שהם לוי | 29/03/2025
אחד האתגרים הכי גדולים בעולם הפרסום של העשור השלישי של המיליוניום הוא לידים איכותיים. אם ננסה להבין, אז פלטפורמות פרסום כמו פייסבוק ואינסטגרם שהיו מעין המצאת המאה עבור עסקים לפני כעשור, היום הפכו להרבה יותר מאתגרות, לא פשוט להביא לידים ופניות איכותיות בזכותם. על רקע המצב הזה, הבינו מפרסמים שונים כי עליהם לגוון את הקמפיינים שלהם ולבחור לעתים בפלטפורמות פרסום דיספליי כמו אאוטבריין וטאבולה. שתיהן, הפכו לאהובות ואפקטיביות בשוק הפרסום הדיגיטלי בישראל.
באותו הזמן גם הפרסום בגוגל הפך מאתגר יותר: אמנם הוא אפקטיבי כמעט באותה המידה בגלל סיבות אחרות של מתן מענה לפי דרישת חיפוש ועונה ממש על צורך, אבל הוא הפך הרבה יותר יקר. עסקים גדולים עם רווחיות גבוהה, הבינו שהם חייבים להיות שם וכך שעבור עסקים קטנים יותר העלויות גדלו והרווחיות של גוגל נשחקה.
בעוד שפייסבוק מציעה פרסום בדחיפה, כלומר מחליטה להציג לנו בפיד כל הזמן מוצרים שמפרסמים רוצים לקדם, ואילו גוגל מציגה פרסום שעונה במדויק על בסיס צורך חיפוש, יש מצב של בין לבין. אנחנו מצד אחד לא מחפשים באופן אקטיבי נושאים מסוימים, אבל על בסיס התעניינות קיימת שלנו בנושא מסוימים, ניתן לטרגט את תחומי העניין שלנו. נניח אם קראנו כתבה בנושא של דירות מגורים, הפרסום נייטיב בטאבולה והמתחרה שלה אאוטבריין יבחר להציג לנו בפיד של הכתבות מתחתיה, כתבה על פרויקט נדל"ן חדש במרכז הארץ. המטרגט יוכל לבחור להציג אותו רק לתושבי האזור ובכך הוא יוכל להגיע אל קהל היעד הרלוונטי ולעניין אותו בפרויקט.
מה זה פרסום דיספליי או מערכות גילוי תוכן?
טאבולה היא רשת פרסום שבחרו לייצר הסכמים עם מוציאים לאור של עיתונים אתרי אינטרנט ועוד. טאבולה מייצרת הסכם שבו היא משכירה שטח באתרי אינטרנט חדשותיים ומשלמת להם על הצגת כתבות תוכן בצורה כזו שיהיה שיקוף ברור שמדובר בכתבות ממומנות. המפרסמים ברשת של טאבולה משלמים לה כסף כדי שתציג את אותן כתבות באתרי החדשות, בכך אותן יוצרי תוכן שמשלמים לטאבולה זוכים לחשיפה איכותית באותם האתרים.
הכתבות מובילות את המתעניינים לאתר האינטרנט של המפרסם או לאתר שבו מוצגת הידיעה השיווקית כשהמטרה שלו היא המרה. כלומר שאותו לקוח מתעניין ישאיר ליד ופרטים בזכות כתבת תוכן איכותית, או על בסיס צורך ועניין.

מה היתרונות הבולטים של טאבולה או אאוטבריין עבור עסקים שבונים אמון
אמינות ותפוצה רחבה
פרסום כתבה באמצעות טאבולה יכול לגרום לקורא להרגיש שהוא צורך תוכן חדשותי אמין יותר, שכן ההמלצות מופיעות כחלק אינטגרלי מהכתבות שהוא קורא באתרי תוכן גדולים.
לעומת תוכן שיווקי וכתבות שיווקיות שאנחנו נתקלים בהם לפעמים ואז לא מעוניינים לקרוא, התוכן שמוצג בטאבולה נראה לעתים כתוכן רגיל ולא כפרסומת. או שאפשר להשתמש בכלי ככתבות תוכן רגילות ולא כפרסומות, כך אפשר להשתמש בכלי כבונה אמון במיוחד בתחומים כמו פיננסים, השקעות, שוק ההון, עריכת דין ועוד ועוד נותני שירותים.
לעומת מודעות פרסומיות ישירות, הכתבות המומלצות נתפסות כאובייקטיביות יותר, מה שמגביר את האמון של המשתמשים. הכלי הזה עובד מצוין בקרב נותני שירותים מצטיינים כמו חברות להשקעות.
מיקוד קהלים לפי התנהגות ולא לפי חיפושים בלבד
בעוד שפרסום בגוגל מבוסס בעיקר על חיפושי משתמשים, בטאבולה ניתן להגיע לקהל יעד רחב יותר דרך אלגוריתמים שמבינים התנהגות גולשים.
למשל, נוכל להציג כתבות על השקעות עבור מי שקוראים כתבות מסוימות באתרי הנדל"ן המובילים, כך נדע למשל שהם מתעניינים ברכישת דירה למגורים. נשתמש באלגוריתם של אאוטבריין כדי להציג רק לו את ההצעה שלנו ובכך נגיע לקהל הכי מפולח ומדויק שיש עם תוכן ערכי.
כך ניתן להציג תוכן לקהל שמתעניין במוצרים מסוימים גם אם הוא לא חיפש אותם ישירות.
בניית סמכות (Authority Building)
כשמותג מופיע לצד תכנים חדשותיים מובילים, הוא יוצר לעצמו מוניטין של שחקן רציני בתחומו. אבל לא רק, תארו לכם שהכתבה שלכם כעסק עם 30-50 עובדים מופיעה ליד העסקה הכי גדולה במשק: מכירה של הסטארטאפ וויז לגוגל.
זה חשוב במיוחד לעסקים חדשים או לשירותים שדורשים אמון גבוה מצד הלקוחות (כגון חברות פיננסיות, בריאות, טכנולוגיה וכו').
קידום תוכן לטווח ארוך במחיר נמוך יחסית
פרסום דרך טאבולה לרוב זול יותר מפרסום ישיר בפלטפורמות כמו פייסבוק וגוגל, במיוחד עבור תוכן מבוסס ערך (כגון מאמרים, דוחות, או סיפורי הצלחה). זה מאפשר לחברות לקבל תנועה איכותית מבלי לשלם מחירי CPC גבוהים כמו בגוגל אדס.
הדרך של טאבולה ואאוטבריין כדי לקנות עבורכם עוד כניסות למאמרים ותוכן באתר שלכם היא זולה ויעילה מאוד. במיוחד אם אתם חברה גדולה, תוכלו להוביל מתעניינים אל תוכן מסוים ולצבוע אותם כדי לרדוף אחריהם בקמפיין של רימרקטינג.
שיפור ביצועים דרך AI ולמידת מכונה
האלגוריתם של טאבולה מתאים את ההמלצות למשתמשים על בסיס הרגלי הצריכה שלהם, ומאפשר אופטימיזציה מתמשכת של הקמפיין, כך שהתוכן הנכון מוצג לאנשים הנכונים בזמן הנכון. כלומר, אתם תוכלו באמצעות הבינה המלאכותית של מערכות טאבולה ואאוטבריין, לדעת איזה כותרת עבדה יותר טוב ואיזה כתבות היו יותר אפקטיביות בהשפעה פסיכולוגית על המשתמשים ובצורה הכי יעילה שיש.
הבינה המלאכותית תבחר את הקמפיינים שעובדים הכי טוב. למשל אפשר להוביל קמפיין של מקסימום המרות. משמעותו של קמפיין כזה היא שהמערכת תבחר את הכותרות והמודעות, המביאות לכם מקסימום של השארת פרטים.
מדידת ביצועים טובה יותר מיחסי ציבור מסורתיים
בעוד שלקמפיינים של יחסי ציבור קשה להצמיד נתוני המרה ישירים, כל עוד לא מדובר למשל בראיון בפודקאסט או יכולת למדוד לידים כתוצאה מראיון מעיתון כמו גלובס, דה מרקר או כלכליסט, בטאבולה ניתן למדוד את האפקטיביות של כל קמפיין לפי כמות ההקלקות, זמן השהייה באתר, המרות ועוד.
יחסי ציבור מסורתיים הם אינם מדידים משום שמדובר בתוכן עיתונאי אורגני שאין בגינה תשלום, לעומת זאת, טאבולה מביאה את היכולת לפרסם באתרים כמו דה מרקר, גלובס או כלכליסט ולמדוד את הכניסות לאתר שלנו. ככה ניתן לעקוב ולהשתפר כל הזמן עם הקמפיינים ולהשיג תוצאות מעולות בשיווק דרך התוכן.
לאיזה סוגי חברות ועסקים מתאים יותר הפרסום בטאבולה או אאוטבריין?
נתחיל דווקא לאיזה עסקים הוא פחות מתאים: כל מי שרוצים למכור מוצרים חד פעמיים, גם אם יקרים, יתקשו להחזיר את ההשקעות בטאבולה או אאוטבריין, אלא אם יש להם אורך נשימה ורוח כדי להשקיע גם בבניית מותג (דבר שאנחנו ממליצים עליו כמובן). למשל מי שמוכר ריהוט או מוצרי חשמל ומדובר ברכישה שהיא חד פעמית, כנראה לא יתאים לטאבולה או אאוטבריין.
לאיזה סוגי עסקים כי יתאימו מערכות הפרסום של טאבולה ואאוטבריין?
ראשית כל מי שמוכן מוצרים שבהם ההחלטה היא ראשית נוגעת מאוד לנושאים תדמיתיים של אמון ובחירות צרכניות מאוד מעורבות. למשל, כל תחום ההשקעות נוגע לבחירה ארוכת טווח ומתמשכת בכספים של אנשים. תחומים כאלה דורשים רמת אמון גבוהה מאוד ודורשים לעתים מסע לקוח ארוך. בהם נרצה לייצר אמון ונוכחות משמעותית ולאורך זמן.
חברות ועסקים עם ריטיינר שוטף לתקופה ארוכה
ככל שהעסק מציע ריטיינר לתקופות ארוכות, כך היכולת להצדיק את הפרסום ברשת החיפוש הוא גבוה יותר. כך גם ההשקעה חכמה ומשתלמת יותר. מעבר לעובדה הזו, הצגת כתבות ברשת החיפוש ובאתרי חדשות, היא בעלת אפקט מסוים של יחסי ציבור. כלומר אתם יכולים לחזק מכירות וקשרים עם לקוחות קיימים שיחפשו לתוכן שלכם.
כפי שיחסי ציבור מחזקים את האמון במותג ובונים את המותג, כך גם כתבות ברשת החיפוש נתפסות ככלי דומה וכזה שמשפיע על מעגלים רחבים שאתם נמצאים איתם בקשר. לכן, יהיה נכון למדוד גם את האפקט של הקמפיין דרך שיח עם מעגלים רחבים יותר.
איך עובד האלגוריתם של טאבולה ואאוטבריין כדי לייעל לנו את קהלי היעד הרלוונטיים?
האלגוריתם של טאבולה ואאוטבריין, לומד כל הזמן את המשתמשים ואת קהל היעד. הוא מבין מהם המאפיינים של האנשים שבוחרים להיכנס לכתבות שמערכת הפרסום של טאבולה או אאוטבריין מציגה. אבל לא רק, הוא יודע גם על בסיס התוכן והנושאים ועל בסיס קמפיינים קודמים, מי האנשים הנכונים והמתאימים כדי להציג להם את הכתבות שלנו.
בתוך כל זה מתרחש כל הזמן תהליך של למידה ואופטימיזציה. אין כמעט מצב של שגר ושכח, גם אם קמפיין מסוים עבד באופן מצוין, אין זה אומר שהוא ימשיך לעבוד ככה. לעתים הכתבות מגיעות למיצוי, כלומר קהל היעד הרלוונטי כבר ראה אותן, או נכנס אליהם ולא נוכל לייצר את ההמרה.
אמלק: מהם העקרונות לפרסום אפקטיבי בטאבולה?
- תוכן איכותי – כתבות שמעניקות ערך וכתובות ברמה גבוהה.
- הובילו את הגולשים דווקא לכתבות באתר שלכם ולא לאתרי אחסון כתבות – הדאטה שווה לכם המון כסף.
- רימקרטינג – שילוב בין טאבולה ליכולות רדיפה וטרגוט של גוגל ופייסבוק.
- כותרות – כותרת אטרקטיבית שעונה באמת על צורך ומספקת מידע עדיפה.
- חשיבה עיתונאית – אתם מציגים את התוכן שלכם בצמוד לכתבות עיתונות, ככל שהכתבות שלכם יהיו זהות לכתבות עיתונות, כך תצליחו יותר.
- בחירה חכמה של אתרי האינטרנט שבו יוצגו הכתבות שלנו – אם למשל אנחנו בתחום של השקעות אז עדיף אתרים כלכליים.
- בחירת המיקומים הגיאוגרפיים של מי שהמודעה תוצג לו.
- תמונות אותנטיות שמשקפות את המותג ולא תמונות שנלקחו משאטרסטוק.
איך טאבולה ואאוטבריין תורמות לאתרי החדשות והתוכן מלבד הכנסות?
התוכן שמציעות טאבולה ואאוטבריין, ככל שהמפרסמים הם חכמים, יהיה תוכן ערכי ולא תמיד מכירתי מובהק. כלומר הצגה של פרסומות ישירות בלבד, לא תהיה אפקטיבית כמו להציג תוכן רלוונטי לקריאה נוספת. למשל באזור שוק ההון באתר כלכלי, היא יציגו בסוף אותה כתבה המלצה על קריאת כתבה על 10 אפיקי ההשקעה הכי טובים של שנת 2023.
לחילופין הם יציגו את אפשרויות ההשקעה במצב של עליות ריביות ואינפלציה.
כשהכתבות בפיד של טאבולה או אאוטבריין הן אינפורמטיביות ולא רק שיווקיות, הגולשים נשארים יותר זמן באתר האינטרנט של גוף התקשורת. אחת המלחמות של גופי התקשורת היא הארכת משך זמן השהייה באתר, כדי שלא להפסיד את התחרות לפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות. הארכת זמן השהייה באתר האינטרנט של המוציא לאור, או אתר החדשות הוא אינטרס משמעותי שלו.
איזה יכולות מציע הדשבורד החדש של טאבולה למפרסמים?
קמפיינים ברשת הדיספליי ככלי תחליפי, זול וממיר לידים לעומת יח"צ
אם אתם בעלים של עסק בינוני או גדול, בוודאי שקלתם בעבר קמפיין יחסי ציבור. אין ספק שליחסי ציבור יש הרבה מאוד יתרונות בבניית מותג וחשיפה בתקשורת מסורתית. ידיעות באתרי חדשות בונות מותג וכדי לקבל שירות כזה, תצטרכו להיפרד מאלפי שקלים בכל חודש ולשכור משרד יחסי ציבור.
טאבולה או אאוטבריין, מאפשרות לכם לפרסם ידיעות באתרי חדשות שתבחרו, כשהאפקט של הגולשים הוא כי הם ראו את אותם הכתבות באתרים נחשבים. אם היינו יכולים לספר לכם, שאתם יכולים להשתמש בקמפיינים כאלה וגם להוביל את הגולשים לאתר שלכם ולקבל לידים? אז בעניים שלנו פרסום דיספליי הוא עוד כלי מעולם יחסי הציבור. החיסרון היחיד שלו הוא האותנטיות המלאה של הכתבה, הגולש יבין ויידע לאחר שנכנס אליה, כי מדובר בכתבה שמוצגת באתר שלכם ולא באתרים של העיתונים.
חשיבות בחירת הכותרות לכל אתר חדשות שבו יוצג הקמפיין
אחד הנושאים הכי חשובים בקמפיין ברשת הדיספליי הוא אופטימיזציה. זה לא מובן מאליו שהקמפיין ימיר ובצורה טובה. כדי לייצר המרות טובות אתם נדרשים קודם כל לייצר פיתוי וסקרנות של הגולשים להיכנס אל הכתבה. פעם שנייה, הכתבה צריכה לענות על הכותרת ולא רק לייצר קליקבייט.
ככל שהכותרת מדויקת יותר ומובילה את הגולשים לתוך המסע השיווקי והמסר שהכתבה מעבירה הוא אותנטי, ככה תצליחו לייצר המרות מדויקות. חשוב גם להיות אמיצים ולבחון 2-3 גרסאות שונות של הכתבה. הרבה פעמים יש מי שלא מוכנים להשקיע בעוד גרסה של כתבה שתהיה בנויה בצורה שונה. אבל אם תנסו מספר גרסאות של כתבה ותישארו עם הגרסה האופטימלית ביותר, אם תבחרו לדבוק בה, תמירו הרבה יותר.
לא תוכלו לדעת איזו גרסה הכי טובה, אם לא תנסו מספר כותרות וטקסטים של כתבה. בכל פעם עליכם לבחון שינוי אחד בלבד כדי לדעת מה הגורם שהביא לעלייה או ירידה בהמרות.
איך לבנות קמפיין חכם בטאבולה או אאוטבריין?
שלב 1: יצירת מודעות (Awareness) – הפצת תוכן רחבה עם טאבולה ואאוטבריין
מטרה: לגרום לאנשים להיחשף לתוכן שלך ולהתעניין בו
💡 כלים נלווים לשילוב:
-
Google Analytics & Hotjar → כדי לנתח את איכות התנועה ולראות איך המשתמשים מגיבים לתוכן, אנחנו נבדוק היטב בכל כתבה כמה זמן שהו בה בפועל, כלומר הכנסנו את המשתמשים לתוך הכתבה בקמפיין טאבולה ונרצה לדעת שהגולש קרא אותה ושהה בה זמן ממושך ככל שניתן כדי להמיר ממנה.
-
Facebook Pixel & Google Tag Manager → כדי לאסוף דאטה על הגולשים ולבנות קהלים רלוונטיים, אחרי שהגולש נכנס לכתבה ורק עבור מי שקראו משך זמן מסוים, נשתמש בפיקסל של פייסבוק וגוגל כדי לרדוף אחריו באופן ספציפי מאוד בהתאם לסוג הכתבה שהוא קרא והוצגה במקור בטאבולה.
-
Ahrefs & SEMrush → לזיהוי נושאים חמים ולוודא שהתוכן מותאם לחיפושים פופולריים
📌 אסטרטגיית פעולה:
-
קדם כתבות מידעיות וסיפורי הצלחה (Case Studies) כדי לבנות אמון ראשוני. אנחנו רוצים להראות שהחברה היא המומחית בתחום מסוים ולכן בדיוק כמו בכתבה הזאת שאתם קוראים ממש עכשיו, נציג לכם ממש ערך רב ככל שניתן כדי שתדעו שאנחנו הסמכות המקצועית לבחור בה.
-
שלב תוכן מבוסס וידאו או אינפוגרפיקה – תוכן ויזואלי מושך יותר אינטראקציה. תשלבו כמה שיותר טבלאות השוואתיות ותהליכי פעולה, כדי שהגולשים ירצו להימשך לתוכן הויזואלי הזה ולהישאר באתר שלכם.
-
נצל תכנים ויראליים ואקטואליים שקשורים לתעשייה שלך (Trend Jacking). כלומר היצמדו לטרנדים חדשותיים. למשל באחרונה בשוק הנדל"ן החליט בנק ישראל להקשות מאוד על הפריסיילים ואפילו יש שאומרים שהם צפויים להתבטל. אם נכין לחברת נדל"ן כתבה עם הפתרונות ליום שאחרי הפריסיילים, הרבה יותר קהל ירצה להקיש על המודעה הזאת ולהיכנס.
-
השתמש ב-A/B Testing כדי לבדוק כותרות ותמונות ולמקסם CTR.
🔹 שלב 2: יצירת עניין (Consideration) – חימום הלידים ושיפור מעורבות
מטרה: לגרום למשתמשים להעמיק ולגלות עניין
💡 כלים נלווים לשילוב:
-
Retargeting Ads (Google & Facebook) → כדי להחזיר את המשתמשים שנחשפו לתוכן שלך
-
Email Marketing (ActiveCampaign, HubSpot, Klaviyo) → לשליחת תוכן נוסף למי שביקר באתר
-
LinkedIn Ads & Twitter Ads → להפיץ מאמרים מעמיקים לקהל עסקי
📌 אסטרטגיית פעולה:
-
פרסם מדריכים מעמיקים ודוחות חינמיים שמספקים ערך מוסף.
-
הוסף פופ-אפים חכמים עם הצעות רלוונטיות (Exit Intent, קופונים, הצטרפות לניוזלטר).
-
שדרג את חוויית הקריאה עם המלצות תוכן פנימיות (Related Articles) שיגרמו למשתמשים להמשיך לקרוא.
-
שילוב עם וובינרים וסרטוני הדרכה – הצע הרשמה חינמית לתוכן מתקדם יותר.
🔹 שלב 3: שלב ההמרה (Conversion) – להפוך מבקרים ללקוחות
מטרה: לגרום לגולשים לבצע פעולה (השארת ליד, רכישה וכו’)
💡 כלים נלווים לשילוב:
-
Chatbots (Tidio, Drift, Intercom) → לספק תשובות בזמן אמת
-
ClickFunnels / Unbounce → עמודי נחיתה מותאמים
-
Zapier → חיבור אוטומטי בין הלידים למערכת CRM
📌 אסטרטגיית פעולה:
-
הצע תוכן פרימיום בתמורה להרשמה (ספר אלקטרוני, מדריך אקסקלוסיבי).
-
הצג המלצות חברתיות (Testimonials, סרטוני לקוחות מרוצים).
-
הפעל קמפיינים של רימרקטינג עם הצעות בלעדיות למי שביקר בעמודי תוכן ספציפיים.
-
שילוב מודלים של "משפך וידאו" – להוביל את המשתמש מצפייה ראשונה ועד לרכישה.
🔹 שלב 4: שימור ושדרוג לקוחות (Loyalty & Advocacy) – הפיכת לקוחות לשגרירים
מטרה: להגדיל את ערך הלקוח לטווח הארוך
💡 כלים נלווים לשילוב:
-
Email Automation (Klaviyo, HubSpot) → אנחנו נדאג שהלקוחות שלנו ירשמו לרשימת תפוצה, ברשימה הזאת נדוור להם ערך רב ומדויק. שליחת תוכן מתקדם והצעות מותאמות אישית
-
Referral Programs (ReferralCandy, Yotpo) → תמרוץ לקוחות להפנות חברים
-
Push Notifications (OneSignal, Firebase) → עדכונים בזמן אמת
📌 אסטרטגיית פעולה:
-
צור תוכן בלעדי עבור לקוחות קיימים – לדוגמה, מדריכים מתקדמים או סדנאות VIP.
-
שלח מבצעי Upsell חכמים בהתאם להתנהגות הלקוחות.
-
השתמש בפרסום ממומן כדי לקדם תוכן שיתוף לקוחות (Reviews, Case Studies).
-
השקיע ביצירת קהילת לקוחות נאמנים דרך קבוצות פייסבוק, לינקדאין, או דיונים באתר שלך.
📌 סיכום: שילוב טאבולה ואאוטבריין באסטרטגיה חכמה
✅ השלב הראשון: יצירת כתבות מעמיקות מאוד עם תוכן איכותי והפצתו דרך טאבולה ואאוטבריין. ככל שהתוכן הראשוני יהיה יותר מדויק ומושקעת בו מחשבה, ככה כל תהליך הפאנל, יעבוד טוב פי כמה וכמה והתוצאות בהמשך המשפך יהיו טובות פי כמה.
✅ השלב השני: מעורבות עם תוכן מעמיק, רימרקטינג ודיוורים ממוקדים. אחרי שהגעתם לקהל היעד, חלק ממנו לא ישאיר את הפרטים. עליכם להמשיך לחמם אותו בדרך למכירה, דרך קמפיינים רודפים באמצעות פייסבוק, או גוגל. נציג לאותם אנשים באופן ספציפי, קמפיין חכם.
✅ השלב השלישי: שימוש בעמודי נחיתה מותאמים, בוטים ורימרקטינג אגרסיבי להמרות. אפשר להשתמש כאן בקמפיין לנדבוט שמייצר שיחה אקטיבית עם אותו בנאדם.
✅ השלב הרביעי: שימור לקוחות עם אוטומציות, תוכן מתקדם ותמרוץ שיתופים.
💡 ככה יוצרים משפך חכם שבו כל שלב מחובר בצורה מדויקת ליעדים העסקיים שלך!
אם אתה מחפש דוגמאות ספציפיות או קייס סטאדיז, אני יכול לחפש מידע נוסף בהתאם. 🚀
כיצד אנחנו בפינגווין בונים קמפיין קידום בטאבולה או אאוטרבריין?
- הבנה עמוקה של הלקוח והמאפיינים שלו, האם בכלל מתאים לו קמפיין של קידום כתבות?
- חשיבה אסטרטגית ושילוב של יחסי ציבור – טאבולה ואאוטבריין מאפשרות למעשה גם חשיפה אפקטיבית שתורמת ליחסי ציבור. אנחנו נדאג לבחור את התמונות הנכונות שימתגו את בעל העסק, בצורה כזו שקהל היעד יחשוב שראה את המפרסם בכתבות עיתונות.
- כתיבה חכמה וממוקדת של כתבת הקידום – אנחנו מומחי תוכן ערכי ומקפידים על כתיבה ברמה הגבוהה ביותר. ננסח את הכתבה בצורה קולעת ומתאימה לכך שנבנה את האמון ונציע להשאיר פרטים כדי לקבל הצעת ערך.
- בחירת תקציב פרסום יומי – מומלץ דווקא להתחיל מתקציב פרסום קטן יותר כדי לוודא שאכן הכיוון הוא נכון ומשיגים המרות ופניות אפקטיביות לחברה או בית העסק. אחרי שאנחנו מבינים בפועל מה עובד, בוחרים להגדיל את התקציב כדי לנסות ולדבוק באותן כתבות שהיו הכי אפקטיביות לבית העסק.
- אופטימיזציה אינסופית – אחרי שמעלים את הכתבה ומשגרים אותה לרשת מודעות הדיספליי, אנחנו רוצים ללמוד ולחקור גם תוך שימוש בגוגל אנליטיקס וגם בעזרת שימוש בכלי הניתוח של טאבולה ואאוטבריין, כמה זמן הגולשים שהו בעצם בכתבה. האם יש עלייה בזמן השהייה באתר האינטרנט בכלל?
- תקשורת שוטפת עם הלקוחות ושיח עם אנשי המכירות – הקשר שבין השיווק למכירות הוא קריטי. שתי החוליות הללו צריכות לעבוד יחד במיוחד בקמפיינים של טאבולה או אאוטבריין. פידבקים שמקבלים מאנשי המכירות, מאפשרים לנו להבין עד כמה הקמפיינים עובדים בפועל להשגת המטרות.