושיווק ממוקד יכול להבטיח נוכחות גבוהה יותר בגוגל ולהביא יותר לקוחות לעסק.

קידום אתרים מקומי (local seo) טומן בחובו פוטנציאל רב לקידום סוכני ביטוח בגוגל. לצורך כך יש להתאים את האתר והעמודים לשמות ערים ואזורים רלוונטיים, למשל להקים עמוד בשם "ביטוח רכב בתל אביב" במקום "ביטוח רכב" באופן כללי. זה יאפשר לגוגל לדעת שאתם מציעים שירותים לאנשים באזורים מסוימים וכך יציגו אתכם בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. בנוסף, חשוב ליצור עמודי שירות ייעודיים לכל אזור שבו אתם פעילים.

כדי להצליח בקידום בגוגל, יש להתמקד בשלושה יסודות מרכזיים: אתר מותאם טכנית, תוכן איכותי, וקישורים חיצוניים (Backlinks). האתר צריך להיות ניתן לסריקה על ידי גוגל ולהימנע מתוכן משוכפל. זה נקודה שאני רוצה להתמקד עליה. הרבה סוכני ביטוח עושים את הטעות של לכתוב מספר עמודים על שירות מסוים שהתוכן באותם עמודים הוא בעצם אותו דבר רק עם שינוי קטן לגבי המיקום שניתן השירות. דבר זה פוגע בכם בגוגל מכוון שמנוע החיפוש לא אוהב להציג תוכן כפול. לשם כך יש ליצור טקסט חדש ומקורי לכל עמוד!
בנוסף, יצירת פוסטים לבלוג ממוקדי מילות מפתח כמו "ביטוח דירה בתל אביב" עם מידע רלוונטי מקומי תסייע לשיפור הדירוג. לדוגמא לספר מקרה בוחן שהיה לכם עם לקוח שלכם שהיה לו ביטוח דירה בתל אביב. בנוסף, שימוש בסרטוני YouTube והטמעתם באתר, לצד הטמעת ביקורות גולשים באמצעות Schema Markup, יכולים לחזק את האמינות ולשפר המרות. ניתן להיעזר בבינה מלאכותית (AI) למחקר מילות מפתח ולבניית שלדי מאמרים, אך לא לכתיבה אוטומטית מלאה כדי לשמור על איכות גבוהה.

צוות המומחים שלנו

שהם לוי

ספיר לוי

נעם מעודה

ליעד שר

עדי טנדלר

לקוחות ממליצים

לפני שאתם עוזבים…

רוצים לדעת איך השגנו ללקוח שלנו כתבות בדה מרקר? צרו קשר לשמוע על מודל העבודה שלנו

לפני שאתם עוזבים… קבלו מאיתנו ללא עלות מדריך איך לשווק את העסק שלכם ברשת בשנת 2025